Gå til innhold

Er han opptatt? Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom i kontakt med en mann på en av disse dating sidene, ala sukker, tinder, match osv. Vi pratet veldig mye i flere uker, og utvekslet mye av informasjon, facebookvenner, telefonnummer, snapchat, instagram osv. Hadde daglig kontakt. I helga møttes vi for første gang, og gikk på kino. Etter kinoen var ferdig, og vi gikk ut spurte han om vi skulle gå å ta en kaffe, så vi satte oss på en cafe/utested, og pratet. Etter en liten time sa jeg at jeg ville komme meg hjemover, takket for en koselig kveld, ga han en klem og dro hjem.

Så har jeg ikke hørt noe, det er nå gått noen dager, og kontakten er brutt?! Vi er enda venner på disse ulike stedene, men ingen kontakt. Jeg har heller ei tatt kontakt med han.. Lurer litt på om han føler seg avvist da jeg var den som avsluttet kvelden? Og han må vel gjerne være intr. siden han forslo kaffe etter kinoen? Eller legger jeg for mye i det ?

Uansett.. Det er jo nå gått noen dager uten kontakt.. Venter han på at jeg skal ta kontakt? Kanskje.. Jeg er litt sjenert, men tenkte jeg skulle sende han en melding.. Men plutselig fikk jeg meg en liten overraskelse. Det kom opp en konkurranse fra ett spa sted, tag den du vil ha med deg hit, og da har han tagget ei anna. Jeg forventer ikke at vi er eksklusive, men når det står på facebook så ville jeg trodd at de kanskje var ett par? Jeg prøvde å overse det, og dagen etter (i går) var det noe ala "tagg den flotteste/nydeligste dama du kjenner", og han har igjen tagga henne. 

Så jeg blir nysgjerrig og begynner å kikke på facebook profilene deres, hvor han typisk har skrevet til henne for en uke siden "Du er så vakker <3", eller at de skriver på facebook at de er på kino, ute å spiser, og mye morsomheter seg mellom som også inkluderer andre. For meg slår det meg at de er i ett forhold, eller har vært det nylig. Disse facebook greiene går tilbake noen måneder, så er ihvertfall ikke noe nylig nå i helgen, etter meg.. Ferier, uteliv og mye sammen.

Synes det er rart at han er på slike dating sider, legger meg til som venn på facebook, hvis han allerede har ei? Men hvis han er singel, så er det rart at han tagger hu som den flotteste dama han vet om, vil på spa opphold med henne, at hun er så vakker osv. 

Hva tenker dere? Jeg forventer jo ikke at vi er eksklusive etter ett møte, men rart når det virker som de allerede er nokså holdbare. Eller er dette ting man kan skrive til veldig gode venninner? 

Anonymkode: cf45d...4dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst: hva skjer med å reise på kino som en første date? Så klart vil en da ta en kaffe etterpå! en blir jo ikke kjent av å sitte i et mørkt rom hvor en ikke kan prate.

For det andre kan du fint ta initiativ til å snakke du også. Som du sier er jo det greitt at den som avslutter gjør det klart at en er interessert. Greitt å huske til en annen gang.

Og sist så høres det ut som han har noe som er hakket mer enn vennskap med denne dama. Får være måte på hvor "intime" en er med en venn, så jeg hadde ikke sett på han som rent singel iallefall. Bare dropp ham for nå. Finn en annen date!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tar du ikke kontakt da?  hallo 

Anonymkode: dbb8f...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...