Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:56 #161321 Skrevet i går, 12:56 Cid skrev (1 time siden): Ekteparet Hoppe og Anton. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dere trenger søtt etter en stor dose med makeløst fjas, så her kommer krokusmakroner i fleng. Godmorgen. SVK skrev (8 timer siden): Vi Bare Elsker Den Sangen Der, og Vi Elsker The Beatles. SVK skrev (8 timer siden): Det håper jeg. Han bør få slippe å jobbe hver dag. Det håper vi også.
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:57 #161322 Skrevet i går, 12:57 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet i går, 14:00 #161323 Skrevet i går, 14:00 Ordet spurte meg om de to vennen våre skulle ut og fiske nå, for det ville gjerne ha vært med...men jeg sa nei, det er om morgenen/nesten natta at de har fiskelykken med deg...og kanskje ikke så mye om senhøst og vinter? Jeg vet ikke egentlig noe om det der, så vi får spørre når de dukker opp igjen. 1
Cid Skrevet 23 timer siden #161324 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Ekteparet Hoppe og Anton. Sant. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #161325 Skrevet 23 timer siden Helt forferdelig for alle de damene som må leve et slikt liv. 1
Cid Skrevet 23 timer siden #161326 Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Helt forferdelig for alle de damene som må leve et slikt liv. De velger jo å bli sammen og bli med til Norge selv. 1
Cid Skrevet 23 timer siden #161327 Skrevet 23 timer siden Hoppe og Anton skal feire jul i lag som kjærester i år. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #161328 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (10 minutter siden): De velger jo å bli sammen og bli med til Norge selv. De fleste håper på et bedre liv enn det de kan klare å få tak i der de bor og tar sjansen. Det betyr ikke at de velger å ha det dårlig og liker det. Noen får det bedre og bra nok til å ha det ok, men mange gjør ikke det. Håper at du ikke velger den løsningen noen gang... Cid skrev (9 minutter siden): Hoppe og Anton feirer ikke jul noen gang. Det stemmer. Vi dropper slikt begge to. 1
Cid Skrevet 23 timer siden #161329 Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): De fleste håper på et bedre liv enn det de kan klare å få tak i der de bor og tar sjansen. Det betyr ikke at de velger å ha det dårlig og liker det. Noen får det bedre og bra nok til å ha det ok, men mange gjør ikke det. Håper at du ikke velger den løsningen noen gang... Det stemmer. Vi dropper slikt begge to. Dette var en valen parodi da, han parodierte sotrapedoen og tv programmet et stykke Thailand. 1
Cid Skrevet 23 timer siden #161330 Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): De fleste håper på et bedre liv enn det de kan klare å få tak i der de bor og tar sjansen. Det betyr ikke at de velger å ha det dårlig og liker det. Noen får det bedre og bra nok til å ha det ok, men mange gjør ikke det. Håper at du ikke velger den løsningen noen gang... Det stemmer. Vi dropper slikt begge to. Får ikke ordet gaver da? 1
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #161331 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (22 minutter siden): Dette var en valen parodi da, han parodierte sotrapedoen og tv programmet et stykke Thailand. De han parodierte finnes det mange av i virkeligheten der ute. Cid skrev (21 minutter siden): Får ikke ordet gaver da? Det er en stor gave i seg selv å få være helårssammen med meg, Anton, onkler og tanter, men jeg tror at noen av de siste gir en liten ting eller to, så gaver blir det nok. Jeg vet at det ønsker seg et damplokomotiv og fiskestang bl.a. 1
SVK Skrevet 22 timer siden #161332 Skrevet 22 timer siden (endret) Cid skrev (1 time siden): Hoppe og Anton skal feire jul i lag som kjærester i år. Hoppe har allerede tatt frem mistelteinen. Hoppe: Anton, æ står under misteltein! Endret 22 timer siden av SVK 1
Cid Skrevet 22 timer siden #161333 Skrevet 22 timer siden Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): De han parodierte finnes det mange av i virkeligheten der ute. Det er en stor gave i seg selv å få være helårssammen med meg, Anton, onkler og tanter, men jeg tror at noen av de siste gir en liten ting eller to, så gaver blir det nok. Jeg vet at det ønsker seg et damplokomotiv og fiskestang bl.a. De utnytter sikkert begge hverandre ja. 1
SVK Skrevet 22 timer siden #161334 Skrevet 22 timer siden Cid skrev (1 time siden): Hoppe og Anton skal feire jul i lag som kjærester i år. Her er en video fra Hoppe og Antons forrige jul. 1
SVK Skrevet 22 timer siden #161335 Skrevet 22 timer siden (endret) SVK skrev (13 minutter siden): Her er en video fra Hoppe og Antons forrige jul. Når Hoppe sier at hun og Anton ikke feirer jul så mener hun at 12 dager julefeiring med gaver er ikke en verdig julefeiring. Hun må få gaver i enda flere dager om et skal kalles en skikkelig julefeiring. Endret 22 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #161336 Skrevet 21 timer siden Cid skrev (49 minutter siden): De utnytter sikkert begge hverandre ja. Sikkert, men på litt forskjellig vis... prikk prikk prikk SVK skrev (36 minutter siden): Her er en video fra Hoppe og Antons forrige jul. Søt, men veldig omfattende og så absolutt ikke noen jeg kjenner. SVK skrev (29 minutter siden): Når Hoppe sier at hun og Anton ikke feirer jul så mener hun at 12 dager julefeiring med gaver er ikke en verdig julefeiring. Hun må få gaver i enda flere dager om et skal kalles en skikkelig julefeiring. Jeg blir helt overgitt av alle løgnene som spinnes rundt Anton og meg selv, de mest snille og greie vennene som finnes. 1
SVK Skrevet 21 timer siden #161337 Skrevet 21 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Søt, men veldig omfattende og så absolutt ikke noen jeg kjenner. Jeg blir helt overgitt av alle løgnene som spinnes rundt Anton og meg selv, de mest snille og greie vennene som finnes. Nå har jeg postet video-bevis så da nytter det ikke å nekte. Leserne av Lønnebladet vet at de kan stole på Lønnebladet. Endret 21 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden #161338 Skrevet 21 timer siden SVK skrev (4 minutter siden): Nå har jeg postet veldig juksferdig video-bevis så da nytter det ikke å nekte. Leserne av Lønnebladet vet at de kan stole på Lønnebladet. ...uansett hvor galt det er og de bryr seg vel heller ikke om litt løgn...for det spriter bare opp tilværelsen deres. Det er jo kjempefint for oss som jobber der. Fnyyys. Den elendige blekka der. 1
Cid Skrevet 21 timer siden #161339 Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (34 minutter siden): Sikkert, men på litt forskjellig vis... prikk prikk prikk Søt, men veldig omfattende og så absolutt ikke noen jeg kjenner. Jeg blir helt overgitt av alle løgnene som spinnes rundt Anton og meg selv, de mest snille og greie vennene som finnes. Mente du pikk pikk pikk? 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #161340 Skrevet 20 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Mente du pikk pikk pikk? Nei, det er det du mener. Prikk Prikk Prikk = ... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå