AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Del Skrevet 1. mars 2016 Er i dyp sorg. Den siste tid har det skjedd mye. Enda mer bekymring i form av at en bestemt person har sviktet meg gang på gang. Dette er en person som er ment å være til støtte slik at jeg har stresset utrolig mye. Har merket stort hårtap. Både i dusjen, over madrass, ser det hele tiden er løse hårstråer hengene over mine armer. Er bekymret over dette. Skyldes hårtapet stress? Hvis ja, kommer det til å gi seg? Kommer det til å gå over til normalen igjen? Altså det som er tapt vokse ut igjen? Anonymkode: cee61...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Del Skrevet 1. mars 2016 dytt Anonymkode: cee61...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 1. mars 2016 #3 Del Skrevet 1. mars 2016 Det kan være stress men det kan og være at du mangler noe vitaminer og slikt. Få tatt deg en tur til legen og ta noen blodprøver så du får sjekket det ut. Og prøv å stress litt mindre, vet det er lettere sagt enn gjort, men allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Del Skrevet 1. mars 2016 Sjekk ut jernlageret ditt og stoffskifte ved å ta blodprøver. Anonymkode: a84ed...e2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg har begynt å ta TrioBe. Anonymkode: cee61...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg har TrioBe, Folsyre 400, og Vitamin D3 hjemme. Gjør alle disse 3 samme nytte slik at jeg ikke skal ta alle? Anonymkode: cee61...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #7 Del Skrevet 1. mars 2016 Ja, skal prøve å stresse ned, men er ikke lett når jeg må forholde meg til denne personen for hjelp. Anonymkode: cee61...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå