AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Jeg er sykemeldt og legen sa da han sykemeldte meg at jeg bare måtte ta kontakt dersom jeg hadde behov for å forlenge sykemeldingen. Nå er ikke legen min tilbake på kontoret før torsdag. Har sendt en henvendelse på selvbetjeningssiden til legekontoret, men får nok ikke svar på denne før torsdag uansett. Jeg har legens mobilnr, da han ringte fra denne sist, men følte det ble feil å sende melding til legen privat.. What to do? Anonymkode: 14814...59b
Fiberhusk Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Så lenge du har kontaktet kontoret, og de har registrert at du ringte, så kan legen tilbakedatere sykmeldingen din når h*n er tilbake.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Ja, regner med han kan det. Er jo også registrert at jeg har bedt om en ekonsultasjon i dag hvor jeg skriver at jeg har behov for forlenget sykemelding. Burde kanskje holde... Jeg sa jo ikke til hun som svarte telefonen hvorfor jeg ringte, spurte bare etter legen. Men det står på nett at ekonsultasjoner registreres direkte i journal. Anonymkode: 14814...59b
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #4 Skrevet 29. februar 2016 Sykemeldingen tilbakedateres i slike tilfeller ☺ Anonymkode: ecdca...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå