AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1 Skrevet 1. mars 2016 Hei! Jeg har datet en mann i ca to måneder nå, og vi er ganske seriøse. Har sex og er mye sammen. Men på facebook så legger han ofte til sånne skikkelig babes, som har silikon og masse sminke og ser veldig bra ut. Sånn typiske instagram-babes. Er dette et dårlig tegn, eller trenger det ikke å bety noe? Er bare litt redd for om han fortsatt ser på seg selv som singel og er åpen for andre muligheter hvis det skulle komme opp noe bedre.. Jeg ser ikke på andre menn nå. Hva tenker dere? Anonymkode: 643c6...121
Katten.2.0 Skrevet 1. mars 2016 #2 Skrevet 1. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har datet en mann i ca to måneder nå, og vi er ganske seriøse. Har sex og er mye sammen. Men på facebook så legger han ofte til sånne skikkelig babes, som har silikon og masse sminke og ser veldig bra ut. Sånn typiske instagram-babes. Er dette et dårlig tegn, eller trenger det ikke å bety noe? Er bare litt redd for om han fortsatt ser på seg selv som singel og er åpen for andre muligheter hvis det skulle komme opp noe bedre.. Jeg ser ikke på andre menn nå. Hva tenker dere? Anonymkode: 643c6...121 Disse to er gjensidig utelukkende. Dårlig tegn i min bok, ihvertfall. 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Disse to er gjensidig utelukkende. Dårlig tegn i min bok, ihvertfall. Mener du å si det bare er kvinner som liker silikonbabes? Eller transpersoner? Anonymkode: 7fe45...f4b
Lillek Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 23 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Disse to er gjensidig utelukkende. Dårlig tegn i min bok, ihvertfall. Ja.. jeg synes også det virker som et dårlig tegn. Jeg blir veldig usikker av dette og vurderer å avslutte. Burde jeg snakke med han om det før jeg evt avslutter det tenker du? TS
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Minner meg om eksen min. Han var en utro fyr, så jeg hadde nok styrt unna. Anonymkode: 9632c...b61
Katten.2.0 Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du å si det bare er kvinner som liker silikonbabes? Eller transpersoner? Anonymkode: 7fe45...f4b Menn legge ikke til random silikonbabes på facebook. Det er det fjortiser som gjør. 8 timer siden, Lillek skrev: Ja.. jeg synes også det virker som et dårlig tegn. Jeg blir veldig usikker av dette og vurderer å avslutte. Burde jeg snakke med han om det før jeg evt avslutter det tenker du? TS Jeg ville ikke latt denne ene tingen avgjøre forholdet, men det ville definitivt satt meg i tenkeboksen. 2
Gjest Leonardo Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Hvordan vet du at det ikke er de som la til han?
Gjest Minesveiper Skrevet 1. mars 2016 #8 Skrevet 1. mars 2016 (endret) Jeg synes heller ikke dette er et godt tegn. Jeg hadde tenkt noe alla: Å legge til mange flotte damer på facebook ville nok gjort damen jeg like litt usikker, ikke lurt å gjøre. Endret 1. mars 2016 av Minesveiper
Lillek Skrevet 1. mars 2016 #9 Skrevet 1. mars 2016 Nei, er enig i det dere sier.. Er bare så usikker på hvor stor vekt jeg skal legge på det, når alt annet er bra. Men jeg kjenner at jeg ikke liker det og at det gjør meg usikker. Jeg tror ikke de legger til han, da de ofte har veldig mange venner og følgere, gjerne noen tusen.
Adara Skrevet 1. mars 2016 #10 Skrevet 1. mars 2016 Prat med mannen? Det kalles kommunikasjon og er nøkkelen til ett vellykket forhold eller brudd
Lillek Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, Adara skrev: Prat med mannen? Det kalles kommunikasjon og er nøkkelen til ett vellykket forhold eller brudd Ja jeg vet at jeg burde det, synes bare det er så vanskelig så tidlig! Også er jeg redd for at han tror jeg er kontrollerende og sjalu.. Men ja jeg får prøve å ta det opp på en eller annen måte:)
Adara Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, Lillek skrev: Ja jeg vet at jeg burde det, synes bare det er så vanskelig så tidlig! Også er jeg redd for at han tror jeg er kontrollerende og sjalu.. Men ja jeg får prøve å ta det opp på en eller annen måte:) Oi ja, det tenkte jeg ikke på! Det er litt kjipt, ser den. Kanskje dere skal etablere hvor dere står før du begynner å spørre om jentene på facebook?
Ardenus Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 Spør han om hvordan han kjenner de folka han legger til, hvis han ikke kjenner de, så kan du jo spørre om hvorfor han legger de til i det hele tatt. Hvis dette er folk han faktisk kjenner, snakker med i virkeligheten så ser jeg ikke problemet, er det derimot random jenter som er "deilig" (ps. silikon og oversminka er ikke deilig by the way)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå