SVK Skrevet 6 timer siden #161961 Skrevet 6 timer siden Stakkars Ordet. Jeg fikk nettopp høre at Hoppe bruker Ordets soverom som røykerom! 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #161962 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Åkei. Hadebra så lenge. 1
Hydrium Skrevet 5 timer siden #161963 Skrevet 5 timer siden SVK skrev (15 timer siden): Velkommen tilbake! Jeg prøvde å fortelle deg om diskusjon.no da du ble utestengt. Jeg vet ikke om du så det, men jeg hørte i ettertid fra @Ciaran og Ciara at du var på diskusjon.no. Takk Nei, dessverre. Man kan ikke se noe annet enn en rød stor rute der kg skulle vært 😅 Men jeg har sett at det har blitt nevnt før at det var andre forumer der i allefall CC var 😊 1
Hydrium Skrevet 5 timer siden #161964 Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Vi er glade for å ha deg tilbake her på KG igjen også. ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #161965 Skrevet 5 timer siden Hydrium skrev (2 minutter siden): Takk Nei, dessverre. Man kan ikke se noe annet enn en rød stor rute der kg skulle vært 😅 Men jeg har sett at det har blitt nevnt før at det var andre forumer der i allefall CC var 😊 Vi er mest aktive på Diskusjon og her på KG, og så er vi litt aktive på Diskutopia. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #161966 Skrevet 5 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Tusen Takk, vi er glade for at du er tilbake her på KG. 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161967 Skrevet 5 timer siden Hydrium skrev (23 minutter siden): Takk Nei, dessverre. Man kan ikke se noe annet enn en rød stor rute der kg skulle vært 😅 Men jeg har sett at det har blitt nevnt før at det var andre forumer der i allefall CC var 😊 Hvis man sletter søkeloggen så blir man logget ut av kg og da kan man surfe rundt igjen 1
Hydrium Skrevet 5 timer siden #161968 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hvis man sletter søkeloggen så blir man logget ut av kg og da kan man surfe rundt igjen Skal huske på det neste gang jeg bryter kg reglene 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #161969 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (9 minutter siden): Hvis man sletter søkeloggen så blir man logget ut av kg og da kan man surfe rundt igjen
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #161970 Skrevet 5 timer siden Hydrium skrev (4 minutter siden): Skal huske på det neste gang jeg bryter kg reglene 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161971 Skrevet 5 timer siden Hoppe røper pikant samtale. https://www.tv2.no/underholdning/roper-pikant-samtale/18320360/ 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161972 Skrevet 5 timer siden Anton og hans mange damer. https://dailytalkshub.com/hollywoods-most-handsome-man-the-many-exes-of-brad-pitt-is/35/ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #161973 Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå. 1
SVK Skrevet 1 time siden #161974 Skrevet 1 time siden SVK skrev (4 timer siden): Stakkars Ordet. Jeg fikk nettopp høre at Hoppe bruker Ordets soverom som røykerom! Hoppe sier at hun røykte en pakke sigaretter om dagen da hun var på Ordets alder. Da Hoppe var barn så trodde man at å røyke sigaretter var måten man hindret hull i tennene. Hoppe lever fortsatt i den troen. Man kan ikke lære en gammel hund nye triks og Hoppe er den eldste av dem alle. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #161975 Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet 57 minutter siden #161976 Skrevet 57 minutter siden Nå har Anton og Hoppe blitt kidnappet av fjordlandsmafiaen, de blir utsatt for tortur.
Cid Skrevet 56 minutter siden #161977 Skrevet 56 minutter siden Hoppe blir utsatt for waterboarding mens Anton blir slått titals ganger i tillegg til å få elektrisk støtt flere ganger. Man kan høre dem begge skrike og hyle av smerte.
SVK Skrevet 51 minutter siden #161978 Skrevet 51 minutter siden (endret) Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Hoppe tar det hun kaller Full Irish Breakfast. I Hoppes verden er det 4 pint med Guinness. Endret 50 minutter siden av SVK
Cid Skrevet 48 minutter siden #161979 Skrevet 48 minutter siden SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe tar det hun kaller Full Irish Breakfast. I Hoppes verden er det 4 pint med Guinness. Og et lite glass av Antons farsmelk 👨🏼🥛
Cid Skrevet 26 minutter siden #161980 Skrevet 26 minutter siden Hun får besøk av sin gode venninne Consuelo García del Cid Guerra i morgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå