AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Ja, det finnes faktisk homofili i dyreverdenen og. Husker en katt jeg så, en hannkatt - som ble tatt av en annen hannkatt mens han hadde seg med en hunnkatt :D Rene orgien. Tror det kom enda en katt til, så de var tre oppå en hunne da :D Og se her - homosvaner http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/2016/02/29/Oddekalv-vil-verne-homosvaner-i-Spjelkavik-12218494.ece Så å tro at man kan omvende homser er bare tull, det er en biologisk "feil" fra naturens side, og ikke noe å gjøre med... La folk få leve slik som de er skapt for. Så lenge de ikke voldtar folk, så får folk holde på i fred mener jeg. Anonymkode: aac5e...04b 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Delfiner og aper kan også kose seg med samme kjønn... Anonymkode: a5789...024 1
Saraby Skrevet 1. mars 2016 #3 Skrevet 1. mars 2016 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Dette beviser at homofili er naturlig, også i naturen. Vi må ikke glemme at også vi mennesker er dyr Samme hva bibelen sier, på den tiden visste de ikke at vi var dyr. Anonymkode: aac5e...04b 2
Pinkee Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette beviser at homofili er naturlig, også i naturen. Vi må ikke glemme at også vi mennesker er dyr Samme hva bibelen sier, på den tiden visste de ikke at vi var dyr. Anonymkode: aac5e...04b Det Bibelen sier, er at vi ikke skal leve ut våre homofile legning. Har aldri sett noe om at vi ikke kan være homofile. Mennesket er satt over dyrene, bla fordi vi har evnen til å tenke, ikke bare instinkter. Så da skal vi kunne droppe å leve ut homofili. 4
PhilosopherSe7en Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, Pinkee skrev: Det Bibelen sier, er at vi ikke skal leve ut våre homofile legning. Har aldri sett noe om at vi ikke kan være homofile. Mennesket er satt over dyrene, bla fordi vi har evnen til å tenke, ikke bare instinkter. Så da skal vi kunne droppe å leve ut homofili. Høres ut som gjengen i Afghanistan dette her når jeg var der i militæret. Det er ikke lov å leve i et homofilt forhold, men det er ikke noe problem å knulle andre menn så lenge du kaller det for "øving" til den dagen du får deg kone. Så mann+mann var faktisk ganske utbredt måte å "øve" på blant de innfødte! 3
Pinkee Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev: Høres ut som gjengen i Afghanistan dette her når jeg var der i militæret. Det er ikke lov å leve i et homofilt forhold, men det er ikke noe problem å knulle andre menn så lenge du kaller det for "øving" til den dagen du får deg kone. Så mann+mann var faktisk ganske utbredt måte å "øve" på blant de innfødte! Såpass ja, er det man kan gjemme seg bak ja Rart det blir flere Afgahnere da, hvis mannen har øvd seg på andre menn, men muligens de blir informert om forskjellen i bryllupet? Verden er en rar plass, og homofili er naturlig, men skal man tenke på å befolke verden, så bør det ikke praktiseres. Tror muligens det er det som er grunnlaget for forbudet i Bibelen. 1
Brob Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 (endret) Dette er et dårlig argument, synes jeg. Fordi det skjer i dyreverden så er det greit at mennesker gjør det. Det finnes insekter som spiser partneren etter sex, er det greit at vi mennesker gjør det da? Når det er sagt, så er jeg helt enig med deg i at de får ha den legningen de vil . Så lenge det ikke er ulovlig. Homofili er IKKE ulovlig. Jeg kjenner mange homofile, og de er akkurat som alle andre mennesker. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om mannen/ kvinnen i gata er homofil/lesbisk. Så lenge de er greie mot meg, så er jeg greie mot dem. Akkurat som alle andre mennesker. Homofili er IKKE en sykdom , derfor er det heller ikke smittsomt. Det er som er derimot er smittsomt er meninger. En voksen person kan sitte ved middagsbordet og prate nedsettende om homofili, mørkhudede, funksjonshemmede osv., hva tror dere det gjør med små barnehjerner? De blir farget av voksenpersonens meninger, og gjør de til sine egne. Ikke alle, men mange. Vær et godt forbilde! Og ikke tro at heterofil er den eneste form for sex mellom mennesker som er greit! Endret 5. mars 2016 av Brob
PhilosopherSe7en Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 2 minutter siden, Brob skrev: Så lenge det ikke er ulovlig. Homofili er IKKE ulovlig. Homofili er da virkelig ulovlig i flere land! Nå sier det gjerne mer om landet som helhet enn om homofili! 1
Brob Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, PhilosopherSe7en skrev: Homofili er da virkelig ulovlig i flere land! Nå sier det gjerne mer om landet som helhet enn om homofili! Det har du rett i. Jeg tenkte at det ikke er ulovlig her.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 10 timer siden, Pinkee skrev: Såpass ja, er det man kan gjemme seg bak ja Rart det blir flere Afgahnere da, hvis mannen har øvd seg på andre menn, men muligens de blir informert om forskjellen i bryllupet? Verden er en rar plass, og homofili er naturlig, men skal man tenke på å befolke verden, så bør det ikke praktiseres. Tror muligens det er det som er grunnlaget for forbudet i Bibelen. Jeg har hørt dette var et smutthull i den katolske kirken, at munkene hadde seg med hverandre og presten, pga det ikke stod noe direkte i bibelen som forbød dette.... Anonymkode: aac5e...04b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 10 timer siden, Pinkee skrev: Det Bibelen sier, er at vi ikke skal leve ut våre homofile legning. Har aldri sett noe om at vi ikke kan være homofile. Mennesket er satt over dyrene, bla fordi vi har evnen til å tenke, ikke bare instinkter. Så da skal vi kunne droppe å leve ut homofili. Om dyr ikke kan tenke, hvordan kan f.eks rovdyr jobbe i team for å nedlegge et bytte? Hvorfor gjenkjenner en skjære sitt eget speilbilde? Anonymkode: 1f068...a24 1
Mons Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Nå har all denne åpenheten om homofili gått for langt! En stund lurte jeg på om vi hetero etter hvert ville føle oss mindreverdige. Homoene som i mange år har bestemt hva som er kult. Nå har fenomenet spredd seg til svanene. Homosvaner! Fy faen, jeg er dypt sjokkert. 1
Pinkee Skrevet 6. mars 2016 #14 Skrevet 6. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Om dyr ikke kan tenke, hvordan kan f.eks rovdyr jobbe i team for å nedlegge et bytte? Hvorfor gjenkjenner en skjære sitt eget speilbilde? Anonymkode: 1f068...a24 Er vel instinktene som har lært dem dette. Nei, dyr tenker vel, på sin måte, men ikke på menneskets måte. Dyr har ikke evnen til langsiktig planlegging og slikt.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 13 timer siden, Mons skrev: Nå har all denne åpenheten om homofili gått for langt! En stund lurte jeg på om vi hetero etter hvert ville føle oss mindreverdige. Homoene som i mange år har bestemt hva som er kult. Nå har fenomenet spredd seg til svanene. Homosvaner! Fy faen, jeg er dypt sjokkert. Og mens vi er inne på temaet, så er det jo mange homser som vil adoptere eller få barn selv (via spermdonor) - og se her, disse homosvanene har reir og prøver å få barn.... Det neste er vel at de adopterer en stygg andunge :D Anonymkode: aac5e...04b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #16 Skrevet 6. mars 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Og mens vi er inne på temaet, så er det jo mange homser som vil adoptere eller få barn selv (via spermdonor) - og se her, disse homosvanene har reir og prøver å få barn.... Det neste er vel at de adopterer en stygg andunge :D Anonymkode: aac5e...04b Jeg har forresten sett disse homosvanene, de er søte De er nok bare kjønnsforvirret fordi det ikke finnes hunnsvaner i nærheten. jeg hadde to undulater en gang, to hunner... Vi trodde først vi hadde en hann og en hunn,de pleide nemlig å holde på ... ja dere vet.... men plutselig la begge egg! Weird! Anonymkode: aac5e...04b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 13 timer siden, Pinkee skrev: Er vel instinktene som har lært dem dette. Nei, dyr tenker vel, på sin måte, men ikke på menneskets måte. Dyr har ikke evnen til langsiktig planlegging og slikt. Det er nettopp evnen til planlegging som gjør at rovdyr i flokk er i stand til å nedlegge et byttedyr. De må samarbeide og planlegge for å vite hvor byttedyret vil befinne seg i fremtiden. Den eneste forskjellen mellom høyerestående dyr og mennesket, er at mennesket har utviklet avansert språk. Alt annet er på plass også hos høyerestående dyr. Jeg vet dette er vanskelig å svelge for religiøse, det geosentriske verdensbilde ble lenge holdt kunstig i live fordi de dere ikke tålte tanken på at mennesker ikke sto i sentrum av skaperverket. Vel, vi er ikke det, venn deg til det. Anonymkode: 1f068...a24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå