Gå til innhold

Finnes det et allright gravidforum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker da jeg var gravid sist så var jeg på et forum, og det var egentlig veldig hyggelig. Snartmamma tror jeg det var. Er noen år siden. Finnes det noen forum som dette lenger? Var inne å kikka om den siden fortsatt var i drift, men så dødt ut.

Anonymkode: 76c06...092

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker da jeg var gravid sist så var jeg på et forum, og det var egentlig veldig hyggelig. Snartmamma tror jeg det var. Er noen år siden. Finnes det noen forum som dette lenger? Var inne å kikka om den siden fortsatt var i drift, men så dødt ut.

Anonymkode: 76c06...092

Du har jo det her, men om det er så koselig er noe annet. NOEN folk her er så utrolig frekke og veldig uhyggelige, så det hender man får noen svar som ikke svarer på spørsmålet men som heller forteller hvor teit og dum man er som spør. Dessverre. 

Men over til spørsmålet, så kan du sjekke på babyverden kanskje :-) 

Anonymkode: d0f02...557

• Liker 4
Skrevet

Synes de fleste gravidforum har dødd litt ut de siste par årene, stor forskjell fra sist jeg gikk gravid (2013). Om man ønsker å være anonym er vel babyverden det likeste. Her på kvinneguiden foretrekker jeg dagbokdelen av forumet, der finner du også termingrupper for din måned. Aller helst holder jeg meg til termingrupper på facebook, har funnet mine grupper via "Termingruppe 2016" og "Graviditet, fødsel & tiden etter!".

Anonymkode: f509b...60f

Skrevet

Leger fraråder gravide å lete opp ting på forum! Skjønner ikke at gravide gjør dette - de aner jo ikke hvem/hva som svarer...

Anonymkode: b7a29...8bb

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leger fraråder gravide å lete opp ting på forum! Skjønner ikke at gravide gjør dette - de aner jo ikke hvem/hva som svarer...

Anonymkode: b7a29...8bb

Nå er det ikke nødvendigvis snakk om å finne et forum for å ta opp medisinske problemstillinger, men å ha noen å dele erfaringer med, snakke med andre som er i samme livssituasjon som en selv.

Basert på egne erfaringer fra diverse forum oppfordrer de aller, aller fleste til at man kontakter lege eller jordmor, evt henviser til offisielle råd og retningslinjer, alt etter hva problemstillingen er.

Anonymkode: f509b...60f

• Liker 4
Skrevet

Ta kontakt med de som har vært mest aktive i termingruppen på babyverden (eller andre), og hør om det er opprettet en facebookgruppe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...