SVK Skrevet 15 timer siden #161361 Skrevet 15 timer siden Nå gjør Hoppe seg klar for å sove. Men først kysser hun Antons kredittkort og tenker på alle Gucci-veskene hun skal kjøpe i morgen. 1
Cid Skrevet 13 timer siden #161362 Skrevet 13 timer siden Nå har hun våknet pga klasehodepinen sin, hun vrir seg i smerte i senga. Mannen hennes Anton prøver å roe henne ned men Hoppe som ikke klarer å kontrollere seg ender opp med å klore ut øynene til Anton, nå vrir Anton seg i smerte med. 1
Cid Skrevet 13 timer siden #161363 Skrevet 13 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Nå gjør Hoppe seg klar for å sove. Men først kysser hun Antons kredittkort og tenker på alle Gucci-veskene hun skal kjøpe i morgen. Hun tungekysser med kortet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #161364 Skrevet 11 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Han her da? Cid skrev (4 timer siden): Nå har hun besøk av Bertha. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Bare si ifra om dere eller andre vil slenge dere på sunnhetskarusellen min. Han er ikke det nei. Han er helt i balanse. Misunnelig kanskje? I den fine julekjolen din?
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #161365 Skrevet 11 timer siden SVK skrev (3 timer siden): Nå gjør Hoppe seg klar for å sove. Men først kysser hun Antons kredittkort og tenker på alle Gucci-veskene hun skal kjøpe i morgen.
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #161366 Skrevet 9 timer siden Cid skrev (6 timer siden): Kalle Klovn. Aha! Det var det ja og jeg husker sangen og låta i det fjerne. Har nok sett den litt en gang. SVK skrev (6 timer siden): Nå gjør Hoppe seg klar for å sove. Men først kysser hun Antons kredittkort og tenker på alle Gucci-veskene hun skal kjøpe i morgen. Bortsett fra omstendighetene ser det ut som en god seng og søvn rett rundt hjørnet. Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun våknet pga klasehodepinen sin, hun vrir seg i smerte i senga. Mannen hennes Anton prøver å roe henne ned men Hoppe som ikke klarer å kontrollere seg ender opp med å klore ut øynene til Anton, nå vrir Anton seg i smerte med. Det fortjener du som er løgnaktig i natten. Cid skrev (3 timer siden): Hun gjør ingenting med noe kort og jeg må ta meg sammen her! Jeg dasker meg selv på stumpen som straff. På nissens liste står det nå en diger NULL ved Cids navn som er streket over og slik blir det. Umulig å rette opp nå. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9 timer siden #161367 Skrevet 9 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #161368 Skrevet 9 timer siden Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Hun er jo våken for lengst, men har ikke spist ennå. Vi får se det an, for jeg møtte på denne teleskopfisken som lette etter en ved navn @Cid og jeg pekte i retning hans bolig og...den så sulten ut. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #161369 Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hun er jo våken for lengst, men har ikke spist ennå. Vi får se det an, for jeg møtte på denne teleskopfisken som lette etter en ved navn @Cid og jeg pekte i retning hans bolig og...den så sulten ut. 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161370 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Aha! Det var det ja og jeg husker sangen og låta i det fjerne. Har nok sett den litt en gang. Bortsett fra omstendighetene ser det ut som en god seng og søvn rett rundt hjørnet. Det fortjener du som er løgnaktig i natten. På nissens liste står det nå en diger NULL ved Cids navn som er streket over og slik blir det. Umulig å rette opp nå. Neiii! Var bare tull 🥺 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161371 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hun er jo våken for lengst, men har ikke spist ennå. Vi får se det an, for jeg møtte på denne teleskopfisken som lette etter en ved navn @Cid og jeg pekte i retning hans bolig og...den så sulten ut. Æsj hva er det? 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161373 Skrevet 5 timer siden SVK skrev (5 minutter siden): Nå koser Hoppe seg: Jepp 1
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #161374 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (32 minutter siden): Neiii! Var bare tull 🥺 Cid skrev (31 minutter siden): Æsj hva er det? Det er en skummel og skremmende fisk fra nede i dypet! Du skal bli redd nå!!! SVK skrev (11 minutter siden): Nå koser Hoppe seg: Det der er et fantasikort i en helt spesiell virkelig vip-fantasiverden og der har dere ingen adgang! Cid skrev (5 minutter siden): Jepp Bli redd!!! 1
SVK Skrevet 5 timer siden #161375 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): Jepp Der har vi Hoppe i aksjon! Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Det der er et fantasikort i en helt spesiell virkelig vip-fantasiverden og der har dere ingen adgang! Med pressekkort så har vi i Lønnebladet tilgang! 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161376 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Det er en skummel og skremmende fisk fra nede i dypet! Du skal bli redd nå!!! Det der er et fantasikort i en helt spesiell virkelig vip-fantasiverden og der har dere ingen adgang! Bli redd!!! Er det ekte? Ser ekkelt ut. 2
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #161377 Skrevet 4 timer siden SVK skrev (1 time siden): Der har vi Hoppe i aksjon! Med pressekkort så har vi i Lønnebladet tilgang! Fint at du nevnte det, for jeg skal snakke med sikkerhetsavdelingen min og nekte dere adgang i all evighet. Cid skrev (59 minutter siden): Er det ekte? Ser ekkelt ut. Ja, det er ekte fisk fra langt nede i dypet og det vrimler av levende dyr der som vi ikke har sett før, for ingen er så dypt nede. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #161378 Skrevet 1 time siden Cid skrev (4 timer siden): Neiii! Var bare tull 🥺 SVK skrev (4 timer siden): Nå koser Hoppe seg: Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det er en skummel og skremmende fisk fra nede i dypet! Du skal bli redd nå!!! Det der er et fantasikort i en helt spesiell virkelig vip-fantasiverden og der har dere ingen adgang! Bli redd!!!
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #161379 Skrevet 1 time siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #161380 Skrevet 1 time siden Åkei, hadebra dere to, så snakkes vi nesten garantert helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå