Gå til innhold

På torsdag

Letti

Anbefalte innlegg

så overtar vi huset vårt...................... :hoppe:

Dette har vi ventet på i mange år!

Det ligger to hundre meter fra sjøen med egen båtplass. Huset er på tre hundre kvm.

Naturtomt på over 1.4 mål.....og husets planløsning er en drøm.

Vi får kjøkken på 30 kvm. stue på 30 kvm. En helt enorm kjeller som etterhvert skal gjøres så gjennomført at man skal ha følelesen av og gå fra andre etg og ned til første.

Overbygd stor terrasse..gjett hvor jeg skal sitte på sene sommerkvelder?

Vi skal rive ned alt det gamle av lister og tapet, vinduer skal bli smårutete. Gulvene skal vi ha laminat, "skifer" på kjøkkenet og i gang, "skipsgulv" i stue.

Alle veggene (panellignende)i hele huset skal males i DUN eller VISJON, helt lyst, tak og lister skal være hvite.

Taket som også har paneleffekt skal males hvitt med kunstige bjelker.

Og med slike "stålrør" med spotter i taket.

I stua skal vi ha en helt spesiell peis etter eget hode. Firkantet med sort glass rundt innsatsen.

På kjøkkenet skal vi ha frittstående peis som ser ut som en sylinder.

Veldig spesiell, men vi har vært i peisbransjen så mange år at vi ønsker og ha noe ikke mange andre har.

Ellers skal vi ha lyse møbler (maler det som er mørkt) unntatt sofaen som er dyp blå, har bestillt to FATA fra Slettevoll i blått.

Også skal jeg bruke mye blått i gardiner og puter og andre detaljer.

Skal kvitte oss med mye nips og saker og ting. Skal ikke ha mye, men kanskje litt større ting som store potter og urner.

I tillegg skal vi ha gode store tepper rundt omkring for og få det lunt.

På soverommenen skal det også være lyst og det skal være blå senger, med masse puter.

Gleder meg helt enormt, så jeg måtte bare skrive og fortelle dette til noen.

Så har dere giddet og lest...så takk for det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATTIS!!

Hvor mye ga dere for huset?

*nyskjerrig* :sjenert:

Takk for det!

Kr. 1 500 000,-! Sammenlignet med her vi bor i dag, så får vi kanskje et rekkehus til ca kr. 1 800 000,-. (på 92 kvm....)

Enebolig får man ikke under to mill her i kommunen, så derfor valgte vi og flytte noen mil sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Kan tenke meg du gleder deg til å flytte inn!

Sitter her å gleder meg til jeg får kjøpt meg hus.. Kjøkkenet deres er jo større enn hybelen min.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...