Gå til innhold

Kjekk på bildet men ikke i virkeligheten? Føler meg lurt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant drømmemannen på en datingside og vi har chattet en del. Jeg visste ikke navnet hans men med litt info klarte jeg å finne ut hvem han er. Og har sett på en video av han blandt annet  og der ligner han absolutt ikke på det jeg har sett på bildene.

Går det virkelig ann å være så kjekk på noen bilder og  helt ...rar i virkeligheten? Sant å si at han har på seg halvhjelm på videoen da..Men alikevel...

Litt i sjokk og skuffet. 

Kan ikke folk legge ut bilder som faktisk representerer virkeligheten? 

Vet ikke om jeg tør møte han nå.

Anonymkode: c5a77...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller utseendet så stor rolle da? Dere har jo kjemi over nettet i hvert fall. Møt han og ta det fra der.

• Liker 6
Gjest Leonardo
Skrevet

Det er ganske vanlig. Mange bruker bilder som ble tatt for 5 år, 15 kilo og to dobbelthaker siden. 

Jeg ser det hos menn og jeg ser det hos kvinner. 
:)

Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Er du seriøs? Han kan ende opp med å bli en fantastisk fyr du kan oppleve mange fine år sammen med, men dette vil du kanskje gå glipp av pga. en video av han du fant? Pga. utsende hans?

Syns du burde gi han en sjanse. Lykke til <3

Skrevet

Er jo sånn dere jenter også holder på. Viser det fineste bildet av dere. Er ikke det normalt da? Uansett kommer du til å slite med å finne noen hvis du kun er ute etter utseendet. Ser han noenlunde ut så skjønner jeg ikke problemet? 

Gjest Cartman
Skrevet

Alle legger ut sine fineste bilder. Det er kun problematisk, hvis han har brukt gamle bilder og/eller redigeringsprogrammer som endrer bildet totalt.

Hvis du ikke vil møte han, så kutter du kontakten. Ingen kan tvinge deg til noe du ikke vil. Stol på magefølelsen.

Skrevet

Sånn føler vi menn det når jenter bruker sminke og ser helt annerledes ut uten sminken.

Anonymkode: d6567...c2c

• Liker 7
Skrevet

Du skriver jo ikke noe her om hva som ikke stemmer overens. Så om han ser kjekk ut forfra, men har en stygg hake i profil, så har han vel egentlig ikke gjort noe galt. Man tenker vel ikke på at man må dokumentere tydelig de verste detaljene av sitt utseende.

Anonymkode: 26c02...e08

• Liker 2
Skrevet

Det kommer litt an på da.. Jeg snakket en del med en fyr på 45, husker jeg tenkte at han så uvanlig godt ut for alderen, men det var jo bare et pluss. Viste seg at bildene han hadde brukt var tatt i tidsrommet 2002 - 2004. Jeg syntes det er litt spesielt at man ikke klarer å fikse noen bilder av litt nyere dato enn dét.

Anonymkode: 32fda...1d1

• Liker 2
Skrevet

Føler meg egentlig litt truffet her. Er egentlig ganske flink til å plukke ut bilder av meg selv (99 av 100 er ubrukelige, finnes ikke fotogen), og ser unektelig litt snål ut i virkeligheten på måter som ikke fremkommer av de bildene jeg bruker. Mulig det er derfor jeg alltid blir avvist. :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er overflatiske og følsomme for alle små og store visuelle avvik.

Dessverre så blir vi lurt mye oftere enn det man tror.

Tror dere f.eks. at fotomodeller alltid ser pene ut i virkeligheten?

http://toponday.com/supermodels-before-and-after-makeup/

Anonymkode: 0fcc0...057

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er mer ekstrem utgave:

http://www.eatnineghost.com/before-makeup-after-makeup/

Vi blir lurt av bildene!

Anonymkode: 0fcc0...057

these girls are from that US show extreme makeover.

it isnt just makeup..theyve undergone extensive plastic surgery makeovers

Anonymkode: 968db...0c3

• Liker 7
Gjest Jacklost
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant drømmemannen på en datingside og vi har chattet en del. Jeg visste ikke navnet hans men med litt info klarte jeg å finne ut hvem han er. Og har sett på en video av han blandt annet  og der ligner han absolutt ikke på det jeg har sett på bildene.

Går det virkelig ann å være så kjekk på noen bilder og  helt ...rar i virkeligheten? Sant å si at han har på seg halvhjelm på videoen da..Men alikevel...

Litt i sjokk og skuffet. 

Kan ikke folk legge ut bilder som faktisk representerer virkeligheten? 

Vet ikke om jeg tør møte han nå.

Anonymkode: c5a77...97a

Han er ikke drømmemannen hvis utseende er det eneste du bryr deg om...

Gjest Sheelagh
Skrevet
13 minutter siden, Dr. Cid skrev:

Hvor skriver hun at utseendet er det eneste hun bryr seg om? Hun skriver at bildene han har lagt ut og en video av han ikke stemmer overens. Det eneste hun ber om er ærlighet i form av bilder. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sheelagh skrev:

Hvor skriver hun at utseendet er det eneste hun bryr seg om? Hun skriver at bildene han har lagt ut og en video av han ikke stemmer overens. Det eneste hun ber om er ærlighet i form av bilder. 

Han skriver alltid det der. Utseendet teller bare hvis du er kjempeoverfladisk, etc.

15 minutter siden, Dr. Cid skrev:

Det nytter liksom ikke å bytte bruker hele tiden når du alltid skriver det samme. Veldig lett å kjenne igjen. :P

Anonymkode: 968db...0c3

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, Sheelagh skrev:

Det er en ganske lite ting å lage en sak om. Det er helt vanlig at man kan se anerledes ut på et bilde og et annet et eller en video

Gjest Sheelagh
Skrevet
1 minutt siden, Dr. Cid skrev:

Det er en ganske lite ting å lage en sak om. Det er helt vanlig at man kan se anerledes ut på et bilde og et annet et eller en video

Man kan selvsagt se litt annerledes ut, men hvis han nesten ikke var til å kjenne igjen, så vil jo det si at bildene lyver en god del. Og da tenker jeg at hvis man velger bilder som er et godt stykke fra sannheten, så ligger det som oftest noe mer til grunn for denne avgjørelsen. 

Skrevet

Fant ut noe annet også. Står på profilen at han er fra Oslo.  Men har er fra et annet sted hvor han bor og jobber - tre timer unna!

Nå skjønner jeg enda mindre av han.

Skrevet
58 minutter siden, Sheelagh skrev:

Man kan selvsagt se litt annerledes ut, men hvis han nesten ikke var til å kjenne igjen, så vil jo det si at bildene lyver en god del. Og da tenker jeg at hvis man velger bilder som er et godt stykke fra sannheten, så ligger det som oftest noe mer til grunn for denne avgjørelsen. 

Han så veldig annerledes ut! Må ha brukt  over fem år gamle bilder. Mulig ti! Hadde nok ikke kjent han igjen, nei. Men videoen er to år gammel. Så umulig å si hvordan han ser ut nå!  Vet jeg kan virke overfladisk, men jeg legger ikke ut bilder av meg selv som er ti år gamle. Hadde jo vært direkte flaut  å møte noen, da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...