Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå
Skrevet

Jeg har nettopp gått inn i ett forhold med en veldig søt og snill gutt.

Men eksen hans har tydeligvis problemer med å takle dette.

Med en gang hun fant ut at eksen sin hadde fått seg en ny tilta det for henne og hun oppsøkte han på steder hun visste hvor han var og lignende ting.

Hver gang jeg og kjæresten min er hos han så er han livredd for at hun skal dukke opp for å lage leven.

Det virker som om denne jenta fornekter at det er over i mellom dem.

Og hun har til og med ringt MEG og sagt at "Erlend" ikke likte meg og at han egentlig ikke ville ha noe med meg å gjøre.

Jeg VET 100% sikkert at dette ikke stemmer.

Han sliter like mye som meg for å si det sånn.

Har hørt han snakke med henne i tlf hvor han ber henne komme over dette og han har bedt henne holde seg unna meg OG han.

Jeg tilter snart på denne jenta, det samme gjør han.

Men hun skyr ingen midler.

Hva kan jeg gjøre??

Og hva får ett menneske til å gjøre 2 personer som liker hverandre godt noe så vondt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og hva får ett menneske til å gjøre 2 personer som liker hverandre godt noe så vondt???

Sjalusi, selvfølgelig.

Og hva gjør man? Godt spørsmål. :roll: Vente til hun går over streken og så anmelde? Eller bare ignorere?

Klart han liker deg og er glad i deg, ellers ville han ikke vært hos deg. Og uansett hva hun måtte si til deg, så må du huske at det eneste hun vil er å ødelegge mellom dere. Mao, bare bullshit!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hun trenger hjelp, men hvor mye er jo avhengig av graden av galskap...

Hvis hun har et snev av bakkekontakt har ikke han vært klar nok eller ærlig nok.

Kanskje din kjære bør få noen andre til å snakke med henne, får henne til profesjonell hjelp.

Hun vil jo ikke høre på dere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes noen psyko ekser der ute, ja... dersom du og kjæresten din har snakket åpent om hvor lenge det er siden det ble slutt mellom han og eksen, hvordan det ble slutt, og hvor klare grensene har vært (noen er jo pulekompiser i lange tider, og den ene kan derfor føle seg litt snytt dersom den andre finner en orntlig kjæreste), er det jo åpenbart at det er henne som har et problem. Dersom kjæresten din og eksen har noen felles bekjente/venner synes jeg du bør be han snakke med dem, så kan de ta det opp med henne.

Skrevet

Har vært borti noe lignende. Hun oppsøkte ikke meg personlig - men en gang han var innom henne for å levere noe, dro hun han med seg inn og ringte til meg for å fortelle at han ikke kom, for han var hos henne...

Han plagdes veldig med dette, men jeg brydde meg ikke så mye... Hun ringte meg og utga seg for å være en annen en gang, og jeg svarte rolig på alt hun sa uten å helle bensin på bålet og avsluttet samtalen.

Noen dager etterpå ringte hun som seg selv og fortalte at han og hun hadde hatt forhold hele tiden mens jeg var sammen med han - og da jeg lå på sykehuset med brukket bein så hadde hun vært hos han og slikt...

Jeg var rolig hele veien - jeg vet at hun er gal i hodet - det har blitt bekreftet av flere at hun innimellom "glemmer" å ta medisiner... Men, jeg fikk også tatt henne så hun lot være å ringe mer. Jeg var hele tiden rolig og svarte på det hun sa - men jeg vred samtalen over til henne så tilogmed hun skjønte at det slo tilbake på henne alt hun sa.

Hun ringte ikke mer etter det. Men så fikk jeg tekstmeldinger. Jeg ignorerte de. Skrev de ned i tilfelle, men hun ga seg etterhvert...

Jeg vet ikke ha du kan gjøre med denne damen, men det roet seg for oss da damen skjønte at hun ikke hadde noe å fare med. Vet ikke om det var at vi var rolige på det som gjorde at hun ga seg, men det ga seg fordi vi ikke føyet oss etter henne.

Lykke til videre uansett...

Gjest Anonymous
Skrevet
Finnes noen psyko ekser der ute' date=' ja... dersom du og kjæresten din har snakket åpent om hvor lenge det er siden det ble slutt mellom han og eksen, hvordan det ble slutt, og hvor klare grensene har vært (noen er jo pulekompiser i lange tider, og den ene kan derfor føle seg litt snytt dersom den andre finner en orntlig kjæreste), er det jo åpenbart at det er henne som har et problem. Dersom kjæresten din og eksen har noen felles bekjente/venner synes jeg du bør be han snakke med dem, så kan de ta det opp med henne.[/quote']

Ja det ble slutt i Januar og for 4-5 mnd siden har de hatt sex faktisk.

Kun en gang i følge kjæresten min.

Vurderer å ringe henne...og hvis ikke det hjelper må vi jo anmelde henne :o

Skrevet

Og dersom du får tydelig trakasserende tekstmeldinger, ta vare på dem, i tilfelle dere må anmelde. Vurder også å kjøpe en sånn dings man tar opp samtaler med.

Gjest Jalileh
Skrevet
Og dersom du får tydelig trakasserende tekstmeldinger' date=' ta vare på dem, i tilfelle dere må anmelde. Vurder også å kjøpe en sånn dings man tar opp samtaler med.[/quote']

det er faktisk ulovlig å ta opp folk uten dems samtykke.

da kan denne eksen igjen anmelde han/hun for avlytting uten godkjennelse.

Skrevet

Det holder at en av partene vet om at det blir tatt opp.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eks-dama skulle fått en omgang juling da hun fortjener det slik hun oppfører seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...