SVK Skrevet 23 timer siden #161901 Skrevet 23 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Lønnebladet: Lønnebergets samvittighet. Mange vil nok også hevde at vi er Hoppes samvittighet. 1
Cid Skrevet 21 timer siden #161902 Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jo, det var fint tegnet og ser godt ut. Aldri i verden. Det holder at jeg er meg et liv, selv om jeg skulle få hengenese aldri så mye. Det er min nese og I love It! Da skal jeg få ut en sekk eller to ekstra. Åååå...den liker jeg veldig godt! Kanskje jeg skal ta den opp? Pfft! Jeg driver da ikke på med slikt, SVK! Kommer på NRK TV i desember. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #161903 Skrevet 20 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Mange vil nok også hevde at vi er Hoppes samvittighet. Åneidu, lemp ikke det der over på meg! Cid skrev (37 minutter siden): Kommer på NRK TV i desember. Skal forsøke å huske å ta den opp. Den eneste reklamen på tv for tiden er den herlige lille fjøsnissen fra "TINE". Så søt! 1
Cid Skrevet 20 timer siden #161904 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Åneidu, lemp ikke det der over på meg! Skal forsøke å huske å ta den opp. Den eneste reklamen på tv for tiden er den herlige lille fjøsnissen fra "TINE". Så søt! Hvorfor ta opp når det ligger ute gratis å se? Gammel vane? 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #161905 Skrevet 20 timer siden Cid skrev (25 minutter siden): Hvorfor ta opp når det ligger ute gratis å se? Gammel vane? Hvis jeg må sitte foren tv`n hver kveld, så glemmer jeg det og så får jeg ikke med meg alt. Bedre å ha alt samlet og kunne se når det passer for meg. Skjønner? 1
SVK Skrevet 20 timer siden #161906 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Åneidu, lemp ikke det der over på meg! Jeg vet du ikke liker å lytte til samvittigheten din. 1
Cid Skrevet 20 timer siden #161907 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Hvis jeg må sitte foren tv`n hver kveld, så glemmer jeg det og så får jeg ikke med meg alt. Bedre å ha alt samlet og kunne se når det passer for meg. Skjønner? Tror de legger ut alt på nrk tv. 1
Cid Skrevet 20 timer siden #161908 Skrevet 20 timer siden Blåfjell nissene spiser Fjordland grøt, sponset av Anton sitt kredittkort. 1
Cid Skrevet 20 timer siden #161909 Skrevet 20 timer siden SVK skrev (3 minutter siden): Jeg vet du ikke liker å lytte til samvittigheten din. Jepp, hun er en heks i forkledning. 1
SVK Skrevet 19 timer siden #161910 Skrevet 19 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Jepp, hun er en heks i forkledning. Hans og Grete kan bekrefte. 1
Cid Skrevet 19 timer siden #161911 Skrevet 19 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Hans og Grete kan bekrefte. Hun spiste dem, med masse chili og pultost på. 1
SVK Skrevet 19 timer siden #161912 Skrevet 19 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hun spiste dem, med masse chili og pultost på. Du ville aldri løyet om noe sånt! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #161913 Skrevet 18 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Cid Skrevet 18 timer siden #161914 Skrevet 18 timer siden SVK skrev (1 time siden): Du ville aldri løyet om noe sånt! Nemlig, jeg er jo etterkommeren til engelen Gabriel 👼 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #161915 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Nemlig, jeg er jo etterkommeren til engelen Gabriel 👼
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #161917 Skrevet 17 timer siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå.
SVK Skrevet 14 timer siden #161918 Skrevet 14 timer siden Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Hoppes tannkrem: 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #161919 Skrevet 13 timer siden SVK skrev (1 time siden): Hoppes tannkrem: Ja vi tenkte at hun valgte sånn supertannkrem.
Hydrium Skrevet 12 timer siden #161920 Skrevet 12 timer siden Slipp meg inn! 😁 Jeg har vært i Hoppes feriehus i en mnd, ble visst forvist fra kongeriket kvinneguiden. Ciaran og Ciara var også der, men jeg savnet @Cid og @SVK selvfølgelig 🥰 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå