Cid Skrevet 6. november #160801 Skrevet 6. november SVK skrev (På 26.10.2025 den 1.54): Hei, jeg er faktisk ikke sikker på hvor folk henger. Jeg har 6 innlegg totalt på forumet. Men om du lager en bruker og går på https://www.diskutopia.no/t/3824/hallo/221 så ser du Entern. Om du tagger Maskinfører i den tråden så svarer han også. Det var det jeg gjorde. Jeg har sett Entern i denne tråden hvor man faktisk gjør annet enn å si hei. : https://www.diskutopia.no/t/108/den-store-backstage-off-topic-jumbomumbo-tråd/17298#post-1958916 Men jeg har vært så lite om diskutopia at jeg ikke vet om de andre brukerne også er fra Kvinneguiden. Men jeg har sett Peanut i den tråden. Jeg opprettet en bruker på diskutopia nå men når jeg klikker på linken så kommer dette opp, må man gjøre noe spesielt for å få tilgang eller? 1
SVK Skrevet 6. november #160802 Skrevet 6. november Cid skrev (5 minutter siden): Jeg opprettet en bruker på diskutopia nå men når jeg klikker på linken så kommer dette opp, må man gjøre noe spesielt for å få tilgang eller? Hvilken lenke på diskutopia er det du klikker på? Så kan jeg sjekke om jeg får den samme meldingen. 1
Cid Skrevet 6. november #160803 Skrevet 6. november SVK skrev (1 minutt siden): Hvilken lenke på diskutopia er det du klikker på? Så kan jeg sjekke om jeg får den samme meldingen. Den med jumbo eller noe i navnet, den nederste linken i innlegget ditt jeg siterte. 1
SVK Skrevet 6. november #160805 Skrevet 6. november Cid skrev (1 minutt siden): Den med jumbo eller noe i navnet, den nederste linken i innlegget ditt jeg siterte. Jeg prøvde å klikke på den nå og så man måtte være innlogget for å trykke på lenken. Du er jo innlogget så jeg vet ikke hvorfor du ikke kommer inn på den. Kan du komme inn i andre tråder og kan du skrive innlegg? 1
Cid Skrevet 6. november #160806 Skrevet 6. november SVK skrev (Akkurat nå): Jeg prøvde å klikke på den nå og så man måtte være innlogget for å trykke på lenken. Du er jo innlogget så jeg vet ikke hvorfor du ikke kommer inn på den. Kan du komme inn i andre tråder og kan du skrive innlegg? Ja skrev hei i hei tråden, er den i en egen unik forum del? 1
SVK Skrevet 6. november #160807 Skrevet 6. november Cid skrev (1 minutt siden): Ja skrev hei i hei tråden, er den i en egen unik forum del? Veldig rart. Tråden ligger på denne forumdelen: https://www.diskutopia.no/f/63/off-topic/ Det er den øverste tråden på det underforumet. Kommer du inn når du trykker på linken? Og kommer du inn om du går på forsiden av forumet og trykker deg inn der: 1
Cid Skrevet 6. november #160808 Skrevet 6. november SVK skrev (4 minutter siden): Veldig rart. Tråden ligger på denne forumdelen: https://www.diskutopia.no/f/63/off-topic/ Det er den øverste tråden på det underforumet. Kommer du inn når du trykker på linken? Og kommer du inn om du går på forsiden av forumet og trykker deg inn der: Nei får samme mld, kanskje man må ha vært medlem lenge eller postet så og så mye? 1
SVK Skrevet 6. november #160809 Skrevet 6. november Cid skrev (4 minutter siden): Nei får samme mld, kanskje man må ha vært medlem lenge eller postet så og så mye? Jeg lagde et innlegg i tråden nå og spurte om det var noen regler. Jeg skal si ifra når jeg får svar. 1
Cid Skrevet 6. november #160810 Skrevet 6. november SVK skrev (2 minutter siden): Jeg lagde et innlegg i tråden nå og spurte om det var noen regler. Jeg skal si ifra når jeg får svar. Takk 1
SVK Skrevet 6. november #160811 Skrevet 6. november Cid skrev (16 minutter siden): Takk Jeg spurte moderator og han sa man måtte ha vært registrert en uke for å komme inn i den tråden. Jeg vet ikke om jeg har sagt det. Men for mange år siden var jeg medlem av VGD som er forløperen til diskutopia. Da var det mange regelbrudd i den Backstage-tråden og brukere lagde ny bruker med en gang de ble utestengt. Mulig det er det som er grunnen til at det ikke er mulig å gå inn i tråden før en uke. For å hindre at trollene kommer tilbake med en gang de er utestengt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #160812 Skrevet 6. november Cid skrev (1 time siden): Nå utfordrer hun skjebnen.
Cid Skrevet 6. november #160813 Skrevet 6. november SVK skrev (7 minutter siden): Jeg spurte moderator og han sa man måtte ha vært registrert en uke for å komme inn i den tråden. Jeg vet ikke om jeg har sagt det. Men for mange år siden var jeg medlem av VGD som er forløperen til diskutopia. Da var det mange regelbrudd i den Backstage-tråden og brukere lagde ny bruker med en gang de ble utestengt. Mulig det er det som er grunnen til at det ikke er mulig å gå inn i tråden før en uke. For å hindre at trollene kommer tilbake med en gang de er utestengt. Husker VGD, jeg hadde problemer med å logge meg på og fikk aldri hjelp. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #160814 Skrevet 6. november Cid skrev (Akkurat nå): Husker VGD, jeg hadde problemer med å logge meg på og fikk aldri hjelp. Vi håper at det ordner seg for deg sånn at du får postet på Diskutopia snart.
Cid Skrevet 6. november #160815 Skrevet 6. november SVK skrev (14 minutter siden): Jeg spurte moderator og han sa man måtte ha vært registrert en uke for å komme inn i den tråden. Jeg vet ikke om jeg har sagt det. Men for mange år siden var jeg medlem av VGD som er forløperen til diskutopia. Da var det mange regelbrudd i den Backstage-tråden og brukere lagde ny bruker med en gang de ble utestengt. Mulig det er det som er grunnen til at det ikke er mulig å gå inn i tråden før en uke. For å hindre at trollene kommer tilbake med en gang de er utestengt. Sletter meg derfra nå, var kjedelig der 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november #160816 Skrevet 7. november Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet 7. november #160818 Skrevet 7. november Her synger han duett sammen med kjæresten sin Hoppe. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november #160820 Skrevet 7. november Cid skrev (Akkurat nå): Her synger han duett sammen med kjæresten sin Hoppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå