Gå til innhold

Det burde være mulig for en mann å si at alt ikke er rettferdig for menn heller

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det burde være mulig for en mann å si at alt ikke er rettferdig for menn heller. Uten at man skal bli anklaget for å være en mannsjåvinistisk bitterpikk som hater kvinner.

Anonymkode: cdef7...04c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva det er og hvordan det kommer til uttrykk.

Anonymkode: 79dd0...937

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hva det er og hvordan det kommer til uttrykk.

Anonymkode: 79dd0...937

Så hets er greit så lenge den som du hetser har uttrykt seg feil i dine øyne?

Anonymkode: 1ff12...a06

• Liker 2
Skrevet

Det burde være mulig for en mann å si at alt ikke er rettferdig for menn heller. Uten at man skal bli anklaget for å være en mannsjåvinistisk bitterpikk som hater kvinner.

Vel.

Skrevet

Det er fullt mulig for en mann å si hva han vil. Men så har det litt med måten ting blir sagt på som ofte bestemmer reaksjonen til motparten.

Noe å tenke på.

• Liker 6
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Menn er kraftig overrepresentert i fengsel. Vi burde sikte mot minimum 40 % av hvert kjønn. Åpenbart kan vi ikke kvotere inn kvinner i fengsel, så for å ivareta kvinners rettsikkerhet kan vi gi menn strafferabbatt slik at andelen kvinner blir høyere.

Skrevet

Klart det! De som mener noe annet er "kaustikse-kuser":opplyser:

Skrevet

Life's a bitch, and then you die..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Vel.

Så alt er rettferdig for menn `?

Men du er kanskje en av dem jeg sikter til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel.

Og du kan vel komme med noe bedre en det der. Men det beviser jo at du ikke har noe argument å komme med.

Vel jeg kan ikke annet en og bøye meg i støvet for din fantastiske evne til og argumentere.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så alt er rettferdig for menn `?

Men du er kanskje en av dem jeg sikter til.

Hva eksagt er urettferdig for menn?

Gjest Hummels
Skrevet
Den 1.3.2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Er bare å ignorere sure bitterfitter som hater menn som sier sånt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Hva eksagt er urettferdig for menn?

Du er en av dem ja.

Nei du har rett alt er perfekt for alle menn og menn har ingen problemer.

• Liker 2
Skrevet

Kan kvinner si det , så kan vel menn også si det. Skjønner ikke hvorfor det skal være en forskjell der.

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for å nevne en

kvinner får mindre straff for samme forbrytelse. Men du synes kanskje det er rettferdig. 

og om du ikke tror på dette http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Mor-blir-forstatt-og-unnskyldt-i-retten-8335856.html

Vel, men menn betaler også like mye som kvinner i bilforsikring, mens det skulle helst vært en mannebetaling siden (unge) menn er de som krasjer oftest. Hører ingenting om at menn så gjerne vil betale mer i forsikring siden de har mest risikabel bilkjøring.

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, men menn betaler også like mye som kvinner i bilforsikring, mens det skulle helst vært en mannebetaling siden (unge) menn er de som krasjer oftest. Hører ingenting om at menn så gjerne vil betale mer i forsikring siden de har mest risikabel bilkjøring.

Alt jeg ser her er at du ikke svarer på spørsmålet.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Den Tuesday, March 01, 2016 at 14.31, AnonymBruker skrev:

Nå syns jeg ikke du er urettferdig.... øøh!  😉

Endret av Jerry Lee
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at du er for at kvinner over 26år betaler mer enn menn over 26år da? Siden kvinner langt oftere er innvolvert i skader på kjøretøy.

Anonymkode: 43f3e...0ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...