AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Del Skrevet 1. mars 2016 Ei venninne har betrodd seg til meg om sine sidesprang. Hun er gift og har barn. Det hele begynte med en fyr hun kjente fra før og møtte tilfeldig på byen. De har treffes gjevnlig over flere måneder for sex. Hun har nå også betrodd seg at hun treffer en annen mann også. Jeg kjenner jeg blir så sint, men klarer ikke si det til hun. Jeg bare lytter. Jeg syntes synd på mannen, på barna, hun risikerer å ødlegge familien sin, og for hva da? Litt spenning?! Jeg er veldig glad i venninnen min og redd for å ødlegge vennskapet om jeg sier ifra at sånn kan hun ikke holde på! Så jeg er feig og tier. Håper hun blir tatt på fersken. Jeg vil uansett aldri "blande meg" og informere mannen, det får hun evt gjøre selv om samvittigheten blir dårlig nok. Jeg skjønner bare ikke hvordan hun Jan gjøre det?! Hun har alt å tape på det, hva vil hun oppnå? Anonymkode: 74fb6...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Del Skrevet 1. mars 2016 Spør henne om det du spør om her; hvorfor hun gjør det. Si at du synes det er vanskelig å vite hvordan du skal forholde seg til det, i og med at du er redd for at hun skal ødelegge både sitt eget liv og familiens liv, såfremt dette ikke er noe hun og mannen synes er greit på hver sin kant. Si at du er glad i henne og føler lojalitet til henne, samtidig som du føler deg makteløs og i alle fall ikke har lyst til å blir invovert i dette, at du ikke er positiv til det hun gjør. At hun involverer deg er egentlig dårlig gjort, det fører jo til at du får det vanskelig og hun gjør deg på en måte til medskyldig fordi du må holde det hemmelig og bli med på bedraget. Det ville være trist om det ender med at du blir klandret for at du forholdt deg passiv, hvis det ender med at hun blir fersket og mistet familien sin i verste fall. Anonymkode: c7c30...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 1. mars 2016 #3 Del Skrevet 1. mars 2016 Hvis hun bedrar mannen sin, så vil hun sannsynligvis bedra deg også. Noen mennesker er lojale, andre er illojale. Hun faller innunder den sistnevnte kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå