Gå til innhold

Jente 23, har så utrente legger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig aldri trent noe fast. Spilte fotball og håndball på barneskolen, og litt av ungdomsskolen. Etter det sluttet jeg med det meste av trening (alt, egentlig). Jeg er ganske tynn, men utrent. Det jeg misliker mest med min egen kropp er utrente legger. Så mange andre jenter har så pene legger, mens jeg kan liksom "klype" fast i en hel mengde fett på hver legg. Er det noe spesielt jeg kan gjøre for å hjelpe på utseende på leggene? 

Anonymkode: 5a157...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre, men for all del: Ikke tren styrkeøvelser for beina! Det tviler jeg på vil ha noen effekt!

Anonymkode: 2dc31...a68

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre, men for all del: Ikke tren styrkeøvelser for beina! Det tviler jeg på vil ha noen effekt!

Anonymkode: 2dc31...a68

Ja, for av styrketrening blir en mye slappere og utrent sant? LOL

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Den 29. februar 2016 at 19.11, Miss/usikker skrev:

Ja, for av styrketrening blir en mye slappere og utrent sant? LOL

Du tok ikke ironien til ab? 

Jeg lo :) 

Anonymkode: ff0e6...22d

• Liker 3
Skrevet

Tren

Skrevet

Siden du er slank (du sier "ganske tynn") så har du ikke den fettmengden du tror du har på leggene.

Sett et speil på gulvet og ta bilde av bena dine, med sko og strømpebukse på. Bilde som viser bena dine slik andre ser dem.

Mitt tips er at du blir overrasket over å oppdage at fu ikke har feite legger, det er noe du tror fordi du ser dem aldri slik de ser ut for alle andre.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tok ikke ironien til ab? 

Jeg lo :) 

Anonymkode: ff0e6...22d

Hoho.

Skrevet

Tåhev med ekstra vekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine tips: 1. Tren noe du synes er gøy for å holde deg i form og forebygge livsstilssykdommer. 2. Fokuser på det ved deg selv du er fornøyd med. 3. Gi beng i om du har utrente legger.

Hvorfor skal vi bruke så mye tid og krefter på et negativt fokus som er helt unødvendig? Det er garantert ingen andre som har tenkt over hvordan leggene dine ser ut, og så lenge de gjør jobben sin er de vel bra nok?

Anonymkode: 7c396...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...