AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 jeg var på date med en jeg møtte på nett..vi hadde snakket myyye sammen over flere uker, før vi møttes.fikk meldinger av han i etterkant av at vi møttes, men det ble aldri no nytt møte..vi var bare ute og tok en kaffe, ikke no mer. Jeg sa jeg gjerne ville møtes, så det visste han. Han tok faktisk klntakt flere ganger, men når jeg spurte om vi skulle møtes..fikk jeg bare " ja, det må vi få til en dag" jeg sa at han fikk si ifra når det passet. nå er det 2 uker siden, og jeg har ikke hørt mer..og regner med at det kommer jeg ikke til å gjøre heller. problemet mitt er at når jeg blir avvist, så går jeg helt i kjelleren..analyserer alt som kan være galt med meg og jeg føler meg rett og slett deprimert!! flaut!!! går igjennom daten flere ganger i hodet mitt og lurer på hva jeg kunne gjort annerldes. slitsomt! Er det noen som har hatt det på samme måte som har fått hjelp for dette? jeg nærmer meg 30, og er litt redd det er vanskelig å gjøre noe med...inngrodde tilknytningsmønster osv... Anonymkode: 2479d...56d 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Ja, jeg føler meg veldig uinteressant, lite attraktiv, kjedelig osv. når jeg har vært på en date og blitt avvist etterpå. Skuffet over meg selv. For jeg skulle jo ønske jeg var drømmedama. Nå er det heldigvis en stund siden jeg har vært på date, så jeg er ikke i kjelleren akkurat nå. Men har ikke lyst å havne der nede igjen! Anonymkode: 5013b...989 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Jepp, du er ikke alene. Jeg er også sånn. Husker en gang jeg seriøst gikk skikkelig i kjelleren fordi en fyr avviste meg etter 3 møter. Jeg kjente han jo egentlig nesten ikke engang! Det handler vel om at man legger ansvaret for sin egen lykke over i andres hender.. Kvier meg for dating pga dette. Anonymkode: 1a2b7...b3b 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Tenk om man blir dumpet etter 10 år, hvordan i alle dager vil jeg reagere da? Når jeg blir så lei leg over en jeg kun har chattet med i 1 mmd og møtt en gang!! huff..skremmende tanke. Jeg har tidligere når det har blitt slutt med kjærester, blitt veldig "needy"..prøvd alt for å då ting til å fungere, sendt mange mld..støtt de fra meg rett og slett. heldigvis har jeg lært der da..nå prøver jeg ikke så hardt lengere, men det gjør like vondt fordet..jeg har ikke sendt mld tol han her etterpå. En annen gang jeg ble avvist sv en jeg hadde data i 1 mmd og an skrev at han ikke kunne møtes alikevel, skrev jeg bare "den er god"..hadde det vært mitt "gamle" jeg hadde jeg spurt masse. Det kostet meg myyyye å ikke mase, men etter noen uker, ble jeg stolt av at jeg klarte å holde meg til den ene meldinga. Det som skjedde da, var jo at han begynte å ta kontakt igjen..myyye, men da hadde jeg mista piffen. poenget er vel...det koster meg så mye å klare å ikke være needy🙈🙈Jeg kjenner nå at jeg har liiiit lyst til p sende mld igjen, men kommer aldri til å gjøre det selvfølgelig.. Anonymkode: 2479d...56d
Gjest haze Skrevet 29. februar 2016 #5 Skrevet 29. februar 2016 kjenner meg så latterlig mye igjen at jeg får vondt i hjerteroten
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #6 Skrevet 29. februar 2016 Tenk på hvordan menn har det som er de som må ta initiativ hele tiden og blir avvist ca 10 ganger for hver gang det klaffer.... Anonymkode: 155f6...7dd 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #7 Skrevet 29. februar 2016 Jeg har tenkt sånn noen ganger, men samtidig så avviser jeg jo haugevis med menn selv. Til og med menn jeg finner attraktive, bare at de prøver for hardt, at de formulerer seg dårlig, at de framstår som dumme osv. osv... Anonymkode: 642a9...6f3 1
Gjest Leonardo Skrevet 29. februar 2016 #8 Skrevet 29. februar 2016 (endret) Jeg vet ikke om det hjelper, men når jeg blir avvist bruker jeg å tenke på hva som er galt med HENNE. Tenk å vinne i lotto og så bare kaste bort vinnerloddet? Silly girl. Next, please. Endret 29. februar 2016 av Leonardo
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #9 Skrevet 29. februar 2016 58 minutter siden, Leonardo skrev: Jeg vet ikke om det hjelper, men når jeg blir avvist bruker jeg å tenke på hva som er galt med HENNE. Tenk å vinne i lotto og så bare kaste bort vinnerloddet? Silly girl. Next, please. Du er jo heldig som klarer det. Jeg har lett for å tenke at den som avviser meg er bedre enn meg. Men derimot når jeg tenker på en venninne som mistet interessen for mitt vennskap, så synes jeg egentlig ikke hun er mer interessant enn meg, heller tvert om! Men vanskelig å ha samme tankegang når det gjelder menn som ikke er interessert i meg, for da går det jo også på om jeg er attraktiv/pen/sexy nok. Og jeg hater å ikke strekke til på den fronten! Sukk, menn klarer virkelig å dra en ned. Anonymkode: 5013b...989
Arca Skrevet 29. februar 2016 #10 Skrevet 29. februar 2016 Du har vel og avvist noen? Da vet du at det ikke er personlig, man bare liker ikke den andre nok på den rette måten selv om de var fine mennesker. Men selvsagt, etter mange slag i trynet kan man føle seg liten.
Charmander Skrevet 1. mars 2016 #11 Skrevet 1. mars 2016 2 minutter siden, Arca skrev: Du har vel og avvist noen? Da vet du at det ikke er personlig, man bare liker ikke den andre nok på den rette måten selv om de var fine mennesker. Men selvsagt, etter mange slag i trynet kan man føle seg liten. Det er ikke personlig? Det er jo faktisk akkurat det, det er. Når det er sagt så har jeg blitt avvist etter ett møte flere ganger. Kunne ikke brydd meg stort mye mindre... 3
Arca Skrevet 1. mars 2016 #12 Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, Charmander skrev: Det er ikke personlig? Det er jo faktisk akkurat det, det er. Når det er sagt så har jeg blitt avvist etter ett møte flere ganger. Kunne ikke brydd meg stort mye mindre... Vel, man bør ikke ta det personlig er vel mer riktig å si. Det må stemme for begge. 1
Charmander Skrevet 1. mars 2016 #13 Skrevet 1. mars 2016 Et øyeblikk siden, Arca skrev: Vel, man bør ikke ta det personlig er vel mer riktig å si. Det må stemme for begge. Det er jeg derimot helt enig i! 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #14 Skrevet 1. mars 2016 Jeg har også klart å stalka han på sosiale medier..så har funnet ut at han ble "venn" med ei ny jente på facebool akkurat rjndt da vi møttes..så har jeg sett på instagram at han liker alle bildene hennes. Dvs, jeg ble ditcha over henne...og det føles enda verre! samtidig som det er elt høl i hue å stalke på den måten..🙈 Da synes jeg han kunne sagt det at, "hey, jeg har møtt ei anna" istedenfor å si " kal godt møtes" 🙎🙎🙎 Anonymkode: 2479d...56d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #15 Skrevet 1. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også klart å stalka han på sosiale medier..så har funnet ut at han ble "venn" med ei ny jente på facebool akkurat rjndt da vi møttes..så har jeg sett på instagram at han liker alle bildene hennes. Dvs, jeg ble ditcha over henne...og det føles enda verre! samtidig som det er elt høl i hue å stalke på den måten..🙈 Da synes jeg han kunne sagt det at, "hey, jeg har møtt ei anna" istedenfor å si " kal godt møtes" 🙎🙎🙎 Anonymkode: 2479d...56d Jeg var som deg, gikk tidligere i kjelleren når jeg ble avvist. Men klok av skade holder jeg meg borte fra sosiale medier og stalking. Du kan ikke følge med på alt han gjør og lage historier i hodet ditt. Ta litt ansvar selv for å ikke grave deg helt ned. Det går jo begge veier, noen ganger avviser jeg, andre ganger blir jeg avvist. Før vi vet ordet av det så blir det klaff. Anonymkode: 541e2...a00
Gjest Leonardo Skrevet 1. mars 2016 #16 Skrevet 1. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er jo heldig som klarer det. Jeg har lett for å tenke at den som avviser meg er bedre enn meg. Men derimot når jeg tenker på en venninne som mistet interessen for mitt vennskap, så synes jeg egentlig ikke hun er mer interessant enn meg, heller tvert om! Men vanskelig å ha samme tankegang når det gjelder menn som ikke er interessert i meg, for da går det jo også på om jeg er attraktiv/pen/sexy nok. Og jeg hater å ikke strekke til på den fronten! Sukk, menn klarer virkelig å dra en ned. Anonymkode: 5013b...989 Jeg har ganske høy selvtillit og en selvtillit som i stor grad er basert på min egen oppfatning av meg selv, hva jeg står for, hva jeg har oppnådd og hva mine verdier og styrker er, MEN også basert på alle jentene og beilerne jeg har hatt opp gjennom årene. I tillegg har jeg akseptert at ikke alle jenter vil like meg. Kanskje bare 20%? Mindre? Høyere? Jeg aner ikke. Så om en gitt jente avviser meg, tar jeg ikke det spesielt tungt, men det er klart at om det er noen man virkelig liker, så kan det gjøre litt vondt. Jeg velger uansett å fokusere på de som liker meg. Bottom line: Ikke la selvtilliten din og selvbildet ditt være basert utelukkende på andres oppfatning av deg. Da blir du veldig skjør.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #17 Skrevet 1. mars 2016 Tror man i tillegg til å ha litt selvtillit må lære seg å like dating. Har en venninne som har blitt avslått av mange menn. Hun blir selvsagt lei seg der og da, hvis ikke så hadde hun jo ikke likt mennene hun datet. Men hun kommer seg fort opp igjen både fordi hun vet hun har mye å tilby pluss at hun liker det å treffe menn, flørte, osv. Anonymkode: 06c89...a0f
Lee Jones Skrevet 1. mars 2016 #18 Skrevet 1. mars 2016 Du tar det for personlig å bli avvist. Prøv å ikke tenke negativt om det. Det kan være tusen grunner. Han kan drive på med noen andre, en tragisk hendelse på privaten, depresjoner, komplekser, vil ha en venn etc. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Den 29.2.2016 at 20.13, AnonymBruker skrev: Tenk om man blir dumpet etter 10 år, hvordan i alle dager vil jeg reagere da? Når jeg blir så lei leg over en jeg kun har chattet med i 1 mmd og møtt en gang!! huff..skremmende tanke. Jeg har tidligere når det har blitt slutt med kjærester, blitt veldig "needy"..prøvd alt for å då ting til å fungere, sendt mange mld..støtt de fra meg rett og slett. heldigvis har jeg lært der da..nå prøver jeg ikke så hardt lengere, men det gjør like vondt fordet..jeg har ikke sendt mld tol han her etterpå. En annen gang jeg ble avvist sv en jeg hadde data i 1 mmd og an skrev at han ikke kunne møtes alikevel, skrev jeg bare "den er god"..hadde det vært mitt "gamle" jeg hadde jeg spurt masse. Det kostet meg myyyye å ikke mase, men etter noen uker, ble jeg stolt av at jeg klarte å holde meg til den ene meldinga. Det som skjedde da, var jo at han begynte å ta kontakt igjen..myyye, men da hadde jeg mista piffen. poenget er vel...det koster meg så mye å klare å ikke være needy🙈🙈Jeg kjenner nå at jeg har liiiit lyst til p sende mld igjen, men kommer aldri til å gjøre det selvfølgelig.. Anonymkode: 2479d...56d Har du aldri dumpet noen? I så fall, hvordan gikk det? Anonymkode: eb2cc...53c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #20 Skrevet 6. mars 2016 Herregud, kjenner meg så godt igjen og har blitt helt redd for å like noen på grunn av dette. Går helt i kjelleren. Dessuten har jeg en tendens til å bli hekta på gutter jeg liker - jeg blir så livredd for å miste han at jeg overanalyserer og stresser masse med å få han til å like meg uten å tenke på hva jeg trenger.. Tror for min del at jeg må bli ordentlig glad i mitt liv uten å ha "rusen" av følelser for en annen, men det er ikke så lett.. Anonymkode: 286e0...70f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå