Gjest sule Skrevet 12. mars 2016 #22 Skrevet 12. mars 2016 Likte best asylum og freak show har dessverre ikke sett hotel men traileren ser sykt bra ut! 
Gjest sule Skrevet 12. mars 2016 #23 Skrevet 12. mars 2016 Den 9.3.2016 at 17.36, AnonymBruker skrev: OBS SPOILER sesong 3.. Ååh jeg elsker serien! Den har så mange bra skuespillere, og det er så spennende! Også får det meg til å begynne å tenke på hva som egentlig befinner seg mellom himmel og jord, hehe Jeg har sett ferdig sesong 3, og klarte å få crush på Misty Day, og syntes jo hun og Cordelia bare passet såå bra sammen Jeg tror faktisk det var/skulle bli noe mellom dem også.. Jeg ble så trist da Misty ikke klarte å komme tilbake fra helvete og døde!! i Cordelias armer!! da de skulle utføre "the seven wonders".. Hun var jo den av de som fortjente det aller minst!! Huff.. Flere enn meg som syntes dette bare var helt forferdelig? Jaja.. Da er det vel bare og fortsette og starte på sesong 4 :D Anonymkode: ad069...630 Urettferdig!!!
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 12. mars 2016 #24 Skrevet 12. mars 2016 Elsker American Horror Story! Likte veldig godt sesong 1, men vanskelig å velge en favoritt. Alle sesongene hadde liksom sin sjarm,om man kan kalle det det
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #25 Skrevet 17. mars 2016 Vet noen når sesong 5 kommer på netflix? Jeg gleder meg så!!! :D Anonymkode: ad069...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå