Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det ikke burde bygges flere religiøse bygg i Norge! jeg forstår for det første ikke hvorfor staten skal betale for disse nye byggene når de fleste av oss ikke er religiøse, og jeg forstår ikke hvorfor staten tillater at private skal bygge religiøse bygg. 

Religion "dreper" integreringsprosessen. Religion er roten til mye av polariseringen og ondskapen som skjer i verdensbildet. Religion satte vitenskapen 1000 år tilbake i tid i middelalderen da alle ble tvangskristnet og i dag skjer det mye av det samme. Religion har dessuten starten en skjevhet i likeverden mellom kvinner og menn, da nesten alle religioner har et så forvridd kvinnesyn at jeg spyr... "kvinnen er lagd for å glede mannen"... "kvinnen er lagd av mannen, for å styres av mannen og til å varte opp mannen i histen og pisten"... 

Jeg syns Norge burde slutte å bygge religiøse byggverk. Jeg syns også det burde forbys å gå med heldekkende drakt, det står faktisk i lovverket vårt at det ikke er lov å dekke seg til. Hvorfor er det da OK å dekke til alt fra topp til tå? Jeg syns også det ikke burde vært lov for barn å gå med religiøse plagg på skolen! 

Stopp bygging av religiøse bygg (både kristne og andre selvfølgelig) og forby heldekkende klær! 

Anonymkode: e4d28...cb8

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Bygges det så mye religiøse bygg da ?

Det er da nok av dem ser ikke noen grunn til å bygge flere.

Skrevet

Hva er et religiøst bygg? Jeg har aldri møtt et bygg som har vært religiøst, faktisk har jeg aldri møtt et bygg som kan tenke en gang.

Hvor i lovverket mener du det er forbud mot å dekke seg til? 

• Liker 1
Skrevet

Man kan ikke både ha religionsfrihet og bruke lovverket til å undertrykke den samme religionsfriheten. Vil de religiøse bygg kirker, moskeer og synagoger eller omdisponere vanlige lokaler til det bruket, så bør de ha rett til det.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Du måtte ta den som anonym, ja ;) du forstår nok egentlig hvor idiotisk innlegget er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...