Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøre på langtur alene med barna (21mnd og 6mnd). Vurderer å kjøpe Dvd spiller til bil, da eldste kan fort bli utålmodig i bilen. 

Da må jeg ha en dvd-spiller som kan brukes iforbindelse med at dem sitter bakovervendt. Noen som har en å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en gammel variant av denne sommeren 2011, 7". Den er fortsatt i bruk og funker veldig bra. Festeanordningen føles trygg og man har mulighet til å vise samme på begge skjermer, individuelt på hver skjerm, ha filmer fra usb/minnekort etc.

De kan og tas med ut av bilen og klobes på nettstrøm slik at man har en liten dvd-spillerkjerm med seg feks inn på hotellrommet (dette er erstattet av ipad for vår del).

Jeg har og slike:

https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltilbehor/biltilbehor/holdere/targus-awe77eu/174634.11686/

God løsning det og, men stoler ikke så mye på at disse henger fast. Jeg hadde ikke brukt denne på bakovervendt.

Skrevet
6 timer siden, ekkoet skrev:

Jeg kjøpte en gammel variant av denne sommeren 2011, 7". Den er fortsatt i bruk og funker veldig bra. Festeanordningen føles trygg og man har mulighet til å vise samme på begge skjermer, individuelt på hver skjerm, ha filmer fra usb/minnekort etc.

De kan og tas med ut av bilen og klobes på nettstrøm slik at man har en liten dvd-spillerkjerm med seg feks inn på hotellrommet (dette er erstattet av ipad for vår del).

Jeg har og slike:

https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltilbehor/biltilbehor/holdere/targus-awe77eu/174634.11686/

God løsning det og, men stoler ikke så mye på at disse henger fast. Jeg hadde ikke brukt denne på bakovervendt.

Mener du nextbase?  Kom ikke frem fra innlegget hvilket merke den første var...:)

Skrevet

Hvorfor ikke kjøpe nettbrett?

Gir mer glede og koster det samme.

Skrevet
21 timer siden, MapleSirup skrev:

Hvorfor ikke kjøpe nettbrett?

Gir mer glede og koster det samme.

Fordi hun eldste er i "kaste fra seg" tida, og om hun blir frustrert eller kommer i det humøret kaster hun fra seg brettet. Vil helst unngå at minste får et nettbrett klaskene i hodet når jeg kjører bil. Dessuten er en dvdspiller med kontroll enklere for meg å betjene når jeg kjører bil, enn et nettbrett som er i baksete... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...