Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #161941 Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #161942 Skrevet 1 time siden Cid skrev (2 timer siden): Liker ikke å sove med klær. Nå vet hele forumet det og kan se det levende for seg. På kaldeste vinteren også naturell? SVK skrev (1 time siden): Dette erikke Anton: Hyggelig kar det sikkert. SVK skrev (52 minutter siden): Hoppe snorker og drømmer om hoppekraften. "May the hopp be with ju...!" SVK skrev (45 minutter siden): Nå har nabodamene sladret på Hoppe om at hun har bygget ulovlig i strandsonen. Jeg er nok ikke en sånn ulovlig en nei. Jeg støtter forbudet! Ciaran og Ciara skrev (43 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Akkurat spist nå faktisk, for i natt ble det ultra lite søvn. Men...men...det skal gå.
Cid Skrevet 1 time siden #161943 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nå vet hele forumet det og kan se det levende for seg. På kaldeste vinteren også naturell? Hyggelig kar det sikkert. "May the hopp be with ju...!" Jeg er nok ikke en sånn ulovlig en nei. Jeg støtter forbudet! Akkurat spist nå faktisk, for i natt ble det ultra lite søvn. Men...men...det skal gå. I boxer. (Ja bare å slippe fantasien din lås nå )
Cid Skrevet 59 minutter siden #161944 Skrevet 59 minutter siden Cid skrev (10 timer siden): Nemlig, jeg er jo etterkommeren til engelen Gabriel 👼 Fakta dette.
SVK Skrevet 50 minutter siden #161945 Skrevet 50 minutter siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hyggelig kar det sikkert. Det er Olav Chen. Han er økonom som ofte intervjues i avisa. Jeg liker han fordi jeg liker navnet Olav Chen. Fornavn fra Norge, etternavn fra Kina. Foreldrene valgte navnet Olav fordi det var navnet på den norske kongen da sønnen ble født. En mulighet er også å gi barna nevn som både fungerer i foreldrenes hjemland og i det landet man flytter til. Men det tror jeg ikke er mulig om man er kineser og flytter til Norge. Da jeg var barn hadde jeg en venn som kom fra innvandrer-familie. Han hadde to fornavn. Ett norsk fornavn han brukte i Norge og ett fornavn han brukte om han var i foreldrenes hjemland. Sikkert en praktisk ordning. 1
SVK Skrevet 39 minutter siden #161946 Skrevet 39 minutter siden (endret) Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): "May the hopp be with ju...!" Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Jeg er nok ikke en sånn ulovlig en nei. Jeg støtter forbudet! Jeg støtter forbudet jeg også og jeg er glad at myndighetene har begynt å sjekke hvem som bygger ulovlig i strandsonen. I hvert fall der hvor det bor mange folk slik som i byer og hytteområder. Endret 35 minutter siden av SVK 1
SVK Skrevet 32 minutter siden #161947 Skrevet 32 minutter siden Cid skrev (10 timer siden): Nemlig, jeg er jo etterkommeren til engelen Gabriel 👼 Du mener Grusomme Gabriel! 1
Hoppetaujenta Skrevet 26 minutter siden #161948 Skrevet 26 minutter siden (endret) Cid skrev (33 minutter siden): Ufakta dette. Nettopp! SVK skrev (13 minutter siden): En nydelig lyd, men hvordan ble den laget? Åhh! Jeg fant det ut på nett; klipp og lim. SVK skrev (6 minutter siden): Du mener Grusomme Gabriel! Endelig støtter du meg her. Endret 25 minutter siden av Hoppetaujenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå