AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Driver og lager meg min første sukker profil. Men jeg har ikke lyst å legge inn kropp. Jeg har ikke lyst å bli utelukket ved søk. Jeg er en plass mellom noen kilo ekstra og stor og fyldig, men jeg er aktiv og relativt sporty. Jeg vet jeg ikke MÅ velge kropp, men er det ok å la være? Anonymkode: 81d37...c75
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Jeg vet om flere menn som har blitt skuffet når det står noen kilo ekstra som kroppsbeskrivelse når det i virkeligheten betyr feit. Hva legger du egentlig i aktiv og sporty? Jeg trener fem ganger i uken, er med på et par konkurranser i løpet av året og er slank. Jeg kan med rette kalle meg aktiv og sporty. Jeg hadde aldri klart å løpe motbakkeløp med mange kilo ekstra på kroppen, så jeg kan nesten ikke skjønne at de som er fyldig/ tjukk kan kalle seg sporty. Nå sier jeg ikke at alle MÅ løpe motbakkeløp for å kalle seg sporty/aktiv, men jeg tror ikke helt alle skjønner hva som legges i den definisjonen. Anonymkode: 6740b...b44 14
Version 2.0 Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om flere menn som har blitt skuffet når det står noen kilo ekstra som kroppsbeskrivelse når det i virkeligheten betyr feit. Hva legger du egentlig i aktiv og sporty? Jeg trener fem ganger i uken, er med på et par konkurranser i løpet av året og er slank. Jeg kan med rette kalle meg aktiv og sporty. Jeg hadde aldri klart å løpe motbakkeløp med mange kilo ekstra på kroppen, så jeg kan nesten ikke skjønne at de som er fyldig/ tjukk kan kalle seg sporty. Nå sier jeg ikke at alle MÅ løpe motbakkeløp for å kalle seg sporty/aktiv, men jeg tror ikke helt alle skjønner hva som legges i den definisjonen. Anonymkode: 6740b...b44 Er det du som definerer hva sporty betyr da eller? Kan jo si det slik at de som løper i motbakker med noen kilo ekstra kan være langt sterkere og mer utholdende enn en nærmest uten fettprosent. Neida, alle som sier de er sporty er kanskje ikke på gymmen 9 ganger i uka, men det går fint an å være tjukk og sporty. Dette sier jeg i grunnen fordi jeg selv ikke er spesielt sporty for øyeblikket, men jeg er ikke overvektig. Har mange bekjente som er større enn meg og som ser mindre sporty ut, men egentlig er det de som er sporty ift meg. 20
Polly Ester Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Jeg tror ikke du trenger å legge inn kropp, men bare det kan hende gjør at du blir utelukket ved søk. Kan være. Jeg vet ikke om menn krysser av for å søke på verken det ene eller andre sånn sett eller om de bare søker på sted og alder. Hvis du har noen bilder av deg som også er tatt av kroppen din og kanskje noen bilder som viser at du er sporty og aktiv så vil det veie opp for antall kg. Hvis noen ser deg og de skal gjette kilo så er det ikke sikkert de hadde gjettet riktig uansett, fordi det kan være vanskelig å se hvor mye en person veier ved å bare se på den. 1
Gjest Castielz Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 Når en kvinne sier "noen kilo ekstra eller fyldig" så betyr det feit i 9/10 tilfeller. Snakker da av egen erfaring. Og ja, det er lureri å holde på sånn. Se for deg selv om en mann gjorde noe lignende, hadde ikke du blitt skuffet?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Jeg var feks i helgen på en 4 timers tur på heia. Jeg går på spinning 1-2 ganger i uka, og går i skog med nabohunden 1,5 t 3 ganger i uka. Ligger ikke bare på sofaen og spiser sjokolade liksom. Anonymkode: 81d37...c75 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Det er best å bare si det rett ut, da slipper du å tenke på det ved en senere annledning som en date eller lignende. Hvis en mann kun linker slanke damer er det nok lite sannsynlig at du kan endre meningen ang det. Da er det bedre å legge alle kortene på bordet og finne en som liker deg for deg og ikke et bilde du har skapt. Anonymkode: cc050...167 7
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 http://www.mybodygallery.com/photos-36049-body-shape.htm?StartAt=50#.VtSc8Qefkmx.link Ligner på kroppen min, bare jeg har noe mindre pepper. Anonymkode: 81d37...c75
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 3 minutter siden, Version 2.0 skrev: Er det du som definerer hva sporty betyr da eller? Kan jo si det slik at de som løper i motbakker med noen kilo ekstra kan være langt sterkere og mer utholdende enn en nærmest uten fettprosent. Neida, alle som sier de er sporty er kanskje ikke på gymmen 9 ganger i uka, men det går fint an å være tjukk og sporty. Dette sier jeg i grunnen fordi jeg selv ikke er spesielt sporty for øyeblikket, men jeg er ikke overvektig. Har mange bekjente som er større enn meg og som ser mindre sporty ut, men egentlig er det de som er sporty ift meg. Men kan du seriøst mene at en person som er tjukk er sporty og aktiv? Når man er aktiv vil jeg si at man trener minst tre ganger i uken, er mye på turer/fjellturer eller driver en form for idrett/sport. Når man har disse interessene så er man gjerne flink med kosthold og er bevisst på hva man spiser fordi man vet at kroppen trenger riktig ernæring for å holde energinivået oppe. Er så lei av at vi skal hylle feite folk og gå så langt som å kalle de sporty! Helt greit at folk er feit, men man blir ikke feit av å være aktiv og sunn. Man blir feit fordi man spiser for mye av det usunne og beveger seg for lite. Og det er dette menn er lei av på sukker: Tjukke damer som ikke bare sier det som det er! Hvis TS er så sporty, hvorfor har hun problemer med å legge ut kroppsbeskrivelse på sukker? Det er jo fordi hun selv tenker at det ikke gir et bra inntrykk. Anonymkode: 6740b...b44 7
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 Hvordan kan man si på en ok måte at man er litt tykk? Anonymkode: 81d37...c75 1
Hjärtat Skrevet 29. februar 2016 #11 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har mange kilo ekstra, og unnlot å nevne dette i profilen. Hadde derimot bilder som avslørte det. Både snakket med og møtte flere flotte gutter, og har nå samboer. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #12 Skrevet 29. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan man si på en ok måte at man er litt tykk? Anonymkode: 81d37...c75 Kall spade for en spade. Og legg ut et helfigurbilde. Anonymkode: 6740b...b44 15
Gjest chisandra Skrevet 29. februar 2016 #13 Skrevet 29. februar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver og lager meg min første sukker profil. Men jeg har ikke lyst å legge inn kropp. Jeg har ikke lyst å bli utelukket ved søk. Jeg er en plass mellom noen kilo ekstra og stor og fyldig, men jeg er aktiv og relativt sporty. Jeg vet jeg ikke MÅ velge kropp, men er det ok å la være? Anonymkode: 81d37...c75 Men den som ville utelukket deg hvis han visste hvordan du så ut kroppsmessig - er virkelig det en du ville kastet bort tid på?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #14 Skrevet 29. februar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.mybodygallery.com/photos-36049-body-shape.htm?StartAt=50#.VtSc8Qefkmx.link Ligner på kroppen min, bare jeg har noe mindre pepper. Anonymkode: 81d37...c75 Da synes jeg virkelig du bør sette "noen kilo ekstra". Hvorfor late som du ikke er som du er? Det har vel ikke noe å si om du blir utelatt av søk av enkelte, for disse ville jo ikke valgt en med ekstra kilo uansett. Vær ærlig, eller slank deg. Anonymkode: 46206...aca 16
Gjest Cartman Skrevet 29. februar 2016 #15 Skrevet 29. februar 2016 Ikke tenk på det. Du velger den kategorien du mener passer deg best. Du gjør nøyaktig det du vil. Trenger ingen godkjenning fra folk her inne. Mange vil gi deg gode råd. Mange vil gi deg dårlige og destruktive råd. Du må stole på deg selv. Drit i andres forventninger. Du er mye mer enn kroppen din. Du er et unikt og fantastisk individ. Det finnes ingen som er helt maken. Ikke gi slipp på din unike egenart ved å etterligne andre. Det du velger er alltid riktig for deg. Hvis ikke andre kan se det, så kan de brenne i helvete. Håper det besvarer spørsmålet ditt.
Version 2.0 Skrevet 29. februar 2016 #16 Skrevet 29. februar 2016 Jeg synes for øvrig også at du bør være ærlig TS. Skriv at du har noen kilo for mye, men samtidig kan du jo skrive litt i profilen din at du ikke ligger på sofaen 24/7. 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #17 Skrevet 29. februar 2016 1 minutt siden, Cartman skrev: Ikke tenk på det. Du velger den kategorien du mener passer deg best. Du gjør nøyaktig det du vil. Trenger ingen godkjenning fra folk her inne. Mange vil gi deg gode råd. Mange vil gi deg dårlige og destruktive råd. Du må stole på deg selv. Drit i andres forventninger. Du er mye mer enn kroppen din. Du er et unikt og fantastisk individ. Det finnes ingen som er helt maken. Ikke gi slipp på din unike egenart ved å etterligne andre. Det du velger er alltid riktig for deg. Hvis ikke andre kan se det, så kan de brenne i helvete. Håper det besvarer spørsmålet ditt. Åjada, vi skal elske oss selv blabla. Men skal hun være på sukker så må hun innfinne seg med de harde realitetene i datingverden. Anonymkode: 6740b...b44 6
Polly Ester Skrevet 29. februar 2016 #18 Skrevet 29. februar 2016 3 minutter siden, Cartman skrev: Ikke tenk på det. Du velger den kategorien du mener passer deg best. Du gjør nøyaktig det du vil. Trenger ingen godkjenning fra folk her inne. Mange vil gi deg gode råd. Mange vil gi deg dårlige og destruktive råd. Du må stole på deg selv. Drit i andres forventninger. Du er mye mer enn kroppen din. Du er et unikt og fantastisk individ. Det finnes ingen som er helt maken. Ikke gi slipp på din unike egenart ved å etterligne andre. Det du velger er alltid riktig for deg. Hvis ikke andre kan se det, så kan de brenne i helvete. Håper det besvarer spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #19 Skrevet 29. februar 2016 28 minutter siden, Version 2.0 skrev: Er det du som definerer hva sporty betyr da eller? Kan jo si det slik at de som løper i motbakker med noen kilo ekstra kan være langt sterkere og mer utholdende enn en nærmest uten fettprosent. Neida, alle som sier de er sporty er kanskje ikke på gymmen 9 ganger i uka, men det går fint an å være tjukk og sporty. Dette sier jeg i grunnen fordi jeg selv ikke er spesielt sporty for øyeblikket, men jeg er ikke overvektig. Har mange bekjente som er større enn meg og som ser mindre sporty ut, men egentlig er det de som er sporty ift meg. Du Anonymkode: 6740b...b44
Gjest Cartman Skrevet 29. februar 2016 #20 Skrevet 29. februar 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet om flere menn som har blitt skuffet når det står noen kilo ekstra som kroppsbeskrivelse når det i virkeligheten betyr feit. Hva legger du egentlig i aktiv og sporty? Jeg trener fem ganger i uken, er med på et par konkurranser i løpet av året og er slank. Jeg kan med rette kalle meg aktiv og sporty. Jeg hadde aldri klart å løpe motbakkeløp med mange kilo ekstra på kroppen, så jeg kan nesten ikke skjønne at de som er fyldig/ tjukk kan kalle seg sporty. Nå sier jeg ikke at alle MÅ løpe motbakkeløp for å kalle seg sporty/aktiv, men jeg tror ikke helt alle skjønner hva som legges i den definisjonen. Anonymkode: 6740b...b44 Du kan være strongman og ha diger mage. Disse utøverne har bedre kondisjon enn mange såkalte "sporty" folk, da eksplosiv styrk og utholdenhet er avgjørende for å lykkes. Sporty kan bety så mangt. Kroppsfasong gir en indikasjon, men ikke mye mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå