Ella Grisella Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har skaffet meg en sånn Pukka Castor Oil. Hva bruker dere denne oljen til? Massasjeolje, står det, men jeg leser at mange har god erfaring med den som vippeserum. Jeg skjønner ikke helt hvordan den kan få vipper (og bryn?) til å vokse, men ikke annet kroppshår. Det står at man kan smøre brystene med den, men plutselig får man lengre og fyldigere hår på brystvortene? 😃 Jeg bare tenker litt jeg, synes akkurat det der er litt rart. hva slags erfaringer har dere med oljen, og hva bruker dere den til? 1
Kjibba Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Brukte den i hovudbotnen, vipper og bryn. Resultatet var meir håravfall, tynne vipper og bryn,- spesielt innerst. Og ikkje nok med det, det kom mange kviser! Som om eg ikkje hadde nok av det frå før av Men sidan det er så mange som har god effekt, så er det vel verdt å prøve
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Jeg bruker castor oil på vippene. Har fått mye tykkere vipper etter at jeg begynte. Anonymkode: 12818...f3e 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #4 Skrevet 1. mars 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker castor oil på vippene. Har fått mye tykkere vipper etter at jeg begynte. Anonymkode: 12818...f3e Hvor lang tid tok det før du så forandring på vippene? Anonymkode: 8e428...d26
Frk.Show Skrevet 1. mars 2016 #5 Skrevet 1. mars 2016 Brukt det i over 2 mnd nå og ikke sett noen som helst forskjell.
Gjest snowz Skrevet 1. mars 2016 #6 Skrevet 1. mars 2016 Brukte det på vippene og håret en periode, men så ikke forskjell, så ga opp. Resten ble brukt til å fjerne sminke, og det funker ganske greit for min del.
Prorsum Skrevet 1. mars 2016 #7 Skrevet 1. mars 2016 Når jeg ser på gamle bilder ser jeg litt forskjell. Mest på tykkelse, men også litt på lengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå