Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Så dere på den i går? Synes det var en varm og god dokumentar om arbeidet hennes. Fokuset var ikke så mye på henne, og det synes jeg er fint.

Lest mange steder her inne at folk har savna en dokumentar om henne, akkurat som Mary lagde, og her har dere jo en. Riktignok ikke på samme måten som Mary, men her viste i alle fall M-M at hun engasjerer seg for de svake i samfunnet, og det synes jeg er flott :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
det er mye hjelp i et manus..

Så du mener at MM hadde manus og ikke Mary! Ikke vær så naiv a`.... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

hun burde vel først og fremst bry seg om sin gamle, syke far.Og Kronprinsesse Mary er stilfull og sjamerende til motsettning til hu`'mette-marit...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror Sven O. klarer å ordne seg selv ja. Det vises jo gang på gang :roll:

Men ja, jeg er enig med deg i måten MM behandler sin far på. Jeg synes hun godt kunne hatt litt mer kontakt med han. Det sier jeg ikke noe på.

Men nå var det først og fremst dokumentaren som innlegget gjaldt om. Og den handlet ikke om Sven O.

Skrevet

Den dokumentaren hadde greidd seg fint uten MMs tomme intetsigende kommentarer.

"ja de gjør et veldig veldig viktigt arbeid..."

"ja, det er viktig for meg å....."

bare bla-bla-bla-bla!!!

Skrevet
Og Kronprinsesse Mary er stilfull og sjamerende til motsettning til hu`'mette-marit...

Siden vi nå først skal våge oss ut på glattisen med å si vår mening om forskjellige kronprinsesser, så får vel jeg også si min mening; og den er at mary er ikke døyt stilfull og sjarmerende, snarere virker hun fjern og ikke aldri så lite storsnutete. M-M er uprentansiøs og engasjert. Om noen synes det er tragisk, får det være deres problem.

Det er flott når noen engasjerer seg!

Istedet for f.eks å bare sitter på nettet og kritiserer andre for deres engasjement...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...