Gjest Tammy__ Skrevet 17. oktober 2004 #1 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg hadde en neglelakk som til tider klumpet seg. Mens noen ganger var den kjempe fin på. Til slutt gikk jeg lei av at den skulle klumpe seg innimellom så jeg gikk til innkjøp av en ny. Men den klumper seg også innimellom :o Blir så stygt og kan ikke legge vanlig lakk over. Og jeg har rene negler uten fettrester eller krem. Skjønner virkelig ikke hva og hvorfor det skjer... noen?
Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2004 #2 Skrevet 17. oktober 2004 Kanskje det er for kaldt i rommet du har den i? Vet egentlig ikke om dette spiller noen rolle, men har tenkt over det før. Tok en gang på meg neglelakk som hadde vært i et kaldt rom og opplevde at den klumpet seg. Når jeg har hatt neglelakken på badet, der det er normal romtemperatur, så er den helt fin.
Gjest gjest1 Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 Tror Lea er inne på noe. Neglelakk blir mindre tyntflytende når det er kaldt. Et tips er å varme neglelakken med varmt rennende vann. (Fungerer fint på mascara som har begynt å tørke også). Klumpete/tørr neglelakk kan reddes med litt neglelakkfjerner (med aceton)
Gjest Tammy__ Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Kan være at det er for kaldt for dem. Tror jeg skal forsøke å holde de under varmt vann først jeg. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå