Cid Skrevet 4 timer siden #161921 Skrevet 4 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): Slipp meg inn! 😁 Jeg har vært i Hoppes feriehus i en mnd, ble visst forvist fra kongeriket kvinneguiden. Ciaran og Ciara var også der, men jeg savnet @Cid og @SVK selvfølgelig 🥰 En sann glede å se deg igjen 2
Hydrium Skrevet 4 timer siden #161922 Skrevet 4 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): En sann glede å se deg igjen Savna deg 1
Cid Skrevet 4 timer siden #161923 Skrevet 4 timer siden (endret) Hydrium skrev (2 minutter siden): Savna deg Hoppe og mannen hennes Anton har også savnet deg Endret 4 timer siden av Cid 2
Hydrium Skrevet 3 timer siden #161924 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe og mannen hennes Anton har også savnet deg Anton liker meg ikke. Jeg er dyr i drift, og etter en mnd i feriehuset deres er det nok blitt mange og nye kredittkort som må klippes. Men jeg fortjener det mener Hoppe, og Hoppe fortjener meg så Anton får bare jobbe litt ekstra 1
Cid Skrevet 3 timer siden #161925 Skrevet 3 timer siden Hydrium skrev (2 minutter siden): Anton liker meg ikke. Jeg er dyr i drift, og etter en mnd i feriehuset deres er det nok blitt mange og nye kredittkort som må klippes. Men jeg fortjener det mener Hoppe, og Hoppe fortjener meg så Anton får bare jobbe litt ekstra Rett i gruva med han. 2
Cid Skrevet 3 timer siden #161926 Skrevet 3 timer siden Vi på Lønneberget har gjort enda en god gjerning i går. 3
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #161927 Skrevet 3 timer siden For en snill handling dere har gjort. Vedder på at den gaven huskes resten av livet. Snufs. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #161928 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): For en snill handling dere har gjort. Vedder på at den gaven huskes resten av livet. Snufs. Liker virkelig det secret santa opplegget som de driver på med der borte, en skikkelig fin ting 2
Cid Skrevet 3 timer siden #161929 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (5 timer siden): Anton sin kropp er klar. Klar for Hoppe 1
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #161930 Skrevet 2 timer siden Det er ikke meg. Jeg har alltid masse klær på. 1
Cid Skrevet 2 timer siden #161931 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Det er ikke meg. Jeg har alltid masse klær på. Men alle er av innen dere ankommer soverommet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #161932 Skrevet 2 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Men alle er av innen dere ankommer soverommet. Nei, der tar du feil; det er den aller viktigste plassen å beholde dem på...så skjer det ikke noe tull! Husk det! 1
Cid Skrevet 2 timer siden #161933 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, der tar du feil; det er den aller viktigste plassen å beholde dem på...så skjer det ikke noe tull! Husk det! Liker ikke å sove med klær. 1
SVK Skrevet 44 minutter siden #161934 Skrevet 44 minutter siden Hydrium skrev (3 timer siden): Slipp meg inn! 😁 Jeg har vært i Hoppes feriehus i en mnd, ble visst forvist fra kongeriket kvinneguiden. Ciaran og Ciara var også der, men jeg savnet @Cid og @SVK selvfølgelig 🥰 Velkommen tilbake! Jeg prøvde å fortelle deg om diskusjon.no da du ble utestengt. Jeg vet ikke om du så det, men jeg hørte i ettertid fra @Ciaran og Ciara at du var på diskusjon.no. 1
SVK Skrevet 36 minutter siden #161936 Skrevet 36 minutter siden Hydrium skrev (3 timer siden): Anton liker meg ikke. Jeg er dyr i drift, og etter en mnd i feriehuset deres er det nok blitt mange og nye kredittkort som må klippes. Men jeg fortjener det mener Hoppe, og Hoppe fortjener meg så Anton får bare jobbe litt ekstra Hoppe kysser alltid Anton når kredittkort-regningene kommer. Så det ordner seg! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23 minutter siden #161937 Skrevet 23 minutter siden Hydrium skrev (3 timer siden): Slipp meg inn! 😁 Jeg har vært i Hoppes feriehus i en mnd, ble visst forvist fra kongeriket kvinneguiden. Ciaran og Ciara var også der, men jeg savnet @Cid og @SVK selvfølgelig 🥰 Vi er glade for å ha deg tilbake her på KG igjen også.
SVK Skrevet 22 minutter siden #161938 Skrevet 22 minutter siden Hoppe snorker og drømmer om hoppekraften. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21 minutter siden #161939 Skrevet 21 minutter siden SVK skrev (22 minutter siden): Velkommen tilbake! Jeg prøvde å fortelle deg om diskusjon.no da du ble utestengt. Jeg vet ikke om du så det, men jeg hørte i ettertid fra @Ciaran og Ciara at du var på diskusjon.no. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): For en snill handling dere har gjort. Vedder på at den gaven huskes resten av livet. Snufs. Cid skrev (3 timer siden): Vi på Lønneberget har gjort enda en god gjerning i går.
SVK Skrevet 15 minutter siden #161940 Skrevet 15 minutter siden Nå har nabodamene sladret på Hoppe om at hun har bygget ulovlig i strandsonen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå