Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Fint at du nevnte det, for jeg skal snakke med sikkerhetsavdelingen min og nekte dere adgang i all evighet. :jolie: 

Ja, det er ekte fisk fra langt nede i dypet og det vrimler av levende dyr der som vi ikke har sett før, for ingen er så dypt nede. 

Ekkelt og nasty. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (46 minutter siden):

Ekkelt og nasty. 

Det sa nok den fisken når den for første gang fikk se oss mennesker også... ;) 

Skrevet (endret)

Nå trøster jeg Anton etter at Hoppe sang Ole Ivars Nei så tjukk du har blitt til Anton. 

Anton har kanskje lagt på seg litt, men han er ikke blitt feit som en julegris som Hoppe synger. k6804.gif

Endret av SVK
Skrevet

Bare å antyde og ta disse ordene i din munn, er helt avskyelig...for Anton er som meg helt universale hele året. :jolie: :jolie: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Det sa nok den fisken når den for første gang fikk se oss mennesker også... ;) 

eller deg som klaska Anton på ræva. 

Skrevet
SVK skrev (12 minutter siden):

Nå trøster jeg Anton etter at Hoppe sang Ole Ivars Nei så tjukk du har blitt til Anton. 

Anton har kanskje lagt på seg litt, men han er ikke blitt feit som en julegris som Hoppe synger. k6804.gif

Han blir så lei seg at han kjører ut for et stup.

Skrevet (endret)

:nei:     Det har heldigvis aldri skjedd, for sånn oppfører jeg meg ikke. / Nei, han lever i beste velgående!!!

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet (endret)

Så takknemlig er Anton for min trøst at han nominerer meg til Årets lønneborger. :bukker:

Endret av SVK
Skrevet (endret)

Lønnebladet kommer til å ha meg på morendagens forside og en reportasje om hvor snill jeg er. :skriver:

Endret av SVK
Skrevet (endret)
SVK skrev (6 minutter siden):

Så takknemlig er Anton for min trøst at han nominerer meg til Årets lønneborger. :bukker:

SVK skrev (5 minutter siden):

Lønnebladet kommer til å ha meg på morendagens forside og en reportasje om hvor snill jeg er. :skriver:

Jeg rødmer for jeg er en usedvanlig beskjeden mann. :rødme:

Endret av SVK
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

:nei:     Det har heldigvis aldri skjedd, for sånn oppfører jeg meg ikke. / Nei, han lever i beste velgående!!!

Anton er jo en død mann. 

Skrevet
SVK skrev (8 minutter siden):

Jeg rødmer for jeg er en usedvanlig beskjeden mann. :rødme:

Samme her, vi er en hedersavis!

Skrevet

Verre sludder har en ikke hørt på en ren og pen søndag! :fy: Det gjelder dere begge to = Knåll og Tått!

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Verre sludder har en ikke hørt på en ren og pen søndag! :fy: Det gjelder dere begge to = Knull og Tut!

O:

Skrevet

Nå har Anton kommet hjem fra sykehuset, etter nattens hendelse hvor Hoppe klorte ut øynene hans så er han helt blind 👨‍🦯

Skrevet
Cid skrev (19 minutter siden):

Samme her, vi er en hedersavis!

Absolutt! :skriver:

Skrevet

De har med seg diger tannskrubbebørste og en TANK med grønnsåpe til den munnen til Cid! :fy: 

Skrevet
Cid skrev (41 minutter siden):

Nå har Anton kommet hjem fra sykehuset, etter nattens hendelse hvor Hoppe klorte ut øynene hans så er han helt blind 👨‍🦯

Hoppe ble døv i går. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

De har med seg diger tannskrubbebørste og en TANK med grønnsåpe til den munnen til Cid! :fy: 

Hvem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...