Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkars Ordet. Jeg fikk nettopp høre at Hoppe bruker Ordets soverom som røykerom! 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Åkei. Hadebra så lenge. :farvel: 

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (15 timer siden):

Velkommen tilbake! Jeg prøvde å fortelle deg om diskusjon.no da du ble utestengt. Jeg vet ikke om du så det, men jeg hørte i ettertid fra @Ciaran og Ciara at du var på diskusjon.no. 

Takk :klem3:

Nei, dessverre. Man kan ikke se noe annet enn en rød stor rute der kg skulle vært 😅 Men jeg har sett at det har blitt nevnt før at det var andre forumer der i allefall CC var 😊 

• Hjerte 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden):

Vi er glade for å ha deg tilbake her på KG igjen også.:klem3::klem3::hjerte::hjerte::strix::strix:

❤️❤️:smadre::smadre:

Little Twin Star Swing GIF - Little Twin Star Swing - Discover & Share ...

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (2 minutter siden):

Nei, dessverre. Man kan ikke se noe annet enn en rød stor rute der kg skulle vært 😅 Men jeg har sett at det har blitt nevnt før at det var andre forumer der i allefall CC var 😊 

Vi er mest aktive på Diskusjon og her på KG, og så er vi litt aktive på Diskutopia.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (Akkurat nå):

❤️❤️:smadre::smadre:

Little Twin Star Swing GIF - Little Twin Star Swing - Discover & Share ...

Tusen Takk, vi er glade for at du er tilbake her på KG.:strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (23 minutter siden):

Hvis man sletter søkeloggen så blir man logget ut av kg og da kan man surfe rundt igjen :D 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Hvis man sletter søkeloggen så blir man logget ut av kg og da kan man surfe rundt igjen :D 

Skal huske på det neste gang jeg bryter kg reglene :P 

GIF Smooth Criminal | Tenor

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (9 minutter siden):

:tommelopp2::tommelopp2:

Skrevet
Hydrium skrev (4 minutter siden):

Skal huske på det neste gang jeg bryter kg reglene :P 

GIF Smooth Criminal | Tenor

:klappe::klappe:

• Hjerte 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe har spist kveldsmat nå.:spise::spise:

• Hjerte 1
Skrevet
SVK skrev (4 timer siden):

Stakkars Ordet. Jeg fikk nettopp høre at Hoppe bruker Ordets soverom som røykerom! 

Hoppe sier at hun røykte en pakke sigaretter om dagen da hun var på Ordets alder. Da Hoppe var barn  så trodde man at å røyke sigaretter var måten man hindret hull i tennene. Hoppe lever fortsatt i den troen. Man kan ikke lære en gammel hund nye triks og Hoppe er den eldste av dem alle. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Skrevet

Nå har Anton og Hoppe blitt kidnappet av fjordlandsmafiaen, de blir utsatt for tortur. 

Skrevet

Hoppe blir utsatt for waterboarding mens Anton blir slått titals ganger i tillegg til å få elektrisk støtt flere ganger. Man kan høre dem begge skrike og hyle av smerte.

Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Hoppe tar det hun kaller Full Irish Breakfast. I Hoppes verden er det 4 pint med Guinness. 

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Hoppe tar det hun kaller Full Irish Breakfast. I Hoppes verden er det 4 pint med Guinness. 

Og et lite glass av Antons farsmelk 👨🏼🥛

Skrevet

Hun får besøk av sin gode venninne Consuelo García del Cid Guerra i morgen.

sue.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...