Hoppetaujenta Skrevet i går, 07:37 #161781 Skrevet i går, 07:37 (endret) Cid skrev (13 timer siden): Liker Lønneberget sånt? Nei. Jeg vedder på at du vet dette. Hm? SVK skrev (12 timer siden): Natta Hoppe! Kos deg med den nye puta! Åhh...den var knallhard, tung og endte opp med å ligge ved siden av meg hele natta. Hadde 50% dun av noe slag i seg og de fjærene hadde stikkete stilker som gikk ut gjennom trekket. Dette lover ikke godt og kan ende opp som pute i ryggen i godstolen min. Akk ja, det er jo nødvendig det også...men jeg er litt skuffet. Kanskje jeg må ta meg en tur i fysisk putebutikk og kjenne på dem før jeg handler. Disse ble handlet på nett. Cid skrev (10 timer siden): Anton overrasket en av sine ansatte i dag. En veldig snill handling og sånne ting jeg ikke kan se på uten å bli blank i øynene. Snillhet slår alt. Cid skrev (9 timer siden): Hoppe skal hitt og ordne håret sitt i morgen. En god gjerning for hår, men jeg må gi bort min time, for det blir for tett å sitte der og la folk tjafse med mitt hår. Ciaran og Ciara skrev (8 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Helt riktig. SVK skrev (3 timer siden): Jeg vet Hoppe har klaget mye over Lønnebladet. Jeg kan hermed glede Hoppe med at fra nå av er alle utgaver av Lønnebladet godkjent av Anton. ...men i schwarte svingende da! Har dere skaffet dere en AI-Anton nå? SVK skrev (2 timer siden): Nabodamene har spandert kurs i bordskikk på Hoppe. I dagens utgave av Lønnebladets sladdermagasin kan man lese om hvorfor. Bryr meg ikke og gir bort den muligheten til trengende som er interessert. Endret i går, 09:13 av Hoppetaujenta
SVK Skrevet i går, 08:28 #161782 Skrevet i går, 08:28 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Åhh...den var knallhard, tung og endte opp med å ligge ved siden av meg hele natta. Hadde 50% dun av noe slag i seg og de fjærene hadde stikkete stilker som gikk ut gjennom trekket. Dette lover ikke godt og kan ende opp som pute i ryggen i godstolen min. Akk ja, det er jo nødvendig det også...men jeg er litt skuffet. Kanskje jeg må ta meg en tur i fysisk putebutikk og kjenne på dem før jeg handler. Disse ble handlet på nett. Så leit. Tror absolutt det er lurt å sjekke i fysisk butikk. Jeg er følsom for riktig madrass og pute så jeg sjekket omtrent alt Ikea hadde før jeg bestemte meg. Var der faktisk to dager for å dobbeltsjekke at jeg valgte rett. 1
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:15 #161785 Skrevet i går, 09:15 (endret) SVK skrev (46 minutter siden): Så leit. Tror absolutt det er lurt å sjekke i fysisk butikk. Jeg er følsom for riktig madrass og pute så jeg sjekket omtrent alt Ikea hadde før jeg bestemte meg. Var der faktisk to dager for å dobbeltsjekke at jeg valgte rett. Ja, jeg vet jeg burde ha gått til et senter og sjekket. Puter og dyner og madrasser er viktige ting. Har alltid kviet meg for å prøveligge i fullt påsyn. Cid skrev (29 minutter siden): Han her er på vei til Lønneberget. Får ikke opp noe bilde her og det er sikkert like greit. Cid skrev (19 minutter siden): Anton er transseksuell. ...og Cid er veldig opptatt av andre folks privatliv syns jeg. ...uansett hvordan det nå måtte være. Endret i går, 09:16 av Hoppetaujenta
Cid Skrevet i går, 09:16 #161786 Skrevet i går, 09:16 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg vet jeg burde ha gått til et senter og sjekket. Puter og dyner og madrasser er viktige ting. Har alltid kviet meg for å prøveligge i fullt påsyn. Får ikke opp noe bilde her og det er sikkert like greit. ...og Cid er veldig opptatt av andre folks privatliv syns jeg. ...uansett hvordan det nå måtte være. Bildet vises, det er Brendan Fraser.
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:19 #161787 Skrevet i går, 09:19 Aha...Tarzan som jeg kjenner han som. Jeg må stadig verifisere at jeg ikke er en robot - hvorfor er det slik? Hehe...på nett altså. Ikke ellers.
Cid Skrevet i går, 09:21 #161788 Skrevet i går, 09:21 (endret) Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Aha...Tarzan som jeg kjenner han som. Jeg må stadig verifisere at jeg ikke er en robot - hvorfor er det slik? Hehe...på nett altså. Ikke ellers. Han har fått en ny sjanse i Hollywood og nå gjør han drama og han har allerede vunnet en Oskar denne som kommer snart ser lovende ut. Endret i går, 09:24 av Cid 1
SVK Skrevet i går, 09:22 #161789 Skrevet i går, 09:22 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, jeg vet jeg burde ha gått til et senter og sjekket. Puter og dyner og madrasser er viktige ting. Har alltid kviet meg for å prøveligge i fullt påsyn. Skjønner, kanskje du skal finne et tidspunkt med få folk i butikken? Kanskje det er mange nå rett før jul, men etter januarsalget så er det nok mer stille. Jeg bare tenker høyt, jeg skal ikke si noe for sikkert.
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:36 #161791 Skrevet i går, 09:36 Cid skrev (12 minutter siden): Han har fått en ny sjanse i Hollywood og nå gjør han drama og han har allerede vunnet en Oskar denne som kommer snart ser lovende ut. Jeg er ingen kinogåer, så jeg må nok velte til den kommer på netflix eller noe. Jeg vil gjerne se den. *høflig asiatisk bukk fra Hoppe. SVK skrev (12 minutter siden): Skjønner, kanskje du skal finne et tidspunkt med få folk i butikken? Kanskje det er mange nå rett før jul, men etter januarsalget så er det nok mer stille. Jeg bare tenker høyt, jeg skal ikke si noe for sikkert. Skal huske det. Takk. Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe er en sexolog. Ja, men det er en bra jobb det og den trengs.
Cid Skrevet i går, 09:38 #161792 Skrevet i går, 09:38 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg er ingen kinogåer, så jeg må nok velte til den kommer på netflix eller noe. Jeg vil gjerne se den. *høflig asiatisk bukk fra Hoppe. Skal huske det. Takk. Ja, men det er en bra jobb det og den trengs. Du er jo en sexpert selv
Cid Skrevet i går, 09:42 #161793 Skrevet i går, 09:42 SVK skrev (3 timer siden): Nabodamene har spandert kurs i bordskikk på Hoppe. I dagens utgave av Lønnebladet kan man lese om hvorfor. Fordi hun er blakk etter å ha kjøpt et helt årsforbruk av fjordland retter.
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:43 #161795 Skrevet i går, 09:43 Cid skrev (4 minutter siden): Du er jo en sexpert selv No comments. Cid skrev (Akkurat nå): Fordi hun er blakk etter å ha kjøpt et helt årsforbruk av fjordland retter. Jeg har en slik ordning at de bringer nye retter til min dør en gang pr.uke...og det går unna. Må innrømme det. Verdens beste middager som en ikke har laget selv og faktisk har råd til.
Cid Skrevet i går, 09:47 #161796 Skrevet i går, 09:47 Cid skrev (3 minutter siden): Nå ligger Anton med store ordet 👨🏼🧔🏼♂️ Dette er sant, de har hatt et seksuelt forhold en stund nå. Unge voksne ordet og godt voksne Anton, litt av en romanse ❤️
Cid Skrevet i går, 10:18 #161797 Skrevet i går, 10:18 De er det første åpne homofile kjæresteparet på Lønneberget
Hoppetaujenta Skrevet i går, 10:35 #161798 Skrevet i går, 10:35 Cid skrev (53 minutter siden): Du er jo en sexpert selv Det er noe helt annet enn en seksarbeider, Cid og ikke noe spennende. Skjerp deg nå. Cid skrev (49 minutter siden): Fordi hun er blakk etter å ha kjøpt et helt årsforbruk av fjordland retter. Neida, jeg har kjøpt aksjer der og hjulpet til med driften så det går enda bedre; dette er min "lønn" og takk for innsatsen og den varer livet ut. Cid skrev (48 minutter siden): Nå ligger Anton i sin hengekøye ute i skogen sin og nyter stillheten. Friluftsliv liker han godt ja. Cid skrev (44 minutter siden): Dette er sant, de har hatt et seksuelt forhold en stund nå. Nei, dette stemmer ikke. Cid skrev (14 minutter siden): De er det første åpne homofile kjæresteparet på Lønneberget Nå kommer dine egne fantasier frem ja, selv om du påstår at det ikke er slik. Hele forumet vet nå.
Cid Skrevet i går, 10:37 #161799 Skrevet i går, 10:37 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er noe helt annet enn en seksarbeider, Cid og ikke noe spennende. Skjerp deg nå. Neida, jeg har kjøpt aksjer der og hjulpet til med driften så det går enda bedre; dette er min "lønn" og takk for innsatsen og den varer livet ut. Friluftsliv liker han godt ja. Nei, dette stemmer ikke. Nå kommer dine egne fantasier frem ja, selv om du påstår at det ikke er slik. Hele forumet vet nå. Er min fantasi ja fordi jeg ble bedt av Anton og Ordet om å skrive en romantisk litteratur om dem og forholdet demmes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå