Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #162181 Skrevet 18 timer siden Phoenix Heart skrev (19 minutter siden): Hoppe har nå vekket udyret Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Nå har Hoppe sendt ønskelista si
SVK Skrevet 17 timer siden #162182 Skrevet 17 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): For en løgn ja. Huff, du må ikke lyve om at du og Anton er alvorlig syke! Jeg ble redd! Endret 17 timer siden av SVK 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #162183 Skrevet 17 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser middag nå.
SVK Skrevet 17 timer siden #162184 Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe spiser middag nå. Jeg gjetter på Fjordland. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #162185 Skrevet 17 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Jeg gjetter på Fjordland. Vi gjetter også på Fjordland.😉😉
SVK Skrevet 17 timer siden #162186 Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi gjetter også på Fjordland.😉😉 Hoppe kaller seg ikke Fru Fjordland for ingenting! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #162187 Skrevet 17 timer siden SVK skrev (20 minutter siden): Hoppe kaller seg ikke Fru Fjordland for ingenting! Nei det samme tenker vi.
SVK Skrevet 16 timer siden #162188 Skrevet 16 timer siden Kjenner jeg Hoppe rett så gleder hun seg så mye til 1. desember at hun legger seg tidlig slik at hun kan stå opp tidligst mulig 1. desember. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #162189 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (7 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så gleder hun seg så mye til 1. desember at hun legger seg tidlig slik at hun kan stå opp tidligst mulig 1. desember. Vi tenker at det burde lages en Hoppetråd/Lønnebergs adventskalender her inne.
SVK Skrevet 16 timer siden #162190 Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Vi tenker at det burde lages en Hoppetråd/Lønnebergs adventskalender her inne. Hoppe har mast på @Cid i hele år om at han må ha frierkalenderen klar til 1. desember. 1
Cid Skrevet 16 timer siden #162191 Skrevet 16 timer siden Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Hoppe har nå vekket udyret Hvem er det sint på?
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #162192 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har mast på @Cid i hele år om at han må ha frierkalenderen klar til 1. desember. Vi tenker at du får en skjennepreken når hun leser dette. 1
Cid Skrevet 16 timer siden #162193 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Hoppe har mast på @Cid i hele år om at han må ha frierkalenderen klar til 1. desember. Spørs, hun likte ikke sist gang jeg gjorde det. 2
Cid Skrevet 15 timer siden #162194 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (10 timer siden): Disse er på vei til Lønneberget. Liker ikke du disse Hoppe? 1
Cid Skrevet 15 timer siden #162195 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (12 timer siden): Hoppe og Anton har begge kols, nå har de kraftige hosteanfall. Nå har Anton havnet på intensiven. 1
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #162196 Skrevet 15 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Jeg har øvd mye i dusjen. Skjønner det. SVK skrev (1 time siden): Huff, du må ikke lyve om at du og Anton er alvorlig syke! Jeg ble redd! Det er ikke meg som skriver sånt. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser middag nå. Ja, jeg spiste medisterkaker, brun saus, poteter og surkål. SVK skrev (1 time siden): Jeg gjetter på Fjordland. Selvsagt! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter også på Fjordland.😉😉 BINGO! SVK skrev (1 time siden): Hoppe kaller seg ikke Fru Fjordland for ingenting! Det stemmer. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Nei det samme tenker vi. SVK skrev (24 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så gleder hun seg så mye til 1. desember at hun legger seg tidlig slik at hun kan stå opp tidligst mulig 1. desember. Skal i seng straks ja. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Vi tenker at det burde lages en Hoppetråd/Lønnebergs adventskalender her inne. Ehh...neida, ikke nødvendig det. Cid skrev (1 minutt siden): Hvem er det sint på? (Vi bare leker der) SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe har mast på @Cid i hele år om at han må ha frierkalenderen klar til 1. desember. Ånei!!!! 1
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #162197 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Liker ikke du disse Hoppe? Jo. Skal legge meg. Gnatt. 1
Cid Skrevet 15 timer siden #162198 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Skjønner det. Det er ikke meg som skriver sånt. Ja, jeg spiste medisterkaker, brun saus, poteter og surkål. Selvsagt! BINGO! Det stemmer. Skal i seng straks ja. Ehh...neida, ikke nødvendig det. Ånei!!!! Usynlig skrift? 1
SVK Skrevet 15 timer siden #162199 Skrevet 15 timer siden (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Spørs, hun likte ikke sist gang jeg gjorde det. Skjønner, du ville aldri sendt friere til Hoppe om hun ikke tigget om å å få dem tilsendt. Endret 15 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden #162200 Skrevet 15 timer siden Dere kan snakke litt sammen om dette og komme frem til et bra resultat som jeg vil like. God Natt! Over og ut herfra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå