SVK Skrevet 3 timer siden #160522 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (17 minutter siden): Her er de sammen. Hoppe elsker franskmenn, menn i uniform og med medaljer! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #160523 Skrevet 3 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #160524 Skrevet 2 timer siden Nei, jeg har ikke spist kvelds ennå og franskmenn i uniform har jeg ikke noe forhold til, men han som er avbildet der er vel ikke helt ekte? Han under her derimot er fransk. Louis de Funès, som var en morsom skuespiller i sin tid. 1
Cid Skrevet 1 time siden #160525 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nei, jeg har ikke spist kvelds ennå og franskmenn i uniform har jeg ikke noe forhold til, men han som er avbildet der er vel ikke helt ekte? Han under her derimot er fransk. Louis de Funès, som var en morsom skuespiller i sin tid. Steve Martin er 100% ekte 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #160526 Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå.
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #160527 Skrevet 1 time siden Cid skrev (Akkurat nå): Steve Martin er 100% ekte Jooo, men ikke franskmann. Liker han jeg. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Neida, for hun må jo ha mat først. 1
Cid Skrevet 1 time siden #160528 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jooo, men ikke franskmann. Liker han jeg. Neida, for hun må jo ha mat først. Liker Steve jeg med, veldig artig skuespiller! 2
SVK Skrevet 1 time siden #160529 Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Så Hoppe ønsker å imponere franskmannen med god ånde. 1
Cid Skrevet 1 time siden #160530 Skrevet 1 time siden Cid skrev (6 timer siden): Nå ligger hun med ordet. Dette skjedde. 1
Cid Skrevet 1 time siden #160531 Skrevet 1 time siden Bon appetitt Hoppe. https://meny.no/varer/kjott/hamburger/ghostburger-2000948400007/ 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #160532 Skrevet 1 time siden SVK skrev (2 minutter siden): Så Hoppe ønsker å imponere franskmannen med god ånde. Så tett på skal jeg aldri med noen! Cid skrev (1 minutt siden): Dette skjedde. Fyyy, Cid. Tenk å snakke sånn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #160533 Skrevet 1 time siden Cid skrev (Akkurat nå): Bon appetitt Hoppe. https://meny.no/varer/kjott/hamburger/ghostburger-2000948400007/ Ikke noe bilde der, men takk. 1
Cid Skrevet 1 time siden #160534 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Så tett på skal jeg aldri med noen! Fyyy, Cid. Tenk å snakke sånn. Mente ikke sånn, må ikke tenke så grisete 1
Cid Skrevet 1 time siden #160535 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ikke noe bilde der, men takk. Link. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #160536 Skrevet 1 time siden Cid skrev (Akkurat nå): Mente ikke sånn, må ikke tenke så grisete Ordet er et babybarn! Overgrep!!!!!!!!!! Cid skrev (Akkurat nå): Link. ...til meny ja, men ikke noe bilde der.
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #160537 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): Jooo, men ikke franskmann. Liker han jeg. Neida, for hun må jo ha mat først. Vi skrev at vi gjettet at du hadde spist kveldsmat litt lengre oppe.
Cid Skrevet 1 time siden #160538 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ordet er et babybarn! Overgrep!!!!!!!!!! ...til meny ja, men ikke noe bilde der. Ordet er snart 23 det er du som tenker grisete, jeg bare sa at dere lå sammen. I sofaen sammen og så på film. Er bilde der jo. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #160539 Skrevet 1 time siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
SVK Skrevet 1 time siden #160540 Skrevet 1 time siden SVK skrev (37 minutter siden): Så Hoppe ønsker å imponere franskmannen med god ånde. Det viste seg at det var Antons kredittkort Hoppe pusset tennene for. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå