Gå til innhold

Å suge som en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Du suger som en mann". Hva hadde du tenkt om du fikk denne kommentaren? 

Anonymkode: 0a488...615

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lurt på hvilket sammenligningsgrunnlag han hadde.... 

• Liker 13
Skrevet

Noen ganger er "som en mann" positivt ment. 

Vanskelig når en ikke vet tonefallet og situasjonen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var helt klart ment positivt. Og at han ville jeg skulle fortsette 🙈 Men allikevel. Som en mann 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er et stort kompliment. Menn vet hva som føles best og kan triksene kvinner ikke kan. En jente vil også vite bedre hva som kjennes godt på en annen jente.  Men ville jo blitt litt overrasket over at den jeg sugde var bifil.

Anonymkode: b4a18...a63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er vertfall IKKE bifil 😂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må han jo være om han har sammenlignings grunnlag med hvordan en mann suger 

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Jeg hadde svart tusen takk og tenkt, nei sier du det. Kanskje for jeg er en mann?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er et stort kompliment. Menn vet hva som føles best og kan triksene kvinner ikke kan. En jente vil også vite bedre hva som kjennes godt på en annen jente.  Men ville jo blitt litt overrasket over at den jeg sugde var bifil.

Dette. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja fot alle menn eg like. Og alle kvinner.

:rolleyes: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange har trodd jeg var homo, men jeg er så langt fra homo som det går an. Men de samme personene trodde ikke selve "skaphomsen" som nettopp kom ut var homo, det sier meg at veldig få klarer å se hvem som  virkelig er homo.

Anonymkode: 0158e...510

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det er faktisk et stort kompliment. Vi gutta vet akkurat hvordan vi vil ha det☺. Er faktisk ikke homo, egentlig ikke bi heller, men har testa deilige ting. Jeg har blitt sugd av kameraten min, han er superflink å suger som en gud. Det ender alltid med superheftige orgasmer for meg☺.

Opplevd at flere damer er veldig flinke, dem spør meg også, hvordan jeg vil ha det. Greia er hvis du ikke forteller hvordan du vil ha det, blir det ofte litt puslete å forsiktig behandling. Vi liker det litt røffere og onani sammen med suging, en finger i rumpa, da går det så alt svartner, det har faktisk fått meg til å svime av pga orgasme, suuuperknall☺.

Gjest Frederik
Skrevet

Å få høre at man suger som en mann er som å få høre at man er verdens peneste av mamma. 

Skrevet
Den 29.2.2016 at 0.51, AnonymBruker skrev:

"Du suger som en mann". Hva hadde du tenkt om du fikk denne kommentaren? 

Ja, det skulle da faen meg bare mangle, hadde jeg vel tenkt. :lol:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...