Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160721 Skrevet 5. november Skjønner. Og søvn blir det på dagtid? Nok? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160722 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Skjønner. Og søvn blir det på dagtid? Nok? Vi prøver å få oss nok søvn på dagtid, vi burde helt sikkert sovet mer enn vi gjør. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160723 Skrevet 5. november Mhm...om det lar seg gjøre, pluss på en time ekstra innimellom. Vi er her og venter på dere - alltid. 1
Cid Skrevet 5. november #160724 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har merket din tilstand ja og hele Lønneberget har også det. *rister på hodet nå* Ok, fint å vite. Hva gjøres da? Oppdateringer eller...? Det der hadde jeg aldri villet gjøre. Ble Lønneberget urolige nå? 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160725 Skrevet 5. november Jupp. Ble du urolig når du hørte om det? 1
Cid Skrevet 5. november #160726 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jupp. Ble du urolig når du hørte om det? Mer forbausa, visste ikke at det gikk an å klone. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160727 Skrevet 5. november Det er jo folk som vil klone mennesker også, men det er ikke lov. Strengt forbudt! ...men jeg vedder på at det blir testet i skjul av folk som har penger, fagfolk og lyst til å gjøre akkurat som de selv vil. 1
Cid Skrevet 5. november #160728 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er jo folk som vil klone mennesker også, men det er ikke lov. Strengt forbudt! ...men jeg vedder på at det blir testet i skjul av folk som har penger, fagfolk og lyst til å gjøre akkurat som de selv vil. Men du kunne ikke tenkt å klone Woffe? 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160729 Skrevet 5. november Cid skrev (54 minutter siden): Men du kunne ikke tenkt å klone Woffe? Aldri. Det finnes bare èn Woffe og han er spesiell og kommer til å leve ekstra lenge. Akkurat som Ordet som bare er et barn i all evighet. 1
Cid Skrevet 5. november #160730 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Aldri. Det finnes bare èn Woffe og han er spesiell og kommer til å leve ekstra lenge. Akkurat som Ordet som bare er et barn i all evighet. Er ikke vi på Woffe IV nå da? Ordet er 23 om et par uker. 1
Cid Skrevet 5. november #160731 Skrevet 5. november Cid skrev (13 timer siden): Her har vi hennes neste frier. Nå har han ankommet, Hoppe hilser på han og inviterer han inn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160732 Skrevet 5. november Cid skrev (23 minutter siden): Er ikke vi på Woffe IV nå da? Ordet er 23 om et par uker. Begge to er helt feil. Cid skrev (20 minutter siden): Nå har han ankommet, Hoppe hilser på han og inviterer han inn der borte hos meg. Bare behold ham og spill spill med ham. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160733 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Mhm...om det lar seg gjøre, pluss på en time ekstra innimellom. Vi er her og venter på dere - alltid. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160734 Skrevet 5. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160735 Skrevet 5. november Gjør det. Jeg må andre ting, så...vi snakkes. 1
SVK Skrevet 5. november #160736 Skrevet 5. november Kjenner jeg Hoppe rett så maser hun om alt som må bestilles til bryllupet hennes. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160737 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Gjør det. Jeg må andre ting, så...vi snakkes.
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160738 Skrevet 5. november SVK skrev (2 timer siden): Kjenner jeg Hoppe rett så maser hun om alt som må bestilles til bryllupet hennes. ...men du kjenner meg jo ikke rett når du tenker det du gjør. Hadde jeg skullet gifte meg, så ville ingen ha visst det, bortsett fra den utvalgte da. Jeg er ubestemmelig i kveld, så jeg tenkte at jeg lager potetmos og pølse til kvelds ...men droppet pølse og mosen var varm og god. 1
Cid Skrevet 5. november #160739 Skrevet 5. november Hoppe og Anton var på et forretningsmøte i dag men de slet med å konsentrere seg fordi de drev og fot flørta og sendte blikk til hverandre 👱🏻♀️😘🥰😘👨🏼 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160740 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): ...men du kjenner meg jo ikke rett når du tenker det du gjør. Hadde jeg skullet gifte meg, så ville ingen ha visst det, bortsett fra den utvalgte da. Jeg er ubestemmelig i kveld, så jeg tenkte at jeg lager potetmos og pølse til kvelds ...men droppet pølse og mosen var varm og god. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå