Gå til innhold

Han er helt likegyldig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en pulevenn som har blitt helt likegyldig til meg. Hvis jeg spør rett ut om han vil komme så svarer han at "det er samme for han". Han kan finne på å sende meg melding og si at han er hjemme hvis jeg vil komme, men hvis jeg spør om han er sikker på at han har lyst (grunnet likegyldigheten hans andre ganger) så svarer han at det er opp til meg, at jeg kan komme om jeg vil. 

Altså.... Hææææ?! Er det bare meg eller oppfører han seg som en kjerring? Hvorfor klarer han ikke kutte meg ut hvis han ikke er interessert i sex med meg?

Anonymkode: 765cd...ae5

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Høres ut som det er du som leser for mye inn i situasjonen. Dere er tross alt bare fuckfriends, forventer du at han skal trygle og be, eller være megaentusiastisk og oppføre seg forelsket?

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en pulevenn som har blitt helt likegyldig til meg. Hvis jeg spør rett ut om han vil komme så svarer han at "det er samme for han". Han kan finne på å sende meg melding og si at han er hjemme hvis jeg vil komme, men hvis jeg spør om han er sikker på at han har lyst (grunnet likegyldigheten hans andre ganger) så svarer han at det er opp til meg, at jeg kan komme om jeg vil. 

Altså.... Hææææ?! Er det bare meg eller oppfører han seg som en kjerring? Hvorfor klarer han ikke kutte meg ut hvis han ikke er interessert i sex med meg?

Hva har kjerring med dette å gjøre?

Anonymkode: a9127...b2f

Skrevet
1 time siden, Holititten skrev:

Høres ut som det er du som leser for mye inn i situasjonen. Dere er tross alt bare fuckfriends, forventer du at han skal trygle og be, eller være megaentusiastisk og oppføre seg forelsket?

Øh nei. Det finnes en mellomting? Har du opplevd en sexpartner som sier til deg at det er samma for han om du vil ha sex eller ikke?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øh nei. Det finnes en mellomting? Har du opplevd en sexpartner som sier til deg at det er samma for han om du vil ha sex eller ikke?

Kanskje ikke et sånt forhold er noe for deg, siden du tydeligvis har lett for å føle deg avvist? Da er det nok bedre med et fast forhold,mder du kan få den bekreftelsen du trenger.

Synes ikke det er noe galt i måten han er på, han virker åpen for sex, men heller ikke følelsesmessig involvert. Og det er vel typisk for en ff.

Anonymkode: 0e9a9...47c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med deg TS, at han er for likegyldig. Ville tatt det som et tegn på at interessen er borte. Det er akkurat som menn ikke vil avslutte et ff forhold som de avslutter et vanlig forhold. Derfor blir det mer slik at om man får inntrykk av at de dabber av, så er det et tegn på at de ikke vil mer. Synes egentlig man heller kunne sagt fra på en ordentlig måte at man ikke ønsker mer, for det er mer ærlig og riktig overfor partneren. Selv om man bare er ff så har man en relasjon, og den bør man kunne si fra om isteden for å bare bli borte eller bli likegyldig. 

Anonymkode: 0b860...0e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...