SVK Skrevet 9. november #160941 Skrevet 9. november (endret) Cid skrev (5 timer siden): Anton er miserable etter å ha sett regningen i posten. Kjenner jeg Hope og Anton rett så gir Hoppe anton et kyss og så glemmer han den regningen. SVK: Same procedure as last credit card bill? Anton: Same procedure as every credit card bill. Endret 10. november av SVK 1
Cid Skrevet 9. november #160942 Skrevet 9. november SVK skrev (2 minutter siden): Kjenner jeg Hope og Anton rett så gir Hoppe anton et kyss og så glemmer han den regningen. SVK: Same procedure as last credit card bill? Anto: Same procedure as every credit card bill. Blir en hyggelig natt for minst en av dem ja 1
Cid Skrevet 9. november #160943 Skrevet 9. november (endret) Nå har fjordlandsmafiaen dukket opp, siden Hoppe ikke kan betale så tvinger de henne til å spille knivspillet 👱🏻♀️🔪🙌🏼 Endret 9. november av Cid 1
Cid Skrevet 9. november #160944 Skrevet 9. november (endret) Cid skrev (1 time siden): Nå har fjordlandsmafiaen dukket opp, siden Hoppe ikke kan betale så tvinger de henne til å spille knivspillet 👱🏻♀️🔪🙌🏼 Men så kommer Anton hjem og han ender ufrivillig opp med å ta plassen hennes, Hoppe løper for livet mens vi kan høre Anton brøle noe helt intenst til slutt 🏃🏼♀️👨🏼😱 Endret 9. november av Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #160945 Skrevet 9. november Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå.
Cid Skrevet 9. november #160946 Skrevet 9. november Anton har vært dristig https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/derfor-har-kjetil-65-rosa-bart/18270478/ 1
Cid Skrevet 9. november #160948 Skrevet 9. november Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Anton, Hoppe og Cid 1
Cid Skrevet 9. november #160950 Skrevet 9. november SVK skrev (1 minutt siden): Lenge leve Anton! Lenge leve kredittkortene hans mener du vel. 💳💳💳💳 1
SVK Skrevet 9. november #160951 Skrevet 9. november Cid skrev (54 minutter siden): Lenge leve kredittkortene hans mener du vel. 💳💳💳💳 Absolutt. Hoppes Fjordland-forbruk hadde aldri klart seg om Antons kredittkort ikk tom. 1
SVK Skrevet 9. november #160952 Skrevet 9. november Phoenix Heart skrev (1 time siden): Anton, Hoppe og Cid 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #160953 Skrevet 9. november Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Anton, Hoppe og Cid
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160954 Skrevet 10. november Jeg har lest alt, selv om jeg sover... 1
Cid Skrevet 10. november #160955 Skrevet 10. november (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har lest alt, selv om jeg sover... Sover ja Endret 10. november av Cid 1
Cid Skrevet 10. november #160956 Skrevet 10. november Cid skrev (5 timer siden): Anton har vært dristig https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/derfor-har-kjetil-65-rosa-bart/18270478/ Så du dette? Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har lest alt, selv om jeg sover... 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #160957 Skrevet 10. november Cid skrev (8 minutter siden): Sover ja Ja, i natt har det nesten vært som å gå i søvne. Cid skrev (3 minutter siden): Så du dette? Ja, jeg så han. Menn skal også ha den friheten og velge farge på håret, uansett hvor. Du også. 1
Cid Skrevet 10. november #160958 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, i natt har det nesten vært som å gå i søvne. Ja, jeg så han. Menn skal også ha den friheten og velge farge på håret, uansett hvor. Du også. Ser du var innom Kody 1
Cid Skrevet 10. november #160959 Skrevet 10. november SVK skrev (3 timer siden): Absolutt. Hoppes Fjordland-forbruk hadde aldri klart seg om Antons kredittkort ikk tom. Det er sant. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå