AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 HEKTA på denne serien! Er på sesong 4 på Netflix nå, og ser det er siste sesong på Norsk Netflix😱 Ser sesong 5 "Hotel" ble sluppet i USA i oktober 2015 - noen som har peiling på når denne kommer på Norsk Netflix? Andre som liker AHS? Hvilken sesong er din favoritt? Jeg syns den første var best, med tredje på en god andreplass. Kathy Bates var perfekt som ond sørstatsfrue! Anonymkode: c7505...a09
Tabris Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Jeg liker også denne serien veldig godt, selv om jeg synes den er litt ujevn. Sesong 4 likte jeg ikke i det hele tatt og sesong 1 er min absolutte favoritt.
Kraula Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 (endret) AHS er dødsbra! Det er ingen av sesongene jeg synes var spesielt dårlig. Føler at alle sesongene har klart å få meg til å virkelig, ja, bli overrasket og sånn. Spoiler I sesong 1 ble jeg legit helt fullstendig sjokkert da Violet fant seg selv død. ALL THE FEELS. Hele sesong 2 var dødsbra, men kanskje åpningssekvensen (nåtids-folka) var litt merkelig/diffus å få grep på i utgangspunktet. Det tok seg jo opp da. Bra og interessant konsept. Sesong 3 var den sesongen jeg trodde jeg ikke kom til å like da jeg ikke er så sykt fan av Emma Roberts. Edit: men jeg endte opp med å linke den ganske godt! Takk til deriblant Lily Rabe. Spoiler I sesong 4 fikk jeg seriøst så vilt mange feels når vi fikk vite bakgrunnshistorien til klovnen, og det var til og med ganske tidlig i sesongen, så det tok jo bare helt av etter det, og etter at klovnen døde. Ah, kan hende at det er favorittsesongen min så langt. Synes de har ganske bra skuespillere overall. Spesielt Jessica Lange (!), Kathy Bates, Frances Conroy, Lily Rabe og Sarah Paulson. Og Evan Parkers er grådig søt da. Gleder meg til å se sesong 5! Så noen steder at de snakket om mars, men det tror jeg ikke på dessverre. Mener at de kommer cirka samme tid hvert år, og da skal det være omkring oktober for oss tror jeg (litt vanskelig å huske, men tror det var omkring den tiden, da jeg så den rundt hjemmeeksamen). Endret 2. mars 2016 av Kraula glemte en liten setning.
Fuju Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Den første sesongen er den desidert beste! Jessica Lange er helt fantastisk! 🙏🏻 Begynte på sesong to og forsto ikke før episode to at det ikke har noe som helst med sesong 1 å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Ga opp i sesong 2, tror jeg. Likte sesong 1 godt. Anonymkode: f6ccf...bc9
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Likte 1 best, men 2 og 3 var konge de og. 4 var helt ok. Elsker rett og slett denne serien Anonymkode: d48cb...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Dere kan se sesong fem her: http://www.tvmuse.com/tv-shows/American-Horror-Story_27154/ Anonymkode: 41428...d8a
Vulpes Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Jeg synes sesong 1 var fantastisk! Sesong 2 var også kul. Sesong 3 var derimot ganske dritt, mens sesong 4 tok seg litt opp igjen. Har nå snart sett ferdig sesong 5 og synes den er sånn bob-bob. Historien fenger meg ikke like mye som i sesong 1.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 Og hvor pen er ikke Moira O'Hara! Gud bedre, tror hun er den peneste jeg har sett på tv Anonymkode: d48cb...d7e 1
Milla29 Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Den 04.03.2016 at 2.11, H.T.S skrev: Jeg likte ikke sesong 1, syns det var kjedelig, så tok meg årevis før jeg prøvd meg på sesong 2, ble helt hekta. Coven og freakshow var nesten mer artig enn noe grøssende. Nettopp begynt på Hotel.. Hvor ser du denne?
Milla29 Skrevet 7. mars 2016 #15 Skrevet 7. mars 2016 (endret) Elsker denne serien! Ante ikke hva det dreide seg om da jeg begynte på første sesongen. Var hjemme sykemeldt med nyoperert fot og kunne ikke gjøre så mye mer enn å sitte i sofaen. Da jeg hadde sett første episode var jeg hektet! Så minst fem episoder i slengen. Digger skuespillerne, de er så utrolig dyktige! Jeg liker i grunn alle sesongene like godt, på ulike måter. Jessica Lange er jo totalt perfekt i alle rollene hun spiller Kathy Bates likeså, men er enig i at hun var helt rå i sesong 3. Er nå på episode 12 på 4. sesongen, og håper virkelig at sesong 5 er rundt hjørnet, ellers må jeg begynne på første sesong igjen for å unngå abstinenser Endret 7. mars 2016 av Milla29 skriveleif 1
Dovendyr1 Skrevet 7. mars 2016 #16 Skrevet 7. mars 2016 Elsket sesong 1, sykt creepy! Begynte på sesong 2, syntes den var treig og tung. Så så jeg sesong 3, den var på en måte lettere, men bra! Begynte på nytt på sesong 2, og etter et par episoder elsket jeg denne også Ser nå på sesong 4, synes denne også begynte litt tregt og tungt, mye prat, men liker den mer og mer! Føler dog at dette er en serie for spesielt interesserte.. Eller så er det mine venner som er sære, som blant annet ikke forstår konseptet med ny historie i hver sesong, men samme skuespillere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #17 Skrevet 8. mars 2016 Jeg elsker virkelig AHS! Har likt noe ved alle sesongene, vet ikke om jeg klarer å peke ut noen favoritt.. Jeg ble litt skuffet over siste sesong da, syns ikke Hotel var så veldig bra. Kanskje noe manglet pga Jessica Lange ikke er med, men samtidig likte jeg Lady Gaga puttet inn i denne serien. Sesong 3 syns jeg også var litt nedtur, men den redda opp inntrykket ved hjelp av Kathy Bates i en fantastisk rolle. Jeg begynte å se på serien uten å vite noe særlig om den, skjønte ingenting i starten. Skjønte enda mindre da jeg startet på sesong 2 og det var samme skuespillere, men en annen story. Tenkte at det var veldig rart! Men nå liker jeg konseptet. Samtidig holdes jeg også på pinebenken for serieskaperne har sakt at det er en sammenheng mellom alle sesongene. De har også virkelig fått tak i noen utrolig gode skuespillere, jeg har seriøst fått crush på Evan Peters! Imponerte meg virkelig i sesong 5, burde fått en pris for den presentasjonen av March! Likte forresten sesong 2 kjempegodt selv om jeg ser mange ikke var så fan. Men jeg er en sucker for asyler og elsker serier/filmer lagt til de skrekkelige stedene. Nei, perfekt serie for særinger som meg. Det er så deilig å se på noe som ikke er en klassisk krim eller drama, men bare noe helt annet. Anonymkode: d36df...243
Milla29 Skrevet 9. mars 2016 #19 Skrevet 9. mars 2016 18 timer siden, H.T.S skrev: Var jo en åpenbar sammenheng mellom freak circus og asylum, en veldig deprimerende en. Ja, uff. Den var trist 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #20 Skrevet 9. mars 2016 OBS SPOILER sesong 3.. Ååh jeg elsker serien! Den har så mange bra skuespillere, og det er så spennende! Også får det meg til å begynne å tenke på hva som egentlig befinner seg mellom himmel og jord, hehe Jeg har sett ferdig sesong 3, og klarte å få crush på Misty Day, og syntes jo hun og Cordelia bare passet såå bra sammen Jeg tror faktisk det var/skulle bli noe mellom dem også.. Jeg ble så trist da Misty ikke klarte å komme tilbake fra helvete og døde!! i Cordelias armer!! da de skulle utføre "the seven wonders".. Hun var jo den av de som fortjente det aller minst!! Huff.. Flere enn meg som syntes dette bare var helt forferdelig? Jaja.. Da er det vel bare og fortsette og starte på sesong 4 :D Anonymkode: ad069...630 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå