Gå til innhold

Mistet sexlyst pga Nuvaring (p- ring)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som ha erfraing fra dette?

Har ikke hatt lyst på sex siden jeg begynnte på den tror jeg ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - og når jeg sluttet med den tok det bare et par uker før jeg var lysten hele tiden igjen :sjarmor:

Skrevet

Men har du reagert på andre hormonelle prevansjons midler? Begynnte du på noe annet etter du sluttet med p-ringen?

Er det bra for kroppen å slutte på et hormonelt prevansjonsmiddel i et par månder for så å begynne på igjen, på et eventuellt annet. Dersom jeg skulle prøve uten en stund.

Skrevet

Jeg oxo merker det, bare jeg tar den ut når den har vært i i 3 uker, så merker jeg at jeg har mer lyst. Så stemmer nok d. Lurer på å slutte.

Skrevet

Jeg har brukt forskjelllige p-pillemerker tidligere og reagerte på samme måte.

Jeg har ikke prøvd noe annet siden jeg sluttet på ringen (ca 2 mnd siden) og har ikke lyst til å begynne med noe heller, synes det er såååå bra uten hormoner at jeg får bare leve med kondom da til vi skal ha barn :)

Tror ikke det er noe særlig for kroppen hvis du bytter preensjonsmiddel mange ganger i året, men å forsøke å bytte en gang har nok ikke så mye å si.

Skrevet

Kanskje jeg også skulle vurdere å slutte med ringen nå. Hadde egentlig tenkt å bruke den t hvertfall mars.

Skrevet

Takk for svar :P

Tror jeg skal slutte, ble litt irritert på gunkologen min som sa at han ikke trodde det kunne være nuvaringen.... Bra det er andre som har disse erfaringene - ikke bare meg. Så kan han gynekologen bare drite å dra med sine teorier. På tide å få lyst på sex igjen :kul:

Skrevet

Jepp det er virkelig anbefalt. Her havner vi hvertfall i halmen mye oftere enn tidligere. :kul:

Skrevet

Jeg brukte den kun i tre uker, og bestemte meg for aldri mer.

Ikke bare mistet jeg lysten, men var jo hormonell som en sint okse.

Nei mannen min er sjele glad for at jeg sluttet på den.

Han sier han har fått tilbake mitt gamle meg, og sengekosen har igjen gått opp fra en gang i uken ( for jeg følte jeg måtte) til frivillige 3-4 ganger i uken for jeg selv har lyst....

Skrevet

Jeg går på p-plasteret, og har det på samme måte. NULL lyst etter at jeg begynnte på det... :-(

Skrevet

Jeg mistet lysta da jeg gikk på p-piller for mange år siden - nå har jeg hormonspiral og det er noe helt annet! Anbefales!

Skrevet

Jeg mistet min da jeg begynte på p-sprøyten. Å bytte til p-ring/p-piller hjalp ikke meg.

Da jeg sluttet på hormoner, begynte den gradivs å komme tilbake. Nå, 10 mnd senere, er den tilbake på topp.. Kan nesten bli litt for mye av det gode.. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...