Cid Skrevet i går, 00:45 #161981 Skrevet i går, 00:45 Hvorfor er Hoppe oppå kjøleskapet mitt? 🤔 1 3 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:20 #161982 Skrevet i går, 03:20 SVK skrev (3 timer siden): Hoppe tar det hun kaller Full Irish Breakfast. I Hoppes verden er det 4 pint med Guinness. Vi tar gjerne Full Irish Breakfast, uten Guinness. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:21 #161983 Skrevet i går, 03:21 Cid skrev (2 timer siden): Hvorfor er Hoppe oppå kjøleskapet mitt? 🤔 1 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 04:26 #161984 Skrevet i går, 04:26 SVK skrev (10 timer siden): Stakkars Ordet. Jeg fikk nettopp høre at Hoppe bruker Ordets soverom som røykerom! Løgn og fanteri. Jeg røyker ikke! Cid skrev (9 timer siden): Hoppe røper pikant samtale. https://www.tv2.no/underholdning/roper-pikant-samtale/18320360/ Langtifra! Cid skrev (9 timer siden): Brad Pitt og hans mange damer. https://dailytalkshub.com/hollywoods-most-handsome-man-the-many-exes-of-brad-pitt-is/35/ Jeg har aldri forstått han og har heller aldri falt. I Thelma og Louise var han ung og utstrålende...syns mange. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå. La meg tidlig. Fikk ikke sove. En vanskelig natt. SVK skrev (5 timer siden): Hoppe sier at hun røykte en pakke sigaretter om dagen da hun var på Ordets alder. Da Hoppe var barn så trodde man at å røyke sigaretter var måten man hindret hull i tennene. Hoppe lever fortsatt i den troen. Man kan ikke lære en gammel hund nye triks og Hoppe er den eldste av dem alle. DETTE ER BARE LØGN! Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Hun har for en time siden spist nattmatfrokost; rekesmørbrød. GODT! Cid skrev (4 timer siden): Nå har Anton og Hoppe blitt invitert av fjordlandssjefene, de blir utsatt for mye god mat. ...og de setter veldig pris på det. Cid skrev (4 timer siden): Hoppe blir utsatt for waterboarding mens Anton blir slått titals ganger i tillegg til å få elektrisk støtt flere ganger. Man kan høre dem begge skrike og hyle av smerte. Du går over streken nå. SVK skrev (4 timer siden): Hoppe tar det hun kaller Full Irish Breakfast. I Hoppes verden er det 4 pint med Guinness. Jeg kan gjøre det for en god sak. Er guiness sånn svart drikke, så blir det verre. Å måtte bruke kniv og gaffel på drikkevarer er ikke helt meg. Cid skrev (4 timer siden): Og et lite glass av Antons farsmelk 👨🏼🥛 Vask munnen din, CID! Fyyyyyyy! Cid skrev (4 timer siden): Hun får besøk av sin gode venninne Consuelo García del Cid Guerra i morgen. Kjenner ikke damen, men jakka kan jeg overta. Cid skrev (3 timer siden): Hvorfor er Hoppe oppå kjøleskapet mitt? 🤔 Hihi...du fant meg jo! Her har jeg spionert i det stille l-e-n-g-e og sett litt av hvert! Ciaran og Ciara skrev (57 minutter siden): Vi tar gjerne Full Irish Breakfast, uten Guinness. Da heter det vel bare irish breakfaste? FULL...det ligger i ordet og DA har man drukket! 1
Cid Skrevet i går, 05:37 #161985 Skrevet i går, 05:37 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Løgn og fanteri. Jeg røyker ikke! Langtifra! Jeg har aldri forstått han og har heller aldri falt. I Thelma og Louise var han ung og utstrålende...syns mange. La meg tidlig. Fikk ikke sove. En vanskelig natt. DETTE ER BARE LØGN! Hun har for en time siden spist nattmatfrokost; rekesmørbrød. GODT! ...og de setter veldig pris på det. Du går over streken nå. Jeg kan gjøre det for en god sak. Er guiness sånn svart drikke, så blir det verre. Å måtte bruke kniv og gaffel på drikkevarer er ikke helt meg. Vask munnen din, CID! Fyyyyyyy! Kjenner ikke damen, men jakka kan jeg overta. Hihi...du fant meg jo! Her har jeg spionert i det stille l-e-n-g-e og sett litt av hvert! Da heter det vel bare irish breakfaste? FULL...det ligger i ordet og DA har man drukket! Sover dyrene urolige? 1
Cid Skrevet i går, 06:09 #161987 Skrevet i går, 06:09 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Yupp. 1
SVK Skrevet i går, 06:47 #161988 Skrevet i går, 06:47 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi tar gjerne Full Irish Breakfast, uten Guinness. Hoppe har erstattet vannkanen på kjøkkenet med en Guinness-kran. 1 1
SVK Skrevet i går, 06:58 #161989 Skrevet i går, 06:58 (endret) Cid skrev (6 timer siden): Hvorfor er Hoppe oppå kjøleskapet mitt? 🤔 Endret i går, 06:58 av SVK 2
SVK Skrevet i går, 07:01 #161990 Skrevet i går, 07:01 (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I Thelma og Louise var han ung og utstrålende...syns mange. Som Donald Trump sier du "synes mange" når du snakker om deg selv. Endret i går, 07:07 av SVK 2
Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:06 #161991 Skrevet i går, 07:06 Cid skrev (55 minutter siden): Neitakk. SVK skrev (17 minutter siden): Hoppe har erstattet vannkanen på kjøkkenet med en Guinness-kran. Heftige greier! SVK skrev (3 minutter siden): Som Donald Trump sier du "synes mange" når du snakker om deg selv. Åhh...kan du tolke Trump-språket? 1
SVK Skrevet i går, 07:13 #161992 Skrevet i går, 07:13 (endret) Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Heftige greier! Jeg vet ikke om du var klar over det, men reklamen spiller på at det tar lengre tid å tappe Guinness enn vanlig øl. Det skal visst ta 2 minutter å tappe Guinness på glass. De må også ha egen tappekran fordi de bruker nitrogen i stedet i stedet for CO2 til å lage boblene og skummet. Så de prøvde å å få folk til å være villige til å vente ekstra og og for barer til å være villige til å investere i eget tappesystem for Guinnessen Endret i går, 07:26 av SVK 2
Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:25 #161993 Skrevet i går, 07:25 Var ikke klar over det nei, men takk for infoen. Å ha "bombler" i drikken høres veldig morsomt ut. 1
SVK Skrevet i går, 07:26 #161994 Skrevet i går, 07:26 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Var ikke klar over det nei, men takk for infoen. Å ha "bombler" i drikken høres veldig morsomt ut. Jeg rettet skrifefeilen nå. Som journalist i Lønnebladet så er jeg vant med å skrive raskere enn jeg tenker. 2
Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:28 #161995 Skrevet i går, 07:28 Jeg snapper raskt slike ting opp og syns det er svært søtt at så perfekte individer også har sine små nusselige skrivefeil og mangler. 1
SVK Skrevet i går, 07:32 #161996 Skrevet i går, 07:32 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg snapper raskt slike ting opp og syns det er svært søtt at så perfekte individer også har sine små nusselige skrivefeil og mangler. Takk! 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:35 #161997 Skrevet i går, 07:35 SVK skrev (2 minutter siden): Takk! (Ja, jeg jukset her og innrømmer det! ) Vi ser det. 1
Cid Skrevet 22 timer siden #161998 Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Løgn og fanteri. Jeg røyker ikke! Langtifra! Jeg har aldri forstått han og har heller aldri falt. I Thelma og Louise var han ung og utstrålende...syns mange. La meg tidlig. Fikk ikke sove. En vanskelig natt. DETTE ER BARE LØGN! Hun har for en time siden spist nattmatfrokost; rekesmørbrød. GODT! ...og de setter veldig pris på det. Du går over streken nå. Jeg kan gjøre det for en god sak. Er guiness sånn svart drikke, så blir det verre. Å måtte bruke kniv og gaffel på drikkevarer er ikke helt meg. Vask munnen din, CID! Fyyyyyyy! Kjenner ikke damen, men jakka kan jeg overta. Hihi...du fant meg jo! Her har jeg spionert i det stille l-e-n-g-e og sett litt av hvert! Da heter det vel bare irish breakfaste? FULL...det ligger i ordet og DA har man drukket! Var det ikke morsomt det med tortur? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #161999 Skrevet 22 timer siden SVK skrev (6 timer siden): Hoppe har erstattet vannkanen på kjøkkenet med en Guinness-kran. Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Løgn og fanteri. Jeg røyker ikke! Langtifra! Jeg har aldri forstått han og har heller aldri falt. I Thelma og Louise var han ung og utstrålende...syns mange. La meg tidlig. Fikk ikke sove. En vanskelig natt. DETTE ER BARE LØGN! Hun har for en time siden spist nattmatfrokost; rekesmørbrød. GODT! ...og de setter veldig pris på det. Du går over streken nå. Jeg kan gjøre det for en god sak. Er guiness sånn svart drikke, så blir det verre. Å måtte bruke kniv og gaffel på drikkevarer er ikke helt meg. Vask munnen din, CID! Fyyyyyyy! Kjenner ikke damen, men jakka kan jeg overta. Hihi...du fant meg jo! Her har jeg spionert i det stille l-e-n-g-e og sett litt av hvert! Da heter det vel bare irish breakfaste? FULL...det ligger i ordet og DA har man drukket!
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #162000 Skrevet 22 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå