Gå til innhold

Hvordan få ut min mening? VG? Nrk? TV2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev et essay på skolen og læreren min syntes det var veldig bra. Hun syntes flere burde få lese/høre om det jeg har skrevet, og det ønsker jeg også. Greia er at jeg vil være anonym, fordi jeg ikke liker oppmerksomhet. Det eneste jeg vil er få få ut min mening om en sak som jeg har tenkt mye på i det siste. 

Så spm. mitt er, hvordan kan jeg få ut meningen min? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem... Kan jeg kontakte VG eller lignende? Syns dere det er noe vits i å gjøre dette?

Jeg er forresten 18 :)

Anonymkode: 0bc00...7af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror Dagbladet er flinke til å publisere konikker.

Gjest L´issi
Skrevet

Kan jo sende det til diverse mediehus, så publiserer dem om det skulle være "lesbart" :)
Lykke til :) 

Skrevet

De fleste store medier pleier å være strenge på at man skal skrive under fullt navn, med mindre det er helt spesielle grunner til at man ønsker å være anonym. At du ikke liker oppmerksomhet holder neppe. Unntaket er Aftenposten Si;D, mulig det kan være et lurt sted å starte. Du er jo i rette alder også for dem. Avisene får enorme mengder leserbrev (Aftenposten trykket jo alle de fått i løpet av ett døgn nylig, det ble et eget bilag), det er ikke så lett å komme gjennom nåløyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...