Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160981 Skrevet 10. november Slikt hadde jeg aldri gjort. Veldig galt kan det gå. 1
SVK Skrevet 10. november #160982 Skrevet 10. november Hoppe fikk ikke sove i natt så hun sendte Anton et SOS hvor hun sa at hun måtte ha et nød-bryllup for å klare å få sove. Anton er godt kjent med dette problemet og har en egen knapp som automatisk varsler presten, gullsmeden og Fjordland om at de trengs til et nødbryllup for at Hoppe skal klare å få sove. Så heldgvis ordnet det seg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160983 Skrevet 10. november For noen merkelige drømmer du har om nettene. Godt det ikke er sant da. 1
Cid Skrevet 10. november #160984 Skrevet 10. november SVK skrev (9 minutter siden): Hoppe fikk ikke sove i natt så hun sendte Anton et SOS hvor hun sa at hun måtte ha et nød-bryllup for å klare å få sove. Anton er godt kjent med dette problemet og har en egen knapp som automatisk varsler presten, gullsmeden og Fjordland om at de trengs til et nødbryllup for at Hoppe skal klare å få sove. Så heldgvis ordnet det seg. Haha dette er så forferdelig sant 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160985 Skrevet 10. november Cid skrev (40 minutter siden): Haha dette er så forferdelig usant at jeg må gråte en skvett, SE HER >>>>> Jeg ser det og det er gråteHULKElyder som kommer ut av deg....vrælelyder faktisk. 1
Cid Skrevet 10. november #160986 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg ser det og det er gråteHULKElyder som kommer ut av deg....vrælelyder faktisk. Hvorfor skulle jeg hulket? 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160987 Skrevet 10. november Cid skrev (23 minutter siden): Hvorfor skulle jeg hulket? Fordi du omsider forsto at det var veldig galt å sette ut løgner og klappe når andre gjorde det, om stakkars snille ugiftelige Hoppe. 1
Cid Skrevet 10. november #160988 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Fordi du omsider forsto at det var veldig galt å sette ut løgner og klappe når andre gjorde det, om stakkars snille ugiftelige Hoppe. Vi i Le og Rør rapporterer jo bare det som skjer, 100% fakta 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160989 Skrevet 10. november Cid skrev (1 minutt siden): Vi i Fis og Vissvass rapporterer jo bare det som skjer, 100% Ufakta Alltid! Nettopp det er det dere gjør. Helt ubrukelig! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #160990 Skrevet 10. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160991 Skrevet 10. november Jeg holder en selvskreven plass av til dere. So long. 1
Cid Skrevet 10. november #160992 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nettopp det er det dere gjør. Helt fantastiske! Vi setter pris på din støtte og donasjoner. 🙋🏼♀️ 💰 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160993 Skrevet 10. november Hoppen later som ingenting, nikker lett, smiler og legger en bunke monopolpenger i hatten de samler inn med... ( ) 1
Cid Skrevet 10. november #160996 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hei...ELG over veien! (neitakk) Sett mer Blacklist? 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160997 Skrevet 10. november Cid skrev (5 minutter siden): Sett mer Blacklist? Nei, dessverre, men det kommer tilbake. Blir så mye annet som frister. 1
Cid Skrevet 10. november #160998 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, dessverre, men det kommer tilbake. Blir så mye annet som frister. Hvor er du kommet nå? 1
Cid Skrevet mandag kl. 17:05 #160999 Skrevet mandag kl. 17:05 Nå suger hun og Anton på hverandres tunger. 1
Cid Skrevet mandag kl. 17:16 #161000 Skrevet mandag kl. 17:16 Cid skrev (9 minutter siden): Nå suger hun og Anton på hverandres tunger. Nå har hun blitt angrepet av en haug med sjøpiggsvin, hun skriker høyt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå