Gå til innhold

Kalte barnet sitt "jævelungen"?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg kjenner har et barn på under ett år. Her om dagen sendte han meg melding og jeg spurte hva han gjorde denne kvelden. "Jeg forsøker å få jævelungen til å sovne!" var svaret jeg fikk! Er det virkelig normalt å si sånt om barnet sitt?! Morsomt var det hvertfall ikke! 

Anonymkode: 6fd89...74e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

En jeg kjenner har et barn på under ett år. Her om dagen sendte han meg melding og jeg spurte hva han gjorde denne kvelden. "Jeg forsøker å få jævelungen til å sovne!" var svaret jeg fikk! Er det virkelig normalt å si sånt om barnet sitt?! Morsomt var det hvertfall ikke! 

Kjært barn har mange navn. :)

Anonymkode: 97945...ba2

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Han var overtrøtt, han mente det sikkert ikke. 

Anonymkode: 8ffab...934

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er en jævelunge. Neida, men han var vel bare litt lei og oppgitt. Han sier det nok ikke til ungen. 

Anonymkode: 60517...aab

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle hørt hva vi kalte den (fantastiske) datteren vår de første seks månedene, da vi var utmattet av søvnmangel... Det er bare sånn man sier når man er frustrert.

Anonymkode: d8f9a...b32

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Vel, når man er overtrøtt og frustrert, og ett-åringen nekter å sovne, så kan det komme mye ut av munnen. :) 

Anonymkode: 9e219...745

• Liker 7
Skrevet

Jeg har en bekjent som poster bilder av ungen på facebook hvor han omtaler ungen som jævelunge, så tror det er normal for enkelte. Det betyr ikke at jeg syntes det er greit.

AnonymBruker
Skrevet

Har kalt mine mye rart jeg også, spesielt i leggesituasjon og trøtte stunder. Ikke etter at de er store nok til å forstå det da.

Anonymkode: 10bbd...064

• Liker 1
Skrevet

noen ganger er det jo akkurat det de er. jævelunger. så lenge man ikke står å sier dette til ungen sin, så vil jeg si det er meget normalt og kalle drittungene sine for litt ord :fnise:

• Liker 13
Skrevet

Nei det er ikke normalt å si slikt, det er helt greit å være sliten altså men ikke snakk om! Heldigvis har jeg ingen i min omgangskrets som kunne funnet på noe sånt. Jeg ville garantert svart noe kvasst..

Skrevet

Herregud. Kan ha blitt skrevet med den største IRONI i verden, men er ikke alle som vet hva det ordet betyr dessverre.

• Liker 10
Skrevet

Det var da en spøk....

Politisk korrekt eller ei, det er en form for humor..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville ha sendt en bekymringsmelding! Høres virkelig virkelig ikke bra ut! 😥

Anonymkode: 04f9d...461

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, VinterSnø skrev:

Jeg har en bekjent som poster bilder av ungen på facebook hvor han omtaler ungen som jævelunge, så tror det er normal for enkelte. Det betyr ikke at jeg syntes det er greit.

For enkelte er jo apartheid, bankran og krig helt greit. 

Så da er det liksom greit?!

Anonymkode: 04f9d...461

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jævelungen, krapylet eller monsteret er gjerne navnet på sene kvelder. Samme unge heter Lille Blomst, Søtnosen eller Gullungen på dagtid.

Noen ganger må man bare ventilere.

Anonymkode: e83b8...a98

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kallenavnet på babyen vår mellom meg og mannen er Lille Satan. Vi elsker han forde ;)

Anonymkode: e0a98...bd0

• Liker 9
Gjest Castielz
Skrevet

Å gosh!
Kontakt politi og barnevernet med en eneste gang!
Dette er jo heeeelt hårreisende! :O :O :O :O :O :O 

AnonymBruker
Skrevet

Om han er nordlending er dette godt innafor.

Anonymkode: 2151c...ce5

Skrevet

Vel...så lenge man ikke sier det TIL et barn som er gammel nok til å forstå...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...