AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #1 Skrevet 29. februar 2016 Hei jeg tenkte jeg skulle prøve dermarulle som mange har anbefalt meg. Men jeg er ikke sikker på hvilken selskap jeg skal bestille fra. Det er jo nåler det er snakk om, så jeg vill jo kjøpe fra ett sikkert sted. Noen som kan anbefale meg en plass jeg kan bestille fra ? Jeg har arr etter kviser, ikke sånne hull, men røde flekker og ujevnheter i huden. Noen som har brukt dermarulle på akne hud å blitt bedre ? Anonymkode: b16f2...d0f
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #2 Skrevet 29. februar 2016 Så lenge de har CE så går det greit da rullen da er ansett som trygg. Jeg bestiller mine fra https://www.dermaspa.no/dermaroller.html de har alle CE. Liker også White lotus som de selger, de er vel firmaet som introduserte dermarulling til det private markedet i vesten. White lotus sin rulle er veldig bra og går for å være den beste på markedet pga nålkvaliteten. Kjøp en rulle med 192 eller 200 nåler, da de som har flere nåler (540) kan skade huden din. Det kan også ruller som vibrerer, dette har jeg ikke sett i Norge men har sett det i USA. Så en rulle med kirurgisk stål (eller titanium) med 192 eller 200 nåler, CE og satt sammen av maskiner og IKKE for hand, da er du trygg. En rulle satt sammen for hand har større sjanser for at den ikke er steril. Kvaliteten på CE rullene varierer men de er alle trygge. Bare ikke gå for fristelsen å kjøpe noen hudprodukter fra de komersielle dermaroller firmaene som har dukket opp de seneste årene da produktene ikke er gode til rulling. Disse firmaene rider bare på dermarulle-bølgen og selger ikke produkter som hålder mål i hudpleiesalonger, så de selger kun på nett. Kjøp heller kjente trygge merker som har produkter ment for dermarulling eller kjente trygge merker som er økologiske. Du kan lese litt her om dermarolling: http://www.whitelotusantiaging.co.uk/ Anonymkode: 2ec70...f16
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #3 Skrevet 29. februar 2016 Glemte å si at jeg har brukt rulle på kvise-arr og blitt veldig fin i huden. Men om du har acne nå så må du vite at du aldri skal rulle over den da det kan spre bakteriene. Du kan i steden rulle ellers i ansiktet med en 0.5 mm og ta og gå over kvise-arr med et stempel på 1 mm men holde deg unna der du har utbrudd. Et stempel er lettere å bruke når du enda har utbrudd da du har mer kontroll og lettere kan gå utenom kviseområder. Det var metoden jeg brukte da jeg enda hadde litt utbrudd da jeg startet å dermarulle. Anonymkode: 2ec70...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå