Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ordet prøvde å selge skoa sine for å finansiere Hoppe sitt Fjordland forbruk men så kom noen og hjalp han.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer meg med mine middager, men det var veldig snilt å hjelpe han som trengte penger fort, til en god sak. :hjerter_rundt:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

:sjokkblå:  Hvordan i alle dager kunne dere vite det?!?    >>>  :fy: 

Vi kikket litt i krystallkulen vår.🔮🔮😉😉

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ordet: Jeg er så liten at jeg kan snike meg inn i drømmene til Hoppe og rapportere derfra. :skriver:

Endret av SVK
  • Liker 1
Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Ordet: Jeg er så liten at jeg kan snike meg inn i drømmene til Hoppe og rapportere derfra. :skriver:

:applaus:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde faktisk lagt meg og snudd meg rundt tre-fire ganger, men noe sa meg at jeg måtte stå opp igjen og det er jo ikke rart med folk som spår i kuler og er liten som et teskje-Ord og sniker seg inn for å få med seg hemeligheter som bare er mine. :fy: 

Jeg har nå varmet meg en Toro Bali kyllinggryte og det smaker herlig! :spise: Jeg tror at søvnen vil komme etterpå og la meg falle til ro, når jeg bare får spist og funnet roen via varmen. Anbefales. :nikke: 
108237.webP

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg hadde faktisk lagt meg og snudd meg rundt tre-fire ganger, men noe sa meg at jeg måtte stå opp igjen og det er jo ikke rart med folk som spår i kuler og er liten som et teskje-Ord og sniker seg inn for å få med seg hemeligheter som bare er mine. :fy: 

Jeg har nå varmet meg en Toro Bali kyllinggryte og det smaker herlig! :spise: Jeg tror at søvnen vil komme etterpå og la meg falle til ro, når jeg bare får spist og funnet roen via varmen. Anbefales. :nikke: 
108237.webP

:spise::spise:

Skrevet

Cid: nei / C&C: ja  :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Cid: nei / C&C: ja  :nikke: 

:strix::strix:

• Liker 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Skrevet (endret)
Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Ordet har stått opp tidlig for å sørge for at Hoppe kan lese Lønnebladet på senga. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden):

Ja, det har jeg tenkt. :nikke:  Vet ikke helt hva ennå, men noe med sur agurk på kan jeg kjenne at jeg har lyst på. :) 

SVK skrev (1 time siden):

Ordet har stått opp tidlig for å sørge for at Hoppe kan lese Lønnebladet på senga. 

Det sto opp så tidlig at det ennå ikke hadde blitt noe trykk på papiret, så Hoppe fikk en bønsj med hvite ark
som hun kan tegne på når hun skal det. :nigo: Det var godt ment, men Ordet er så ungt at det ikke vet hva ei avis er. 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Cid: ja / C&C: ja  :nikke: 

:)

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det sto opp så tidlig at det ennå ikke hadde blitt noe trykk på papiret, så Hoppe fikk en bønsj med hvite ark
som hun kan tegne på når hun skal det. :nigo: Det var godt ment, men Ordet er så ungt at det ikke vet hva ei avis er. 

Ordet: Så verdens beste journalist-aspirant vet ikke hva en avis er? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Hoppe har gått på badevekta i dag, hun veier 69kg, mens Anton veier 169kg. Myyyye Fjordland mat 🤪

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (1 time siden):

:)

:fy: 

SVK skrev (1 time siden):

Ordet: Så verdens beste journalist-aspirant vet ikke hva en avis er? :skratte:

Nei, slik er det. Tør ikke spørre om ting. Later som at det vet. :jolie: Vil være større/eldre enn det er. 

Cid skrev (1 time siden):

Hoppe har gått på badevekta i dag, hun veier 69kg, mens Anton veier 169kg. Myyyye Fjordland mat 🤪

Oijj...man spiser èn middag pr måltid og de er ikke så store heller. Hvordan kan denne fantasien ha blitt til? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

:fy: 

Nei, slik er det. Tør ikke spørre om ting. Later som at det vet. :jolie: Vil være større/eldre enn det er. 

Oijj...man spiser èn middag pr måltid og de er ikke så store heller. Hvordan kan denne fantasien ha blitt til? :klo: 

Dine Fjordland produkter er spesial bestilt og blir som 10 måltider i ett.

• Nyttig 2
Skrevet

Hoppe og Anton er nå kjærester forresten 👱🏻‍♀️❤️👨🏼

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...