SVK Skrevet 15 timer siden #162201 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Dere kan snakke litt sammen om dette og komme frem til et bra resultat som jeg vil like. God Natt! Over og ut herfra. Natta Hoppe! 1 2
Cid Skrevet 15 timer siden #162202 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Dere kan snakke litt sammen om dette og komme frem til et bra resultat som jeg vil like. God Natt! Over og ut herfra. Det er opp til deg om jeg skal ha en frier kalender (seriøst ditt valg altså) 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #162203 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jo. Skal legge meg. Gnatt. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Skjønner det. Det er ikke meg som skriver sånt. Ja, jeg spiste medisterkaker, brun saus, poteter og surkål. Selvsagt! BINGO! Det stemmer. Skal i seng straks ja. Ehh...neida, ikke nødvendig det. Ånei!!!!
Cid Skrevet 12 timer siden #162204 Skrevet 12 timer siden (endret) Hit skal Hoppe og mannen hennes Anton å spise i morgen. Endret 12 timer siden av Cid 2
Cid Skrevet 12 timer siden #162205 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Skjønner det. Det er ikke meg som skriver sånt. Ja, jeg spiste medisterkaker, brun saus, poteter og surkål. Selvsagt! BINGO! Det stemmer. Skal i seng straks ja. Ehh...neida, ikke nødvendig det. Ånei!!!! Hva mente du med det med at vi bare leker der? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #162206 Skrevet 8 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Hit skal Hoppe og mannen hennes Anton å spise i morgen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden #162207 Skrevet 6 timer siden SVK skrev (9 timer siden): Natta Hoppe! Takk. Jeg har sovet ca 50% i natt og det er en forbedring fra nesten ingenting. Er trøtt ennå... Cid skrev (8 timer siden): Det er opp til deg om jeg skal ha en frier kalender (seriøst ditt valg altså) Da er det greit. Jeg mistenker at det gleder å småplage meg litt. Cid skrev (5 timer siden): Hit skal Hoppe og mannen hennes Anton å spise i morgen. Dette er det vakreste noen kunne ha møtt meg med i dag. Takk til Cid som vil meg vel. Skulle så veldig gjerne hatt en slik diamant som nabo og jeg hadde kjøpt middag der mange ganger i uka...hele året!!! Cid skrev (5 timer siden): Hva mente du med det med at vi bare leker der? Jeg husker bare at det plutselig ikke bla plass til å svare under som jeg pleier, så jeg svarte inni ditt svar...var trøtt og husker ikke hva jeg mente, men det var kun noe positivt. Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Haha...jeg så at noen hadde vært der lynkjapt før meg og jeg visste hvem det var også. :latter 1
SVK Skrevet 4 timer siden #162208 Skrevet 4 timer siden (endret) Cid skrev (7 timer siden): Hit skal Hoppe og mannen hennes Anton å spise i morgen. Det er Mr. Fjordland dominikanske slektning som driver restauranten. Endret 4 timer siden av SVK 2
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #162209 Skrevet 4 timer siden SVK skrev (43 minutter siden): Det er Mr. Fjordland dominikanske slektning som driver restauranten. Helt klart og for meg ser det himmelsk ut. Jeg hadde vært stamgjest hele tiden! 1
SVK Skrevet 4 timer siden #162210 Skrevet 4 timer siden (endret) SVK skrev (16 timer siden): Hei Hoppe vil du ride på livets landevei, med Antons kredittkort på din side svar «ja» eller «nei». Ja, jeg vil gjerne ride på livets landevei med Antons kredittkort på min side for Antons kredittkort kjøpte en rosa elefant til meg. Oppdatert versjon i siste linje. Endret 1 time siden av SVK 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #162211 Skrevet 4 timer siden Likte det godt jeg, men det er jo ikke sant...altså fri diktning. Det får en tåle i desember. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #162212 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Takk. Jeg har sovet ca 50% i natt og det er en forbedring fra nesten ingenting. Er trøtt ennå... Da er det greit. Jeg mistenker at det gleder å småplage meg litt. Dette er det vakreste noen kunne ha møtt meg med i dag. Takk til Cid som vil meg vel. Skulle så veldig gjerne hatt en slik diamant som nabo og jeg hadde kjøpt middag der mange ganger i uka...hele året!!! Jeg husker bare at det plutselig ikke bla plass til å svare under som jeg pleier, så jeg svarte inni ditt svar...var trøtt og husker ikke hva jeg mente, men det var kun noe positivt. Haha...jeg så at noen hadde vært der lynkjapt før meg og jeg visste hvem det var også. :latter Leste etterpå at de måtte stenge når pandemien kom fordi han eieren ble syk og siden har de ikke fått startet opp igjen. 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #162213 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Leste etterpå at de måtte stenge når pandemien kom fordi han eieren ble syk og siden har de ikke fått startet opp igjen. Ånei, så fryktelig trist for ham, familien og alle kundene. Håper inderlig at det snur på noe tidspunkt. P.s. Cid m.fl. kan få sende friere på prøve i desember, men de må kunne lage skikkelig mat som jeg skal teste via bilde. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #162214 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ånei, så fryktelig trist for ham, familien og alle kundene. Håper inderlig at det snur på noe tidspunkt. P.s. Cid m.fl. kan få sende friere på prøve i desember, men de må kunne lage skikkelig mat som jeg skal teste via bilde. Kan frierne være drapstiltalte? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #162215 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Kan frierne være drapstiltalte? Nei, de må være plettfrie i vandelen og bra mennesker. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #162217 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, de må være plettfrie i vandelen og bra mennesker. Så ikke Fritzl? 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #162218 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Luke 1. Han er heldigvis godt gift og ikke ledig, men han kan nok lage mat...så jeg tester en åtteretters derfra. Cid skrev (1 minutt siden): Så ikke Fritzl? Tror du tenker på Snitzel nå og nei, ikke han. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #162219 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han er heldigvis godt gift og ikke ledig, men han kan nok lage mat...så jeg tester en åtteretters derfra. Tror du tenker på Snitzel nå og nei, ikke han. Grusomt det han gjorde med familien sin 😟 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #162220 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Grusomt det han gjorde med familien sin 😟 Ja, helt utilgivelig. . .og han vil jeg ikke ha ut i samfunnet igjen. Har lest noe om at han vil ut for "han er jo en gammel og syk mann" etc, men nei....hans psykdom skal ikke ut igjen og få frihet for det han gjorde. Sperres inne på livstid! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå