Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:16 #161821 Skrevet i går, 19:16 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. 1
SVK Skrevet i går, 20:15 #161822 Skrevet i går, 20:15 Ciaran og Ciara skrev (56 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Fritert kylling med saus: 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #161823 Skrevet 18 timer siden SVK skrev (5 timer siden): Fritert kylling med saus:
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #161826 Skrevet 17 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
Cid Skrevet 17 timer siden #161827 Skrevet 17 timer siden Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Hun spiser ræv nå 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #161828 Skrevet 17 timer siden Cid skrev (11 minutter siden): Hun spiser ræv nå Vi gjetter at hun kommer og tar deg i ørene når hun leser dette.😉😉
Cid Skrevet 16 timer siden #161829 Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Vi gjetter at hun kommer og tar deg i ørene når hun leser dette.😉😉 Hun kommer nok etter skinken min også 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #161830 Skrevet 16 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Hun kommer nok etter skinken min også Da tenker vi at du må finne et sted å gjemme deg på.
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #161833 Skrevet 11 timer siden SVK skrev (1 time siden): Nå leser Hoppe om dysenteri. Nei, fydda, det gjør hun så alldeles ikke! SVK skrev (1 time siden): Hoppe: Hvor er Antons kredittkort? Har han mistet det kortet han ikke har? Dette skjønner jeg ikke, for han har faktisk ingen kredittkort. 1
Cid Skrevet 10 timer siden #161834 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, fydda, det gjør hun så alldeles ikke! Har han mistet det kortet han ikke har? Dette skjønner jeg ikke, for han har faktisk ingen kredittkort. Ble alt jeg skrev sensurert? 1
Cid Skrevet 10 timer siden #161835 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, fydda, det gjør hun så alldeles ikke! Har han mistet det kortet han ikke har? Dette skjønner jeg ikke, for han har faktisk ingen kredittkort. Hvordan betaler han regninger osv da? 1
SVK Skrevet 10 timer siden #161836 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Har han mistet det kortet han ikke har? Dette skjønner jeg ikke, for han har faktisk ingen kredittkort. Jeg lar meg ikke lure til å gi deg informasjon om Antons kredittkort. 1
SVK Skrevet 10 timer siden #161837 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (6 minutter siden): Hvordan betaler han regninger osv da? Hvordan betaler Hoppe regingene sine er spørsmålet. Tviler på at Anton har fått brukt kredittkortet sitt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #161838 Skrevet 10 timer siden Cid skrev (12 minutter siden): Ble alt jeg skrev sensurert? Cid skrev (11 minutter siden): Hvordan betaler han regninger osv da? Samme som meg det. SVK skrev (5 minutter siden): Jeg lar meg ikke lure til å gi deg informasjon om Antons kredittkort. ...som ikke finnes?!? Det skjønner jeg godt. SVK skrev (3 minutter siden): Hvordan betaler Hoppe regingene sine er spørsmålet. Tviler på at Anton har fått brukt kredittkortet sitt. Hun tar de med seg på posthuset i Lønneberget og betaler gjennom luka. På gammelmåten. 1
Cid Skrevet 10 timer siden #161839 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Samme som meg det. ...som ikke finnes?!? Det skjønner jeg godt. Hun tar de med seg på posthuset i Lønneberget og betaler gjennom luka. På gammelmåten. Har du ikke bankkort? O: 1
Cid Skrevet 10 timer siden #161840 Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Samme som meg det. ...som ikke finnes?!? Det skjønner jeg godt. Hun tar de med seg på posthuset i Lønneberget og betaler gjennom luka. På gammelmåten. Usynlig skrift?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå