Gjest Klaveret Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Vi har naboer fra hellvette! De er noen egoistiske, hensynsløse ondskapsfulle krek. De har gjort mye rart i hele nabolaget, men det siste - som gjør meg hevnlysten er at de har drept katten vår med rottegift. Politiet henla saken og de er ikke interessert i å møte i konfliktrådet. Jeg vil ikke skrive så mye mer fordi jeg er redd for å bli gjenkjent. Hva gjør man? Jeg vil "svare" ved å gjøre hverdagen deres fylt med "rampeestreker". Ikke noe alvorlig og ulovlig, men ting som irriterer. Har allerede endel ideer, men jeg trenger flere. Har du noen gode "rampestreker" på lur så pliis del de med meg. Katten min fortjente ikke å dø!! R.I.P gode snille Røder
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 Hvem i helvete går rundt og dreper andres kjæledyr? Herregud jeg hadde klikka i vinkel. Anonymkode: 5b201...3b0 1
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 (endret) Har de trær og/eller busker? Om ja...bor hull som ikke syns og "mat" det med RoundUp eller diesel. Da dør DE, også. 😈 Endret 1. mars 2016 av Jerry Lee
Gjest Klaveret Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Har de trær og/eller busker? Om ja...bor hull som ikke syns og "mat" det med RoundUp eller diesel. Da dør DE, også. 😈 Takk!!
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Har de trær og/eller busker? Om ja...bor hull som ikke syns og "mat" det med RoundUp eller diesel. Da dør DE, også. 😈 Kobberspiker fungerer også Anonymkode: 754c9...181
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kobberspiker fungerer også Anonymkode: 754c9...181 Det hadde jeg glemt. Du har helt rett.
Jerry Lee Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 ...sjøl hadde jeg dengt noen som drepte katten min! Nei, har ikke katt, og liker ikke katter. Men man dreper bare ikke andres uskyldige små kjæledyr!! 😠
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Gitt at at det med katten er sant og riktig: Teipe over ringeklokka. Legge bæsj i postkassa deres. Male en grønn strek på den røde husveggen deres. Punktere alle bildekkene deres. Bore hull i taket deres. Putte stearin i nøkkelhullet deres mens de er bortreist. Lag falsk konto på facebook eller tilsvarende og sjekk opp mannen.
Gjest Zeitgeist Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 - Bestill gratiskataloger på nettet, hvis mulig kryss av for velkomstgave (hytter, hus, klær, bøker, reisebyrå, NKS, mange sender også fra utlandet.) - Tett igjen spylevæskedysene på bilen med bivoks/stearin/skokrem - Putt ei stoppenål/en stift inn i nøkkelhullet på husdøra - Ring Jehovas Vitner e.l. og inviter de på møte hos naboene - Heng opp lapp på et kjøpesenter hvor det tilbys husvask/barnepass eller campingvogn til salgs, hus/leilighet til leie osv. - og med telefonnummeret deres - Tapp lufta ut av ETT av sykkelhjulene deres, Hvis begge er fri for luft, er det for åpenbart at det er rampestreker - Hvis de har ski stående ut, løs litt på skruene til bindingene. Bare nok til at bindingen er litt løs og veldig irriterende - Løs på skruene til et av registreringsskiltene - nok til at det vil ramle av etterhvert - Hvis de tørker klær , sko e.l. lignende ute, så kan jo en dusj med smørsyre (det lukter oppkast) være kjekt Husk - hevn skal serveres kald og i små porsjoner. Ikke gjør alt jeg har skrevet ovenfor på en gang, porsjoner det ut over et litt lengre tidsrom. Denne typen hevn skal bare irritere vedkommende, små "uhell" som hender i hverdagen. For et fullt frontlangrep, så kan du jo alltids spraye "Jævla morder" på panseret på bilen deres, men da kan det hende politiet kommer. Åååh, det er så deilig å få være litt ond i blant
Gjest Klaveret Skrevet 8. mars 2016 #11 Skrevet 8. mars 2016 Takk for mange gode tips! Jeg har ting å gjøre i nærmeste framtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå