Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner jeg Hoppe rett så er dette neppe det siste dusinet unger hun får. ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Jeg er glad for at Hoppe har kjøpt livstidsabonnement på Lønnebladet i dåpsgave til alle barna hennes. t6206.gif

:klappe:

Beste gaven man kan få :)

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Beste gaven man kan få :)

Jepp og det samme mener Hoppe. 

Skrevet
SVK skrev (2 minutter siden):

Jepp og det samme mener Hoppe. 

Hun har kjøpt det i 100 årsgave til Dick Van Dyke.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så takknemlig er vi i Lønnebladet for Hoppes sjenerøsitet at vi ikke skal avsløre hvem de reelle fedrene til barna er eller at Hoppe har lurt seg til barnebidrag fra flere menn for samme barn. :skriver:

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (1 minutt siden):

Så takknemlig er vi i Lønnebladet for Hoppes sjenerøsitet at vi ikke skal avsløre hvem de reelle fedrene til barna er eller at Hoppe har lurt seg barnebidrag fra flere menn for samme barn. :skriver:

Durek er ene. 

Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

Hun har kjøpt det i 100 årsgave til Dick Van Dyke.

Han sa at han går til gymen 3 ganger i uka. Det er imponerende for en som blir 100 om en måned. 

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Han sa at han går til gymen 3 ganger i uka. Det er imponerende for en som blir 100 om en måned. 

Det er 3 ganger flere enn det jeg trener. 

• Nyttig 1
Skrevet
SVK skrev (3 minutter siden):

Enig, en legende i skuespiller verdenen :) han og Mel Brooks som fyller 100 neste år. 

Skrevet
Stacy__ skrev (Akkurat nå):

Wow for en imponerende fyr 🔥 Tenk å holde seg såpass aktiv som snart 100 åring …

Han er sikkert i bedre form enn meg på 34 😅🙈

Skrevet (endret)
Cid skrev (18 minutter siden):

Ser artikkelen handler om kosthold. Jeg tror at når man er 99 år så er det viktigste at man faktisk spiser. Mange mister helt matlysten når de blir veldig gamle. Så jeg tror det viktigste er å finne mat man liker.

Grunnen til at mange slutter å spise er også at de mister livsgnisten. Så tror det er viktig å sørge for at de gamle får besøk og får litt aktivitet slik at de ikke visner bort. 

Det er min erfaring. Ser man på eldrehjemmet er det dessverre mange som slutter å spise.

Endret av SVK
Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Sr artikkelen handler om kosthold. Jeg tror at når man er 99 år så er det viktigste at man faktisk spiser. Mange mister helt matlysten når de blir veldig gamle. Så jeg tror det viktigste er å finne mat man liker.

Grunnen til at mange slutter å spise er også at de mister livsgnisten. Så tror det er viktig å sørge for at de gamle får besøk og får litt aktivitet slik at de ikke visner bort. 

Det er min erfaring. Ser man på eldrehjemmet er det dessverre mange som slutter å spise.

Så da kan jeg spise kinamat som 90 åring :D 🧔🏻🥡

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Han er sikkert i bedre form enn meg på 34 😅🙈

Meg også 😬 Men da har vi noe å se opp til …

• Liker 1
Skrevet

Meg også 😬 Men da har vi noe å se opp til …

Du er 34 også?

Skrevet
SVK skrev (2 minutter siden):

Sr artikkelen handler om kosthold. Jeg tror at når man er 99 år så er det viktigste at man faktisk spiser. Mange mister helt matlysten når de blir veldig gamle. Så jeg tror det viktigste er å finne mat man liker.

Det stemmer, både matlyst og fordøyelsessystemet svikter når man runder en hvis alder og blir såpass gammel. Så imponerende at han i det hele tatt har matlyst og spiser. 

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Du er 34 også?

Jepp, 34 jeg også. Født i 1991 

Skrevet

Jepp, 34 jeg også. Født i 1991 

Trodde du hadde nevnt at du var i 50 åra men da har jeg misforstått 😅

Kjekt med en 91er her :D

Skrevet (endret)
Cid skrev (6 minutter siden):

Så da kan jeg spise kinamat som 90 åring :D 🧔🏻🥡

Absolutt.  Jeg tror ikke det er en god løsning å fortelle en 90 åringer hva de ikke skal spise. De skal spise det de liker best, alternativet er ofte at de slutter å spise. 

Endret av SVK
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...