Gå til innhold

Hva er det jævligste du har gjort i fylla?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom gjerne med historier! Fylleangsten er sterk fra lørdagen 😩 må vite at jeg ikke er den eneste som gjør forferdelige flaue og usmakelige ting i fylla...

Anonymkode: 26d0d...42f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smurte meg inn med avføring fordi jeg var så sint , full og jeg klikket. Er mange mange år siden, men grusomt flaut og usmakelig. 

Anonymkode: e0a83...cde

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det egner seg ikke her 🙈🍻 Huff... gjort så mye dumt i fylla, blir flau over å tenke tilbake på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forsøkte å kjøpe en kebab med en tust av håret mitt, og promoterte det som "ekte alvehår". 😨

Jeg er vanligvis veldig stille, så får meg er dette krise.

Anonymkode: e4500...bca

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å herregud. Hvis jeg skal kjøre igjennom hele The Reel of Drunken Embarrassment nå, så tror jeg at jeg ender opp i grinende fosterball i dusjen. Men kan ta en av de mildere greiene da. Jeg havna på legevakta en gang når jeg var 17ish for at jeg klikka hysterisk på ei kjærring som hadde mobba meg i noen år. På den tiden, når jeg møtte noen av de tidligere mobberne når jeg er totalt møkkings, fikk jeg en trang til å hevde meg over de. Det hele endte med total latterliggjøring av meg, siden jeg var så full at jeg ikke klarte å formulere skikkelige setninger, hvorpå jeg klikket, og måtte holdes nede av vennene mine mens jeg ropte at jeg skulle drepe henne om jeg fikk tak i henne. 

herlige greier. var noen av vennene mine som aldri ville drikke med meg mer etter det.

Anonymkode: 48f4a...2da

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ONS hver gang jeg har møtt en gutt, og dagen etter er jeg glemt (som forventet), men jeg lærer ALDRI.

Anonymkode: 37962...6fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud... Jeg lå med en som var gift. Jeg var absolutt ikke klar over at han var det. Ingen ring eller noe på fingeren. Når han kledde på seg og gikk så tok han opp ringen fra bukselommen, tok den på og sa at jeg ikke måtte fortelle det til noen. Da følte jeg meg sikkelig, skikkelig dårlig etterpå.

Søkte han opp i ettertid og det stemte godt at han var både gift og hadde barn :unsure:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med bestekompisen min som har kjæreste. Har ikke bare skjedd en gang, men to. Første gang rimma han meg. Andre gang hadde vi penetrerende og var like ved å ha anal i senga ved siden av ei felles venninne. Skal møte dama hans nå snart, og det er første gang siden det skjedde ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugd en kompis, blitt sugd av samme. 

Vi var 14, nysgjerrige og dritings.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en real slosskamp med noen trær på youngstorget i Oslo tidlig en lørdagskveld. En av de mildeste men morsomste        historiene fra min tid.

Det som er litt deilig med fylleangst, man har vondt noen dager også går det litt tid også er det plutselig en icebreaker eller en historie som alle i vennegjengen +++++ vet om.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt ganske stille av meg, gjør sjeldent noe galt uansett hvor kanakas drita jeg er... 

Men... Var på byen med noen, husker ikke helt hvordan men målet for kvelden ble å drikke gratis. Jentene flørtet og fikk spandert drikke, værre for oss gutta!

Uansett, først så klagde jeg på at øl`n smakte dårlig når glasset var litt under halvfullt (gikk på rundgang mellom alle bartenderne) Dette funket en stund til de stengte tappetårnet og serverte fra flasker istedenfor. 

Så fant jeg ut at det kommer jo "kvittering" selv om man trykker avbryt på terminalen. "Tastet inn kode, avbryt, putte kvittering i lommen før bartenderen tok kvitteringen" Dette funket også lenge til de startet å se på kvitteringer.

Siste innspurt den kvelden, betale med penger fra tipsbøtta. 

Endret av SillyFlamingo
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøvekjørte en brannbil. De hadde rykket ut til en brygge hvor en møkkings person ikke kom seg opp av vannet og hadde sendt en stor brannbil og en sånn liten "varebil" som sto redningsdykker på. Jeg satt meg inn i den og kjørte sånn 15 cm før jeg ble stanset. Politiet var jo dessverre allerede på stedet de og :ph34r:

Anonymkode: e9e9c...86e

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå nærmest livløs utenfor et utested. Politiet tok meg til legevakten. Ble blodovervåket. Våknet opp med sykepleiern over meg. Trudde ærlig talt at jeg var i himmelen. Hadde null følelser i beina. 

Fikk lest opp politirapporten, ufyselig blant folk stod det. :regler:

Hadde møte  med overlegen og en kar fra Bergen rusmottak. De var så sikre på at jeg hadde tatt noen piller og narkotika.

Endte med frokost og samtalegruppe med 2 andre narkiser, mens vi koste oss med VM i alpint. Slutten av dagen sto alle på legekontoret på rekke og rad for å gi meg klem og ønske meg "Lykke til i livet"... Vår nok døden nær og misforstått innså jeg der. 

Husket lite av byturen. Fikk vite at jeg måtte ha hjelp med å tisse av en venn, ødela ryggen til ei stakkars jente ved uhell og hadde spydd på det meste. 

Personlig syntes jeg dette var forferdelig i ettertid, men dette var jo til stor fornøyelse for andre på skolen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, må vel være når ei venninne og jeg var under 18 og på vei hjem, og så politiet.  Man tror jo man snakker lavt i full tilstand....  Vi "hvisket" til hverandre om politiet kom skulle vi leke at vi var lesbiske på romantisk tur i natten :klaske:

Etter ei stund som travel alenemor,  skulle jeg ut på byen, å treffe en fyr. Hadde ikke drukket på lenge. Var så nervøs at jeg begynte å drikke hjemme. Kort fortalt ble jeg kastet ut av pubben i 11 tiden! Vi er sammen den dag idag. Han ble ertet på jobb pga han ikke møtte opp der dagen etter, og de visste han skulle treffe ei. 

Ellers har jeg det med å hjelpe andre som er på snurren,  når jeg selv er på snurren. Vilt fremmede folk. 

Anonymkode: ba67e...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt kjent i min vennegjeng som "hun som alltid blir drita", så har utrolig mange historier. Har sosial angst og er en veldig stille person når jeg er edru, så min oppførsel i fylla har gitt meg flere måneder med fylleangst:ph34r: 

Har mange ganger hatt sex uten å huske det dagen etterpå, spydd på meg selv, gjort i buksa, pult en fyr med samboer og nyfødt unge(som jeg ikke visste om), hylgrått offentlig. Blir generelt ganske ufyselig når jeg er dritings, jeg klarer å undertrykke min indre bygdetrønder når jeg er edru, men det er helt umulig når alkoholen tar over:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosial angst og alkohol er en dårlig kombinasjon. Jeg har brukt opp min kvote, og vel så det. Vil ikke snakke om det.

Jeg blir som oftest ikke ufyselig da, bare veldig, veldig full. Det er liksom en av de få øyeblikkene hvor jeg kan slippe meg løs og slipper unna det konstante stresset, uroligheten og følelsen av at noe er galt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med fylla og ikke ofte jeg fester lengre, men har noen historier fra min ville fest tid.

1. Dette var sommeren 09/10. Husker ikke helt. Uansett så drakk jeg og venninne oss stup fulle på fest og vi gikk til byen. Da vi sto på brygga, så begynte vi å krangle. Hun sa " kan ikke du bare hoppe uti og drukne deg selv?!" Sååå jeg hoppet uti da. Var heldigvis en trapp like ved og kom opp av vannet som en drukna katt. Fikk se mobilen lå i bukselommen og den var så godt som dø. Vi ble venner igjen og tok hverandre i armen mens vi sjanglet oss avgårde til utestedet.  Vi ble så klart nektet inngang og sjanglet oss videre til neste utested. Da ble jeg plutselig så kvalm og klarte å spy ut over hele! Shit. Satt meg ned og begynte å hylgrine som en baby. Husker faktisk ikke hva som skjedde etter det. Huff.

2. Spydde ut hele dansegulvet en gang. For å så trynet i mitt eget spy. Deilikat. 

3. Var 19 og nylig dumpa. Dro ut på byen for å drikke meg dritings. Satt i baren og sutra mens jeg tok den ene shoten etter den andre. Havna til slutt på samme bord med noen 40 åringer mens jeg forklarte hvor fælt og jævlig jeg hadde det. Drakk opp øla til de gjorde jeg å. Var så full da at jeg ble med han ene hjem og hadde sex med han.  

4. Havna i slosskamp på et utested hvor vi begge ble kasta ut. 

5. Hadde sex med en kompis som var nybakt far! Vi var fulle og kåte. All fornuft fløy ut av vinduet. Vi ville bare ha hverandre. Dårlig samvittighet for det den dag i dag.  Dette er 7 år siden og de er enda sammen. Hun vet ingenting om hva som skjedde den kvelden. 

6. Begynte og strippe på fest og sto bare i trusa på gulvet der. Bilder ble tatt og jeg hadde skikkelig fylleangst neste dag. Jeg husker ikke mye.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Coyote ugly stil på den lokale puben ga meg endel angst. Ellers i sommer på konsert ute da jeg gikk i stramt kort skjørt, stram utringet topp og høye heler og ville hele tiden klatre over i stedet for å gå rundt gjerdet.

Alle stedene jeg har tisset ute.. 

Også litt angst de gangene jeg har sagt mer en planlagt til bekjente.

Eller de gangene jeg har begynt å gråte uten grunn.

Dette er jo småtteri i forholdt til mange andre. Stortsett ikke noe bråk med meg.

Anonymkode: d7fc9...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble fulgt hjem av et par venninner. Tisset på meg på veien hjem og mamma måtte hjelpe meg med å legge meg (husker ikke dette). Etter hvert fikk hun ikke kontakt med meg og endte opp med å ringe ambulansen. Lite moro å våkne opp neste dag, husker jeg. Ingen unnskyldning, men jeg var 16 år gammel. 

Anonymkode: a39b4...4ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fylla med en gang man har blitt singel + shotting er ikke bra.

Skulle løpe hjem,snublet i egne bein. Først knærne, så ene skulderen også tok ansiktet i mot resten av fallet. En som kjørte meg hjem. Altså hjem til eks. Ble sittende utenfor døren uten jakke, sko, nøkler og mobil. Ikke visste jeg om han var hjemme en gang. Heldigvis var han det. Han fant meg som en blodpøl utenfor døren. Snille fyren bar meg inn og begynte å rense sår. Laget mat til meg og passet på meg hele kvelden. Hver gang han trodde jeg holdt på å sovne begynte jeg å prate igjen. Om samme tingen. Holdt på sånn i noen timer før jeg endelig ble stille. Husker veldig lite av dette. Hadde kalt han min og sånt. Hehe. Det ble heldigvis oss igjen en stund etter dette da. Så nå er det en morsom historie.. 😜

Anonymkode: d7fc9...ddd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...