Cid Skrevet torsdag kl. 21:23 #161241 Skrevet torsdag kl. 21:23 Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Ja. Var Anton som spilte han faktisk, er en grunn til at Anton stadig må please Hoppe med vesker osv 1
Cid Skrevet torsdag kl. 21:24 #161242 Skrevet torsdag kl. 21:24 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Neida, for hun skal ha kveldsmat først. Så pusse. Smokiefyren? Hihi...nei, hun er ikke betatt av han der. Husker han fra hotellet. Yeah he smokes in your face. 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 21:28 #161243 Skrevet torsdag kl. 21:28 Cid skrev (8 minutter siden): Var dette deg på hotellet? Nei, jeg hadde ikke satt mine ben der. Cid skrev (7 minutter siden): Du er vel en av de som skjeller ut skuespillere på gaten fordi de er slemme i en serie 😛 Neida, men det sitter i. Phoenix Heart skrev (6 minutter siden): Han er bare en god skuespiller. 😊 Og det var en som var 10000 ganger verre på det hotellet. Japp. Cid skrev (5 minutter siden): Presten? Mhm... Cid skrev (3 minutter siden): Uff skuespillet til Charlotte er så komisk nå i senere tid 😅 Mange var komiske der... Cid skrev (3 minutter siden): Var Anton som spilte han faktisk, er en grunn til at Anton stadig må please Hoppe med vesker osv Husker at jeg mislikte han sterkt. God skuespiller og veldig troverdig i rollen. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 21:29 #161244 Skrevet torsdag kl. 21:29 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, jeg hadde ikke satt mine ben der. Neida, men det sitter i. Japp. Mhm... Mange var komiske der... Husker at jeg mislikte han sterkt. God skuespiller og veldig troverdig i rollen. Karakteren Arne var vel basert på Anton? 1
Cid Skrevet torsdag kl. 21:48 #161245 Skrevet torsdag kl. 21:48 Hoppe og typen hennes Anton sin private kokk. 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 23:13 #161246 Skrevet torsdag kl. 23:13 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet fredag kl. 01:13 #161248 Skrevet fredag kl. 01:13 Hun får besøk av Gorgon Vaktmester i natt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 03:35 #161251 Skrevet fredag kl. 03:35 Cid skrev (1 time siden): Hun leker med klinkekuler. Vi skjønner at det er klinkendeklart at hun klinker til med klinkekuler her inne.😉😉 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 04:41 #161252 Skrevet fredag kl. 04:41 Cid skrev (7 timer siden): Karakteren Arne var vel basert på Anton? Nei. Cid skrev (6 timer siden): Hoppe og typen hennes Anton sin private kokk. Han er jo en god kokk, selv om han er steike uberegnelig og rar og sint han også. Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Ja. Om en stund. Cid skrev (3 timer siden): Nå prater hun med sotrapedoen. Ekkelt, selv om det er tull. Cid skrev (3 timer siden): Hun får besøk av Gorgon Vaktmester i natt. Han er min vaktmestevenn. Cid skrev (3 timer siden): Han tar over kroppen til Hoppe. Nei, det gjør han ikke. Han vet hvordan en hyggelig kar skal oppføre seg. Cid skrev (2 timer siden): Hun leker med klinkekuler. DETTE VAR GØY! Skulle gjerne hatt den. Ciaran og Ciara skrev (59 minutter siden): Vi skjønner at det er klinkendeklart at hun klinker til med klinkekuler her inne.😉😉 Ja...og Ordet ønsker seg den til jul og lurer på om dere to kan spandere den ? Pliiiis? 1
SVK Skrevet fredag kl. 06:44 #161254 Skrevet fredag kl. 06:44 (endret) Cid skrev (5 timer siden): Hun får besøk av Gorgon Vaktmester i natt. Kjenner jeg Hoppe rett så ber Hoppe Gorgon om å snu seg rundt slik at hun kan se rumpa hans. Endret fredag kl. 06:45 av SVK 1
Cid Skrevet fredag kl. 07:05 #161255 Skrevet fredag kl. 07:05 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei. Han er jo en god kokk, selv om han er steike uberegnelig og rar og sint han også. Ja. Om en stund. Ekkelt, selv om det er tull. Han er min vaktmestevenn. Nei, det gjør han ikke. Han vet hvordan en hyggelig kar skal oppføre seg. DETTE VAR GØY! Skulle gjerne hatt den. Ja...og Ordet ønsker seg den til jul og lurer på om dere to kan spandere den ? Pliiiis? Så du skal ikke gå på date med sotrapedoen? 1
Cid Skrevet fredag kl. 07:05 #161256 Skrevet fredag kl. 07:05 SVK skrev (21 minutter siden): Kjenner jeg Hoppe rett så ber Hoppe Gorgon om å snu seg rundt slik at hun kan se rumpa hans. Jepp. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 07:50 #161257 Skrevet fredag kl. 07:50 SVK skrev (1 time siden): Hoppes frihetskort: Finfin kjole. Frihetskortet befrir en for enkeltes kommentarer her inne, så jeg sier takk til det. Skoene må bort. SVK skrev (1 time siden): Kjenner jeg Hoppe rett så ber Hoppe Gorgon om å snu seg rundt og gå i den andre retningen. Ja, for han forstyrrer jo ganske mye med den lange remsingen sin verbalt. Cid skrev (42 minutter siden): Så du skal ikke gå på date med noen som helst? Nei. Cid skrev (41 minutter siden): Jepp. 1
SVK Skrevet fredag kl. 08:10 #161258 Skrevet fredag kl. 08:10 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Finfin kjole. Frihetskortet er hva jeg kaller Antons kredittkort. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 08:42 #161259 Skrevet fredag kl. 08:42 SVK skrev (31 minutter siden): Nå passer`u deg asså! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå