Gå til innhold

Sykemeldt-hvor sender jeg hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykemeldt, lurer på hvor jeg skal sende papirer. Tviler på arb giver sender inn noe som helt til nav da "lover og regler"er tyntflytende. Hvor starter jeg?

Anonymkode: f6b9c...f0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Del B av sykemeldingen beholder du selv. Del C sender du til arbeidsgiver, og dersom du er syk mer enn 16 dager sender du del D til NAV. 

Anonymkode: ee42b...b92

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Del B av sykemeldingen beholder du selv. Del C sender du til arbeidsgiver, og dersom du er syk mer enn 16 dager sender du del D til NAV. 

Takk.

Tviler på arb giver betaler ut sykelønn eller sender inn papirer til nav- hva gjør jeg da?

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sykemeldt, lurer på hvor jeg skal sende papirer. Tviler på arb giver sender inn noe som helt til nav da "lover og regler"er tyntflytende. Hvor starter jeg?

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk.

Tviler på arb giver betaler ut sykelønn eller sender inn papirer til nav- hva gjør jeg da?

Da må du gå om fagforbund feks? 

Aller helst ville jeg bytta jobb om jeg var deg. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk.

De plikter å betale deg sykepenger. De plikter også å sende inn inntektsopplysninger til NAV. Hvis du får problemer ville jeg kontaktet arbeidstilsynet. Og bytt jobb! 

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar.

Ja, skal vekk derfra-må bare samle litt krefter først.les: psykolog. 

Anbefaler alle som skal ut i nye arbeidsfordhold å se an arbeidsmiljø og sjef.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen hjertelig takk for svar.

Ja, skal vekk derfra-må bare samle litt krefter først.les: psykolog. 

Anbefaler alle som skal ut i nye arbeidsfordhold å se an arbeidsmiljø og sjef.

Godt poeng!! Jeg gikk inn i en midlertidig stilling som ble et helvete for meg personlig og nå, to år etter hae arbeidstilsynet tatt grep, etter flere enn meg som har blitt langtidssykemeldte. Er det jævlig på jobb, så kom deg bort - vi mennesker har en grense for hvor mye vi tåler! Det er ikke verdt det å treffe på veggen! 

Anonymkode: fa9a8...560

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Godt poeng!! Jeg gikk inn i en midlertidig stilling som ble et helvete for meg personlig og nå, to år etter hae arbeidstilsynet tatt grep, etter flere enn meg som har blitt langtidssykemeldte. Er det jævlig på jobb, så kom deg bort - vi mennesker har en grense for hvor mye vi tåler! Det er ikke verdt det å treffe på veggen! 

Anonymkode: fa9a8...560

Vurderer arbeidtilsynet, men er redd det er så "surralsitisk" at ingen vil tro meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...